Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92, дизельне паливо (бланки дозволів (талони)
Очікувана вартість
2 730 000,00 UAH
UA-2019-05-21-001048-a ● 7591a490d17243f4a1f61521f88b630b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
Код ЄДРПОУ: | 38625593 |
Вебсайт: | http://zp.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 69002, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Фортечна, 65 |
Контактна особа: |
Польська Ольга Сергіївна +380617879454 tender@zp.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2019 12:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2019 12:50 |
Очікувана вартість: | 2 730 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
21 травня 2019 12:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 21 травня 2019 16:34
Дата відповіді: 24 травня 2019 11:02
1) чи можлива передплата?
2) чи можливе виключення п. 1.3 проекту договору?
3) чи можливе виключення п. 4.2 проекту договору?
4)чи можливе виключення п. 6.2 проекту договору?
5) чи можливе виключення п. 6.3 проекту договору?
6) чи можливе виключення п. 6.5 проекту договору?
Відповідь: 1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним з головних принципів публічних закупівель є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель. Саме з цією метою закупівля товарів, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється по факту і не передбачає попередньої оплати.
Крім цього, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, попередню оплату, лише у разі закупівлі зазначеного в цієї Постанові товарів, робіт і послуг. Бензин не відноситься до такого товару. А тому встановлення попередньої оплати не можливо.
2. Відповідно до п.1.3 проекту договору Тендерної документації, Постачальник зобов’язаний надати Замовнику податкову накладну за формою, визначеною чинною редакцією наказу Міністерства фінансів України № 1307 від 31.12.2015р., Разом з податковою накладною Постачальник надає Замовнику електронну квитанцію про реєстрацію податкової накладної у ЄРПН. Зазначені вимоги передбачені Податковим кодексом України а тому виключення п.1.3 Договору не можливо
3. Відповідно до п.4.2 проекту договору Тендерної документації, ціна договору дорівнює ціні цінової пропозиції та не повинна збільшуватись. Відповідно до п.4 ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Це є обов’язковою та невичерпною вимогою замовника а тому виключення п.4.2 Договору не можливо.
4. 6.3. 6.2. 6.5. Штрафні санкції, зазначені в пунктах 6.2, 6.3 передбачені ч.2 ст. 231 Господарського кодексу України і не можуть бути виключені. Закупівля товарів, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється саме за умов виконання зобов’язань щодо строків поставки та якості поставленого товару тому нарахування штрафних санкцій, є запорукою забезпечення та виконання умов договору. замовника а тому виключення пунктів 6.2, 6.3, 6.5 Договору не можливо.
Таким чином, запропоновані зміни неможливі.
Крім цього, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів, попередню оплату, лише у разі закупівлі зазначеного в цієї Постанові товарів, робіт і послуг. Бензин не відноситься до такого товару. А тому встановлення попередньої оплати не можливо.
2. Відповідно до п.1.3 проекту договору Тендерної документації, Постачальник зобов’язаний надати Замовнику податкову накладну за формою, визначеною чинною редакцією наказу Міністерства фінансів України № 1307 від 31.12.2015р., Разом з податковою накладною Постачальник надає Замовнику електронну квитанцію про реєстрацію податкової накладної у ЄРПН. Зазначені вимоги передбачені Податковим кодексом України а тому виключення п.1.3 Договору не можливо
3. Відповідно до п.4.2 проекту договору Тендерної документації, ціна договору дорівнює ціні цінової пропозиції та не повинна збільшуватись. Відповідно до п.4 ст.6 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Це є обов’язковою та невичерпною вимогою замовника а тому виключення п.4.2 Договору не можливо.
4. 6.3. 6.2. 6.5. Штрафні санкції, зазначені в пунктах 6.2, 6.3 передбачені ч.2 ст. 231 Господарського кодексу України і не можуть бути виключені. Закупівля товарів, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється саме за умов виконання зобов’язань щодо строків поставки та якості поставленого товару тому нарахування штрафних санкцій, є запорукою забезпечення та виконання умов договору. замовника а тому виключення пунктів 6.2, 6.3, 6.5 Договору не можливо.
Таким чином, запропоновані зміни неможливі.
щодо вимоги Замовника власні та орендовані АЗС
Дата подання: 22 травня 2019 12:55
Дата відповіді: 24 травня 2019 11:04
Згідно вимог тендерної документації - Учасник повинен мати власні або орендовані АЗС. Надайте роз’яснення щодо участі у даній закупівлі Учасників , що працюють на підставі партнерських договорів з правом на реалізацію нафтопродуктів стороннім організаціям.
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен мати (у користуванні або у власності) розгалужену мережу АЗС по всій території Запорізькій області та міста Запоріжжя, кількість АЗС по Запорізькій області (без врахування АЗС у місті Запоріжжя) повинна бути не менше 5 одиниць. У складі своєї пропозиції учасник надає довідку (відповідно Додатку 7 тендерної документації), яка містить перелік автозаправних станцій Постачальника.
Предметом закупівлі, щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції є бензин А-92, дизельне паливо (бланки дозволів (талони)).
Відповідно до ст. 401 Цивільного кодексу України право користування чужим майном може бути встановлене щодо нерухомого майна для задоволення потреб інших осіб, які не можуть бути задоволені іншим способом.
З положення ст. 401 ЦК виходить що правом учасника є надання переліку автозаправних станцій, з власниками яких, договором буде надано право реалізації Замовником предмета закупівлі, тобто талонів.
Предметом закупівлі, щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції є бензин А-92, дизельне паливо (бланки дозволів (талони)).
Відповідно до ст. 401 Цивільного кодексу України право користування чужим майном може бути встановлене щодо нерухомого майна для задоволення потреб інших осіб, які не можуть бути задоволені іншим способом.
З положення ст. 401 ЦК виходить що правом учасника є надання переліку автозаправних станцій, з власниками яких, договором буде надано право реалізації Замовником предмета закупівлі, тобто талонів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-21-001048-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", Код ЄДРПОУ:42005671
Дата подання: 20 червня 2019 09:35
ВИМОГА
Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-05-21-001048-a з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 червня 2019 11:58
Детально вивчивши Вашу від 20 червня 2019 р. повідомляємо наступне:
Щодо першого питання.
Дійсно відповідно до вимог тендерної документації скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. Всі документи, які були подані Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕСУРС ЕНЕРГО» є читабельними, що дає можливість вивчити тендерну пропозицію в повному обсязі. Окрім того, разом із Статутом учасником було надано Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», в якому зазначений індивідуальний код доступу до установчого документу, за допомогою якого тендерний комітет додатково ознайомився із Статутом на офіційному сайті, адреса якого зазначена в описі, окрім того копія Статуту була надана у складі тендерної пропозиції учасника.
Варто зауважити, що в Законі України «Про публічні закупівлі» не зазначено поняття «нечитабельності документа», тому з огляду на це Замовник самостійно визначає який документ являться нечитабельним. При детальному вивчені тендерної документації ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» не було виявлено документів, які являються нечитабельними, текст всіх документів був прочитаний, кожен документ був детально розглянутий.
Щодо другого питання.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується -- для керівника учасника - протоколом (випискою /витягом з протоколу) засновників, наказом про призначення директора (президента, голови правління);
- для іншої посадової особи учасника – довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції, та копією виписки з протоколу засідання засновників або копією наказу про призначення керівника, який надав довіреність, доручення або інший документ.
Відповідно до п.1.3.1 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника(додаток 1 до тендерної документації) учасник зобов’язаний надати
- документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства- Учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та наказу про призначення керівника ) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних).
- копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу.
ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» було надано: Протокол №3 Загальних зборів учасників ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО», Наказ №9 про прийняття, Рішення учасника №27/11/18, що в повному обсязі задовольняє вимоги щодо підтвердження повноваження посадової особи. Окрім того важливо зауважити, що надання інформації про розмір чистих активів у повному обсязі та протокол загальних зборів учасників про уповноваження директора на укладання договорів не вимагалося тендерною документацією Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області. Окрім того, створення та оформлення наказів, проколів зборів засновників та інших установчих документів належить до господарської діяльності учасника торгів. Тендерний комітет не має право втручатись у господарську діяльність підприємств, організацій, які беруть участь у процедурах закупівель.
Керуючись вищеописаним, повідомляємо, що причин для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» не має. Також наголошуємо, що підстав для відміни торгів, що передбачені ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерного комітету Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області.
Щодо першого питання.
Дійсно відповідно до вимог тендерної документації скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. Всі документи, які були подані Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕСУРС ЕНЕРГО» є читабельними, що дає можливість вивчити тендерну пропозицію в повному обсязі. Окрім того, разом із Статутом учасником було надано Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», в якому зазначений індивідуальний код доступу до установчого документу, за допомогою якого тендерний комітет додатково ознайомився із Статутом на офіційному сайті, адреса якого зазначена в описі, окрім того копія Статуту була надана у складі тендерної пропозиції учасника.
Варто зауважити, що в Законі України «Про публічні закупівлі» не зазначено поняття «нечитабельності документа», тому з огляду на це Замовник самостійно визначає який документ являться нечитабельним. При детальному вивчені тендерної документації ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» не було виявлено документів, які являються нечитабельними, текст всіх документів був прочитаний, кожен документ був детально розглянутий.
Щодо другого питання.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник зобов’язаний надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується -- для керівника учасника - протоколом (випискою /витягом з протоколу) засновників, наказом про призначення директора (президента, голови правління);
- для іншої посадової особи учасника – довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції, та копією виписки з протоколу засідання засновників або копією наказу про призначення керівника, який надав довіреність, доручення або інший документ.
Відповідно до п.1.3.1 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника(додаток 1 до тендерної документації) учасник зобов’язаний надати
- документ, підтверджуючий обрання/призначення керівника та право підпису відповідно до вимог за установчими документами підприємства- Учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та наказу про призначення керівника ) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних).
- копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу.
ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» було надано: Протокол №3 Загальних зборів учасників ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО», Наказ №9 про прийняття, Рішення учасника №27/11/18, що в повному обсязі задовольняє вимоги щодо підтвердження повноваження посадової особи. Окрім того важливо зауважити, що надання інформації про розмір чистих активів у повному обсязі та протокол загальних зборів учасників про уповноваження директора на укладання договорів не вимагалося тендерною документацією Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області. Окрім того, створення та оформлення наказів, проколів зборів засновників та інших установчих документів належить до господарської діяльності учасника торгів. Тендерний комітет не має право втручатись у господарську діяльність підприємств, організацій, які беруть участь у процедурах закупівель.
Керуючись вищеописаним, повідомляємо, що причин для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕСУРС ЕНЕРГО» не має. Також наголошуємо, що підстав для відміни торгів, що передбачені ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерного комітету Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А-92, дизельне паливо (бланки дозволів (талони) (по Україні) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
40000 л
Бензин А-92, дизельне паливо (бланки дозволів (талони) (по Україні)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Дата доставки:
27 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 12:46 |
Проект договору А-92_ Дп лот 2.doc |
21 травня 2019 12:46 |
Тендерна документація_БЕНЗИН_2019 2.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2019 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" |
1 077 600,00
UAH з ПДВ
|
1 048 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" |
1 124 400,00
UAH з ПДВ
|
1 051 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РІФ СІЧ" |
1 182 000,00
UAH з ПДВ
|
1 182 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" |
1 188 000,00
UAH з ПДВ
|
1 188 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" #42647162 |
Відхилено |
1 048 800,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 15:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" #42722773 |
Відхилено |
1 051 200,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 16:26
|
ТОВ "РІФ СІЧ" #35450246 |
Відхилено |
1 182 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 16:36
|
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" #42005671 |
Відхилено |
1 188 000,00
UAH з ПДВ
|
13 червня 2019 16:42
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 червня 2019 16:42
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі