Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж автоматичної установки пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу
Очікувана вартість
295 820,00 UAH
UA-2019-05-20-000628-c ● 6553b64ad2c745f194084500aad6fe3d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОПСКОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41716271 |
Місцезнаходження: | 92303, Україна , Луганська обл., Новопсковський район, селище міського типу Новопсков, вулиця Українська, будинок 26А |
Контактна особа: |
Шестьова Оксана Сергіївна +380646321840 osvitaotgnp@e-mail.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 травня 2019 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2019 16:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2019 16:20 |
Очікувана вартість: | 295 820,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Тендерна документація
11 червня 2019 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2019 09:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000628-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: "Український виробничо-будівельний Альянс "Центр", Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 22 травня 2019 15:46
Порушення в тендерній документації
Вимога 1. Регулювання у сфері містобудування здійснюється Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Цим законом визначено вимоги до отримання та надання вихідних даних на будівництва, технічних умов, початку будівництва та порядку введення в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Щодо прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено:
Витяг:
«Стаття 39. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів
1. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до I-III категорій складності, та об'єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації.
Форма декларації про готовність об'єкта до експлуатації, порядок її подання і реєстрації визначаються Кабінетом Міністрів України.
2. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до IV і V категорій складності, здійснюється на підставі акта готовності об'єкта до експлуатації шляхом видачі органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Форма акта готовності об'єкта до експлуатації, форма сертифіката, порядок його видачі, розмір та порядок внесення плати за видачу сертифіката визначаються Кабінетом Міністрів України.
Акт готовності об'єкта до експлуатації підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об'єкт застрахований).»
У редакції Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» відсутні вимоги окремого прийняття в експлуатацію робіт протипожежного призначення виконаних об’єкті будівництва, а саме прийняття в експлуатацію за участю державного наглядового органу наступних систем:
- автоматичних систем пожежогасіння (водяного, пінного, аерозольного, газового, порошкового,
локального застосування);
- систем пожежної сигналізації;
- систем оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей;
- систем протидимного захисту;
- систем передавання тривожних сповіщень;
- протипожежних дверей, воріт, вікон, люків, клапанів (ліхтарів), завіс (екранів);
- блискавкозахисту всіх видів будівель, споруд і промислових комунікацій;
- пожежних кран-комплектів;
- автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення.
Слід зазначити, що таких вимог не встановлено Кодексом цивільного захисту України, Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461.
До березня 2015 року єдиним документом, яким у супереч законам України, передбачалося прийняття в експлуатацію систем протипожежного захисту із обов’язковим підписанням актів у державному наглядовому органі - Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені наказом МНС України від 29.09.2011 № 1037. Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що на підставі наказу Міністерства юстиції України від 24 березня 2015р. № 420/5 скасована державна реєстрація наказу МНС України від 29.09.2011 № 1037.
Також необхідно знати, що Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461,визначено наступне:
Витяг:
«9. На об'єкті повинні бути виконані всі передбачені проектною документацією згідно із державними будівельними нормами, стандартами і правилами роботи, а також змонтоване і випробуване обладнання.
На об'єкті виробничого призначення, на якому встановлено технологічне обладнання, повинні бути проведені пусконалагоджувальні роботи згідно з технологічним регламентом, передбаченим проектом будівництва, створено безпечні умови для роботи виробничого персоналу та перебування людей відповідно до вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, пожежної та техногенної безпеки, екологічних і санітарних норм.»
Таким чином, на об’єкті будівництва повинно бути змонтовано, випробуване та знаходитися в працездатному стані усі передбачені проектною документацією системи протипожежного захисту та системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій у відповідності до вимог будівельних норм, стандартів і правил.
З 1 липня 2015 року набув чинності ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту». Відповідно до Закону України «Про будівельні норми» зазначений ДБН є підзаконний нормативний акт технічного характеру, що містить обов'язкові вимоги у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
Додатком И (довідковий) ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» викладено вимоги до перевірки відповідності систем протипожежного захисту. Мета перевірки – визначення відповідності змонтованих систем вимогам проектної документації та її працездатність.
До перевірки може залучатися представник «третьої сторони» – орган з інспектування типу «А», який відповідає вимогам ISO/IEC 17020:2012 «Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів інспекції». Акредитація органу з інспектування проводиться Національним агентством з акредитації України відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Слід розуміти, що вимоги до об’єкту оцінки відповідності, органу з оцінки відповідності, органу з інспектування, підтвердження відповідності, інспектування викладені у Законі України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»:
орган з інспектування – орган з оцінки відповідності, який здійснює інспектування;
інспектування – перевірка продукції, процесу, послуги чи установки або їх проектування та визначення їх відповідності конкретним вимогам або, на основі професійного судження, загальним вимогам.
Залучення до підтвердження відповідності систем протипожежного захисту та систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій до вимог будівельних норм, стандартів і правил, змонтованих на об’єкті будівництва не суперечить вимогам Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» у частині прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, оскільки замовник будівництва, або генеральна підрядна організація, підрядна організація виключно за власним прийнятим рішенням звертається до органу інспектування, як незалежної «третьої сторони» здійснити перевірку продукції, процесу, послуги чи установки або їх проектування та визначити їх відповідність конкретним вимогам або, на основі професійного судження, загальним вимогам.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо видалити вимогу підписання Акту перевірки відповідності систем протипожежного захисту з представником ГУ ДСНС України у Луганській області, та внести відповідні зміни до тендерної документації (Додаток 3, Додаток 5).
Вимога 2. Стаття 16 Закону України Про публічні закупівлі. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовником в тендерній документації (Додаток 1) вимагається Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена ( за наявності) печаткою, відомості на яку відповідають даним про учасника внесеним до ЄДРПОУ, з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації конкурсних торгів, з копіями підтверджуючих документів ( договори та оригінали листів – відгуків), що є порушенням Закону України Про публічні закупівлі.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме скасувати вимогу щодо надання інформації про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів), так як згідно Закону України Про публічні закупівлі достатньо документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору.
Розгорнути
Згорнути
Щодо прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено:
Витяг:
«Стаття 39. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів
1. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до I-III категорій складності, та об'єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об'єкта до експлуатації.
Форма декларації про готовність об'єкта до експлуатації, порядок її подання і реєстрації визначаються Кабінетом Міністрів України.
2. Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що належать до IV і V категорій складності, здійснюється на підставі акта готовності об'єкта до експлуатації шляхом видачі органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Форма акта готовності об'єкта до експлуатації, форма сертифіката, порядок його видачі, розмір та порядок внесення плати за видачу сертифіката визначаються Кабінетом Міністрів України.
Акт готовності об'єкта до експлуатації підписується замовником, генеральним проектувальником, генеральним підрядником або підрядником (у разі якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників), субпідрядниками, страховиком (якщо об'єкт застрахований).»
У редакції Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» відсутні вимоги окремого прийняття в експлуатацію робіт протипожежного призначення виконаних об’єкті будівництва, а саме прийняття в експлуатацію за участю державного наглядового органу наступних систем:
- автоматичних систем пожежогасіння (водяного, пінного, аерозольного, газового, порошкового,
локального застосування);
- систем пожежної сигналізації;
- систем оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей;
- систем протидимного захисту;
- систем передавання тривожних сповіщень;
- протипожежних дверей, воріт, вікон, люків, клапанів (ліхтарів), завіс (екранів);
- блискавкозахисту всіх видів будівель, споруд і промислових комунікацій;
- пожежних кран-комплектів;
- автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення.
Слід зазначити, що таких вимог не встановлено Кодексом цивільного захисту України, Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461.
До березня 2015 року єдиним документом, яким у супереч законам України, передбачалося прийняття в експлуатацію систем протипожежного захисту із обов’язковим підписанням актів у державному наглядовому органі - Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджені наказом МНС України від 29.09.2011 № 1037. Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що на підставі наказу Міністерства юстиції України від 24 березня 2015р. № 420/5 скасована державна реєстрація наказу МНС України від 29.09.2011 № 1037.
Також необхідно знати, що Порядком прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461,визначено наступне:
Витяг:
«9. На об'єкті повинні бути виконані всі передбачені проектною документацією згідно із державними будівельними нормами, стандартами і правилами роботи, а також змонтоване і випробуване обладнання.
На об'єкті виробничого призначення, на якому встановлено технологічне обладнання, повинні бути проведені пусконалагоджувальні роботи згідно з технологічним регламентом, передбаченим проектом будівництва, створено безпечні умови для роботи виробничого персоналу та перебування людей відповідно до вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, пожежної та техногенної безпеки, екологічних і санітарних норм.»
Таким чином, на об’єкті будівництва повинно бути змонтовано, випробуване та знаходитися в працездатному стані усі передбачені проектною документацією системи протипожежного захисту та системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій у відповідності до вимог будівельних норм, стандартів і правил.
З 1 липня 2015 року набув чинності ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту». Відповідно до Закону України «Про будівельні норми» зазначений ДБН є підзаконний нормативний акт технічного характеру, що містить обов'язкові вимоги у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
Додатком И (довідковий) ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» викладено вимоги до перевірки відповідності систем протипожежного захисту. Мета перевірки – визначення відповідності змонтованих систем вимогам проектної документації та її працездатність.
До перевірки може залучатися представник «третьої сторони» – орган з інспектування типу «А», який відповідає вимогам ISO/IEC 17020:2012 «Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів інспекції». Акредитація органу з інспектування проводиться Національним агентством з акредитації України відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Слід розуміти, що вимоги до об’єкту оцінки відповідності, органу з оцінки відповідності, органу з інспектування, підтвердження відповідності, інспектування викладені у Законі України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»:
орган з інспектування – орган з оцінки відповідності, який здійснює інспектування;
інспектування – перевірка продукції, процесу, послуги чи установки або їх проектування та визначення їх відповідності конкретним вимогам або, на основі професійного судження, загальним вимогам.
Залучення до підтвердження відповідності систем протипожежного захисту та систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій до вимог будівельних норм, стандартів і правил, змонтованих на об’єкті будівництва не суперечить вимогам Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» у частині прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, оскільки замовник будівництва, або генеральна підрядна організація, підрядна організація виключно за власним прийнятим рішенням звертається до органу інспектування, як незалежної «третьої сторони» здійснити перевірку продукції, процесу, послуги чи установки або їх проектування та визначити їх відповідність конкретним вимогам або, на основі професійного судження, загальним вимогам.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо видалити вимогу підписання Акту перевірки відповідності систем протипожежного захисту з представником ГУ ДСНС України у Луганській області, та внести відповідні зміни до тендерної документації (Додаток 3, Додаток 5).
Вимога 2. Стаття 16 Закону України Про публічні закупівлі. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовником в тендерній документації (Додаток 1) вимагається Довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена ( за наявності) печаткою, відомості на яку відповідають даним про учасника внесеним до ЄДРПОУ, з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній документації конкурсних торгів, з копіями підтверджуючих документів ( договори та оригінали листів – відгуків), що є порушенням Закону України Про публічні закупівлі.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме скасувати вимогу щодо надання інформації про виконання аналогічних договорів (не менше 2-х договорів), так як згідно Закону України Про публічні закупівлі достатньо документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2019 08:45
Відповідь по Вимогі 1: Повідомляємо, що Ваші рекомендації прийняті до уваги та найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Відповідь по Вимогі 2: За результатами розгляду вимоги від 22.05.2019, а саме: у додатку 1 до тендерної документації в частині зменшення кількості відгуків від замовників про досвід роботи з Учасником та копій договорів з копіями документів передбачених умовами договорів, що підтверджують їх виконання із двох відгуків та двох аналогічних договорів до одного відгуку та одного аналогічного договору, то в цій частині відмовлено у внесенні змін до тендерної документації зважаючи на наступне. Необхідність подання в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не менше 2 (оригіналу або завіреної учасником копії) відгуків від замовників про досвід роботи з Учасником, та не менш 2-х завірених Учасником копій договорів з копіями документів передбачених умовами договорів, що підтверджують їх виконання, викликана складністю проведення послуг з монтажу автоматичної установки пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу та необхідністю наявності у виконавця значного досвіду виконання робіт такого роду, що дозволить вчасно та якісно виконати зазначені послуги та забезпечити гарантійний строк експлуатації. Окрім цього, Мінекономрозвитку надавались роз’яснення щодо можливості замовником для підтвердження досвіду установлювати вимогу подання учасником не менше 2-х чи більше аналогічних договорів. Так, у відповідь на запит 111/2017 Мінекономрозвитку зазначає, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідь по Вимогі 2: За результатами розгляду вимоги від 22.05.2019, а саме: у додатку 1 до тендерної документації в частині зменшення кількості відгуків від замовників про досвід роботи з Учасником та копій договорів з копіями документів передбачених умовами договорів, що підтверджують їх виконання із двох відгуків та двох аналогічних договорів до одного відгуку та одного аналогічного договору, то в цій частині відмовлено у внесенні змін до тендерної документації зважаючи на наступне. Необхідність подання в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не менше 2 (оригіналу або завіреної учасником копії) відгуків від замовників про досвід роботи з Учасником, та не менш 2-х завірених Учасником копій договорів з копіями документів передбачених умовами договорів, що підтверджують їх виконання, викликана складністю проведення послуг з монтажу автоматичної установки пожежної сигналізації і оповіщення про пожежу та необхідністю наявності у виконавця значного досвіду виконання робіт такого роду, що дозволить вчасно та якісно виконати зазначені послуги та забезпечити гарантійний строк експлуатації. Окрім цього, Мінекономрозвитку надавались роз’яснення щодо можливості замовником для підтвердження досвіду установлювати вимогу подання учасником не менше 2-х чи більше аналогічних договорів. Так, у відповідь на запит 111/2017 Мінекономрозвитку зазначає, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000628-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: "Український виробничо-будівельний Альянс "Центр", Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 05 липня 2019 12:56
Дискваліфікація
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000628-c.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: "Український виробничо-будівельний Альянс "Центр", Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 05 липня 2019 12:58
Дискваліфікація
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-05-20-000628-c.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: "Український виробничо-будівельний Альянс "Центр", Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 05 липня 2019 13:00
Дискваліфікація
)
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ПОСЛУГИ З МОНТАЖУ АВТОМАТИЧНОЇ УСТАНОВКИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ НА ОБ`ЄКТІ: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЯСЛА-САДОЧОК "ДЗВІНОЧОК" НОВОПСКОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, РОЗТАШОВАНИЙ ЗА АДРЕСОЮ:ВУЛ.УКРАЇНСЬКА, 7, СМТ.НОВОПСКОВ, НОВОПСКОВСЬКИЙ РАЙОН, ЛУГАНСЬКА ОБЛАСТЬ, 92303 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 86 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 430,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
ПОСЛУГИ З МОНТАЖУ АВТОМАТИЧНОЇ УСТАНОВКИ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ ТА ОПОВІЩЕННЯ ПРО ПОЖЕЖУ
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92303, Україна, Луганська область, смт.Новопсков, вул.Українська,7
Дата доставки:
31 жовтня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2019 09:16 |
ДОДАТОК 3 лот 2.doc |
11 червня 2019 09:16 |
Додаток _2 ст.17.docx |
11 червня 2019 09:16 |
Додаток _1 ст.16_17.docx |
11 червня 2019 09:16 |
Тендерна документація.docx |
11 червня 2019 09:16 |
Перелік змін.doc |
11 червня 2019 09:16 |
проект договору дод 5 лот 2.docx |
20 травня 2019 16:15 |
Додаток _6 Лист-згода.docx |
20 травня 2019 16:15 |
Додаток _2 до договору.doc |
20 травня 2019 16:15 |
Додаток _4.doc |
11 червня 2019 09:16 |
ДОДАТОК 3 лот 2.doc
|
||
11 червня 2019 09:16 |
Додаток _2 ст.17.docx
|
||
11 червня 2019 09:16 |
Додаток _1 ст.16_17.docx
|
||
11 червня 2019 09:16 |
Тендерна документація.docx
|
||
11 червня 2019 09:16 |
Перелік змін.doc
|
||
11 червня 2019 09:16 |
проект договору дод 5 лот 2.docx
|
||
20 травня 2019 16:15 |
Додаток _6 Лист-згода.docx
|
||
20 травня 2019 16:15 |
Додаток _2 до договору.doc
|
||
20 травня 2019 16:15 |
Додаток _4.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС" |
73 100,00
UAH з ПДВ
|
73 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" |
84 868,80
UAH з ПДВ
|
84 868,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
КАНБАНБУД |
85 990,00
UAH з ПДВ
|
85 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС" #38088364 |
Відхилено |
73 100,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 14:52
|
"Український виробничо-будівельний Альянс "Центр" #34280208 |
Відхилено |
84 868,80
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 14:59
|
КАНБАНБУД #41921327 |
Відхилено |
85 990,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 15:06
|
Інформація про відміну
Дата відміни
26 червня 2019 15:10
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі