Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
149 958,34 UAH
UA-2019-05-16-000272-c ● d5d4db2a06b04fbebd8ca6f7fb445061
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Науково-виробничий центр технічної діагностики "Техдіагаз" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 24746520 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, вул. Волинська, буд. 56 |
Контактна особа: |
Козак Ірена Зігмундівна (044) 461-24-12 kozak-iz@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 травня 2019 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2019 16:30 |
Очікувана вартість: | 149 958,34 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Лот 1 -Офісні меблі для працівників Київської діагностичної дільниці КТЦ Лот 2 - Офісні меблі для працівників Черкаської діагностичної дільниці КТЦ Джерело фінансування закупівлі - кошти Товариства
Тендерна документація
22 травня 2019 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 13:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. Офісні меблі для працівників Черкаської діагностичної дільниці КТЦ |
Опис предмету закупівлі: |
Офісні меблі для працівників Київської діагностичної дільниці КТЦ
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 71 541,67 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 357,71 UAH без ПДВ |
Позиції
36 шт
Офісні меблі для працівників Черкаської діагностичної дільниці КТЦ
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
20 червня 2019
—
20 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 травня 2019 11:49 |
Протокол 043.pdf |
16 травня 2019 11:49 |
додаток_ІІІ.docx |
16 травня 2019 11:49 |
Додаток IV проект договору.docx |
16 травня 2019 11:49 |
додаток 6.docx |
16 травня 2019 11:49 |
Додаток 5.docx |
16 травня 2019 11:49 |
додаток 2 Кваліфікаційні вимоги лот 2.docx |
16 травня 2019 11:49 |
Інструкція .docx |
16 травня 2019 11:49 |
додаток 1 ТХ Лот2.docx |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 травня 2019 23:54
Дата відповіді: 17 травня 2019 10:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1.Товар буде прийматись згідно вимог тендерної документації заявленої Замовником.
2. До участі в аукціоні згідно Закону України "Про публічні закупівлі" будуть допущені всі Учасники, що виявили бажання.
3. Пунктом 1 розділу V інструкції учасникам допорогових закупівель, встановлено:
"Оцінка пропозицій здійснюється за критерієм - " ціна (в грн. без ПДВ)".
Інструкцією учасникам допорогових закупівель передбачається формування ціни з урахуванням всіх податків.
При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ приймається до порівняння ціна пропозиції без ПДВ".
Додатково, звертаємось до Учасника!
Всі відповіді на Ваші запитання, що стосуються процедури закупівлі можна знайти у файлі Інструкція .docx даної процедури Замовника.
1.Товар буде прийматись згідно вимог тендерної документації заявленої Замовником.
2. До участі в аукціоні згідно Закону України "Про публічні закупівлі" будуть допущені всі Учасники, що виявили бажання.
3. Пунктом 1 розділу V інструкції учасникам допорогових закупівель, встановлено:
"Оцінка пропозицій здійснюється за критерієм - " ціна (в грн. без ПДВ)".
Інструкцією учасникам допорогових закупівель передбачається формування ціни з урахуванням всіх податків.
При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ приймається до порівняння ціна пропозиції без ПДВ".
Додатково, звертаємось до Учасника!
Всі відповіді на Ваші запитання, що стосуються процедури закупівлі можна знайти у файлі Інструкція .docx даної процедури Замовника.
По лоту 2.
Дата подання: 21 травня 2019 12:57
Дата відповіді: 22 травня 2019 09:14
Добрый день!
Название или цвет столешницы ?
Відповідь: Шановний Учасник!
У технічних характеристиках предмету закупівлі (Додаток 1) по кожній позиції окремо, визначено: кромка, кришка та бокова частина столу. Зазначено загальний кольор до всіх склодвих частин виробу.
У технічних характеристиках предмету закупівлі (Додаток 1) по кожній позиції окремо, визначено: кромка, кришка та бокова частина столу. Зазначено загальний кольор до всіх склодвих частин виробу.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ
" #3021211918 |
Переможець |
67 700,00
UAH
|
12 червня 2019 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 12:23
|
ТДГ_63_1906000285 від 27_06_19.pdf | укладений |
27 червня 2019 12:26
|