Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Горох колотий, паста томатна, овочеві консерви, капуста квашена, горох консервований, повидло, сухофрукти)
Очікувана вартість
391 638,18 UAH
UA-2019-05-21-000687-b b7e579446532473fab0b7c48e5eec245
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовк Ріта

0679931790 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Вовк Ріта
0679931790
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 391 638,18 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 4. - Горох колотий, паста томатна, овочеві консерви, капуста квашена, горох консервований, повидло, сухофрукти (для клінічної лікарні на залізничному транспорті м. Одеси)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 39 150,38 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 195,75 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 червня 2019 14:22
Закінчення: 10 червня 2019 14:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

281 кг
Горох колотий
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
42 кг
Паста томвтна
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
122 кг
огірки консервовані
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
197 кг
Капуста квашена
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
97 шт
Горох консервований 500 г
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
110 кг
повидло
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
140 кг
сухофрукти
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 35 088,48
UAH з ПДВ
33 888,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна 37 023,40
UAH з ПДВ
34 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2019 12:46
Електронний підпис
14 червня 2019 12:45
Електронний підпис
10 червня 2019 19:14
Електронний підпис
04 червня 2019 16:20
Електронний підпис
04 червня 2019 16:19
Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2019 16:19
Технічна частина.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 33 888,60
UAH з ПДВ
13 червня 2019 16:17

Документи

13 червня 2019 16:17
Електронний підпис
13 червня 2019 16:16
ЦОЗ-08-06-405.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 червня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
33 888,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 червня 2019 16:17
Електронний підпис
13 червня 2019 16:16
ЦОЗ-08-06-405.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 17:28
Дод угода 3 до 122-т (1).pdf зміни до договору
21 січня 2020 17:28
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:25
д.у. 2 дог 122-т (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:24
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 14:50
122-т.pdf укладений
25 червня 2019 14:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку нового року, в обсязі, що не перевищує 20% суми. Пункт 13.1 викласти в наступній редакції №13.1 Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань, до повного виконання їх Сторонами"
Номер договору про закупівлю: 122-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.13.3 Договору № 122-Т від 25.06.2019 р., Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на суму, що не перевищує 20% (відсотків) від суми Договору, визначеної в п. 6.1. Договору, а саме на 6 719,04 (Шість тисяч сімсот дев'ятнадцять гривень 04 копійки) гривень, в т.ч. ПДВ (20%): 1 119,84 (Одна тисяча сто дев'ятнадцять гривень 84 копійки) гривень. У зв’язку з чим Сторони вирішили: Другий абзац пункту 6.1. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість цього Договору складає: 40 607,64 (Сорок тисяч шістсот сім гривень 64 копійки) гривень, в т.ч. ПДВ (20%): 6 767,94 (Шість тисяч сімсот шістдесят сім гривень 94 копійки) гривень»
Номер договору про закупівлю: 122-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 32 393,16
UAH (в тому числі ПДВ 5 398,86 UAH)