Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автобуси, бувші у користуванні, для міських перевезень пасажирів
Buses, not new, for urban passenger transportation
Очікувана вартість
81 000 000,00 UAH
UA-2019-05-22-000430-b 07dd10141ad54156a09f07ac4776c245
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волков Володимир Валентинович

+380352436288 ternotet@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП"Тернопільелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 05447987
Місцезнаходження: 46400, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7.
Контактна особа: Волков Володимир Валентинович
+380352436288
ternotet@meta.ua
Додаткові контактні особи: Volkov Volodymyr
+380352436288
ternotet@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Communal Enterprise "Ternopilelektrotrans"
National ID: 05447987
Contact point: Volkov Volodymyr
+380352436288
ternotet@meta.ua
Additional contacts: Volodymyr Volkov
+380352436288
ternotet@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 17:00
Очікувана вартість: 81 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 22 травня 2019 14:02
Enquiries until: 17 червня 2019 17:00
Complaints submission until: до 23 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 червня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 81 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement

Тендерна документація

19 червня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 12 червня 2019 16:17
Дата відповіді: 18 червня 2019 09:49
Розділом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації, та відшкодувати з належних учаснику-Принципалу коштів витрати, пов’язані з направленням вимоги (повідомлення) сплатити кошти за гарантією через банк бенефіціара. Реквізити бенефіціара: назва: Комунальне підприємство «Тернопільелектротранс» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 05447987; місцезнаходження: 46400, вулиця Тролейбусна, 7, м. Тернопіль; банківські реквізити: р/р № 26006015004501 відкритий у ПАТ «Альфабанк» МФО банку 300346. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 календарних днів від кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого пунктом 1, розділу IV цієї тендерної документації. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. Електронна банківська гарантія надається окремо по кожному запропонованому лоту. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. В то же час, в Додатку № 3 до Тендерної документації в переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам тендерної документації, електронна банківська гарантія відсутня. Просимо надати роз’яснення, чи зобов’язаний учасник у складі тендерної пропозиції надавати електронну банківську гарантію окремо по кожному запропонованому лоту, чи така банківська гарантія надається лише переможцем торгів як забезпечення виконання договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерне забезпечення, передбачене Розділом 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зобов’язані надати всі учасники у відповідності до запропонованих ними лотів.
Стосовно забезпечення виконання договору, то воно надається лише переможцями по кожному лоту. (відповідно п.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-22-000430-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНО-ФІНАНСОВА ГРУПА", Код ЄДРПОУ:43014708
Дата подання: 12 червня 2019 16:49
Про внесення змін до Тендерної документації
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас із вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2019-05-22-000430-b та внесенням змін до Тендерної документації.
Тендерною документацією передбачено, що 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору), а саме наявність досвіду виконання не менше ніж 1 договору поставки (купівлі-продажу тощо) пасажирського транспорту укладеного не раніше 2017 року;
5.1.1. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного в додатку 3 до цієї документації
Також, п. 4 розділу І Додатку 3 Тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати серед іншого
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору) із зазначенням найменування замовника згідно такого договору, відомості про найменування поставлених транспортних засобів;
- копію не менше ніж одного виконаного аналогічного договору поставки (купівлі-продажу, тощо) який укладено у 2017 – 2018 роках і документальним підтвердженням його повного або часткового виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором).
Під аналогічними договорами розуміються договори, за якими зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці наземного пасажирського транспорту для перевезення не менше ніж 10 осіб., а зобов’язання іншої сторони договору (замовника) полягало в оплаті відповідно до вимог цивільного та господарського законодавства.
Проте, вимога Замовника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору) із зазначенням найменування замовника згідно такого договору, відомості про найменування поставлених транспортних засобів та надання копії не менше ніж одного виконаного аналогічного договору поставки (купівлі-продажу, тощо) який укладено у 2017 – 2018 роках і документальним підтвердженням його повного або часткового виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором) є дискримінаційною та істотно звужує число потенційних учасників закупівлі, з огляду на нищевикладене:
Згідно ч. 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Тобто, Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує замовника застосовувати одразу три кваліфікаційні критерії.
Проте, Тендерним комітетом КП «Тернопільелектротранс» у Тендерній документації було установлено одразу три кваліфікаційні критерії.
Враховуючи предмет закупівлі - громадський транспорт для перевезення пасажирів, вважаємо, що наявність досвіду виконання аналогічних договорів позбавляє потенційних учасників, які є новоствореними підприємствами чи ще не здійснювали аналогічних поставок, однак мають таку можливість, взяти участь у даній закупівлі.
На наше переконання, подання учасником у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та подання документів, які підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі є достатньою гарантією того, що учасник має можливість здійснити поставку предмета закупівлі.
Тобто, вимога про наявність досвіду виконання аналогічних договорів є невиправданою та призводить до штучного звуження числа потенційних учасників закупівлі. Більше того, така вимога є певною мірою дискримінаційною та порушує вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи наведене, з метою забезпечення можливості новостворених підприємств та підприємств, у яких відсутній досвід виконання поставок автобусів, на участь у процедурі закупівлі, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, шляхом виключення з неї вимоги про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору) із зазначенням найменування замовника згідно такого договору, відомості про найменування поставлених транспортних засобів та надання копії не менше ніж одного виконаного аналогічного договору поставки (купівлі-продажу, тощо) який укладено у 2017 – 2018 роках і документальним підтвердженням його повного або часткового виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи (відгуки, довідки) від замовника такого договору щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цим договором).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2019 10:22
Кваліфікаційні вимоги до учасників встановлені у відповідності до п.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII та вимога учасника стосовно їх відмінини є безпідставною

Документи подані скаржником

12 червня 2019 16:49
Вимога усунення 430.doc

Документи

18 червня 2019 10:22
протокол засідання ТК

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Автобуси бувші в користуванні (відповідно додатку 4 до ТД) вид палива – Зріджений газ (LPG)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 31 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 155 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 210000 UAH


Title: Buses used in use (in accordance with Annex 4 to TD) fuel type - Liquefied Petroleum Gas (LPG)
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 31 000 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 155 000,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20 шт
Автобуси бувші в користуванні (відповідно додатку 4 до ТД) вид палива – Зріджений газ (LPG)
ДК 021:2015: 34120000-4 — Motor vehicles for the transport of 10 or more persons
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46027, Ukraine, Ternopil Oblast, м.Тернопіль, вул.Тролейбусна, 7
Дата доставки: 20 грудня 2019

Buses used in use (in accordance with Annex 4 to TD) fuel type - Liquefied Petroleum Gas (LPG)
CPV: 34120000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться після розмитнення, взяття на облік та постановки автобусів на баланс з відстрочкою першого платежу 60 календарних днів , надалі щомісячно рівними частинами протягом 60 місяців. Пiсляоплата 1900 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 12:02
зміни внесені до ТД_01.docx
19 червня 2019 12:02
ТД_Автобуси_50шт_01в_зм_01.docx
22 травня 2019 14:03
ТД_Автобуси_50шт_01в.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій