Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування онкологічних хворих, 9 лотів
Medicines for the treatment of cancer patients, 9 lots
Очікувана вартість
24 450 313,79 UAH
UA-2019-05-15-001992-a 0946c424e68d4bc68bab13c4bdb846fa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 травня 2019 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2019 18:00
Очікувана вартість: 24 450 313,79 UAH з ПДВ
Publication date: 15 травня 2019 14:05
Enquiries until: 20 липня 2019 18:00
Complaints submission until: до 26 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 липня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 24 450 314 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement

Тендерна документація

22 липня 2019 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2019 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 14:08
Внесення_змін_2.PDF
22 липня 2019 14:08
Оголошення_про_заплановану_закупівлю_зміни_2.PDF
15 травня 2019 14:05
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
22 липня 2019 14:08
ТД онкологія зміни 2.pdf
22 травня 2019 12:54
ТД онкологія зміни 1.PDF
15 травня 2019 14:05
ТД онкологія.pdf
22 травня 2019 12:54
Внесення_змін_1.PDF
22 травня 2019 12:54
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.PDF
15 травня 2019 14:05
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
15 травня 2019 14:05
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
15 травня 2019 14:05
Додаток 4 (Проект договору).pdf
15 травня 2019 14:05
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
15 травня 2019 14:05
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк придатності
Дата подання: 20 травня 2019 09:43
Дата відповіді: 22 травня 2019 12:57
Доброго дня! В медико-технічних вимогах, зазначається що строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% від встановленого виробником терміну придатності. Для розширення конкуренції в процесі аукціону, просимо Вас розглянути можливість внесення змін щодо терміну придатності лікарських засобів, з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів. Враховуючи, що лікарські засоби які зазначені в медико-технічних вимогах у більшості виробників мають загальний термін придатності 24 місяця, а також загальну практику здійснення закупівель лікарських засобів за напрямами використання бюджетних коштів, просимо викласти медико-технічні вимоги в наступній редакції: «Строк придатності лікарського засобу на момент поставки повинен становити не менше, як 75% чи 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності». Внесення запропонованих змін дозволить розширити конкуренцію забезпечивши значну економію коштів Державного Бюджету України. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З врахуванням Вашого питання внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-15-001992-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВЕРАФАРМ", Код ЄДРПОУ:41281252
Дата подання: 06 червня 2019 17:27
зміни щодо предмету закупівлі
Шановний Замовник!
П.4.2, 4.3 Загальних положень Тендерної документації та Додаток 2 до Тендерної документації містять інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що встановлюють дискримінаційні вимоги у вигляді штучного обмеження участі препаратів інших виробників, які є в наявності на ринку та зареєстровані в України.
Вимагаємо внести зміни в лот-1, лот-3, лот-7 та передбачити всі можливі дозування препаратів із зазначеними в Тендерній документації діючими речовинами.
У випадку незадоволення нашої вимоги, нашим наступним кроком буде звернення до уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2019 12:00
Постійною робочою групою з питань профільного супроводу закупівель, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, прийнято рішення залишити технічні вимоги до предмету закупівлі без змін.
Технічні вимоги до предмету закупівлі залишено без змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-15-001992-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МЕДІКОР,ЛТД", Код ЄДРПОУ:34832841
Дата подання: 13 червня 2019 16:50
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКА
Тендерна документація містить дискримінаційні умови та порушення принципів передбачених ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2019 19:51
Рішення від 18.06.2019 № 7863 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 19:51
рішення від 08.07.2019 № 9056.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 19:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відмінено торги на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби для лікування онкологічних хворих, 9 лотів), ідентифікатор UA-2019-05-15-001992-a, щодо лоту 9 - Трипторелін, 11,25 мг, амп., фл., шпр., - 300 од., відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару.
Дата виконання рішення замовником: 22 липня 2019 14:36
Номер скарги: UA-2019-05-15-001992-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Біолабс, Код ЄДРПОУ:37507592
Дата подання: 20 серпня 2019 17:09
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Біолабс"
Скарга на неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Біолабс"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 серпня 2019 23:58
рішення від 23.08.2019 № 11727 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2019 23:58
рішення від 11.09.2019 № 12780.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2019 23:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.09.2019 № 12780-р/пк-пз скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Біолабс», поданої учасником на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби для лікування онкологічних хворих, 9 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-15-001992-a, щодо лоту № 7.
Дата виконання рішення замовником: 19 вересня 2019 14:57

Документи подані скаржником

13 червня 2019 16:50
Скарга.pdf
13 червня 2019 16:50
Додаток 2.pdf
13 червня 2019 16:50
Додаток 3.pdf
13 червня 2019 16:50
Додаток 4.pdf
13 червня 2019 16:50
Додаток 5.pdf
13 червня 2019 16:50
Додаток 6.pdf
13 червня 2019 16:50
Додаток 7.pdf
13 червня 2019 16:50
Додаток 8.pdf
13 червня 2019 16:50
Додаток 9.pdf

Документи подані замовником

24 червня 2019 18:33
Лист 6327.pdf

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 17:08
Скарга в АМКУ
20 серпня 2019 17:08
Додаток _2 (лист_14).pdf

Документи подані замовником

30 серпня 2019 15:47
Лист 8464.PDF

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 5 - Кальцію фолінат, 500 мг, амп., фл., шпр., - 1100 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 631 322,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 156,61 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48900 UAH


Title: lot 5 - Calcium folinate, 500 mg, amp., fl., shp., - 1100 units
Current status: Complete
Estimated total value: 1 631 322,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 156,61 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 25 вересня 2019 12:27
Auction planned date: 25 вересня 2019 12:27
Закінчення: 25 вересня 2019 12:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1100 од
лот 5 - Кальцію фолінат, 500 мг, амп., фл., шпр., - 1100 од.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Calcium folinate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2019

lot 5 - Calcium folinate, 500 mg, amp., fl., shp., - 1100 units
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 вересня 2019
UA-2019-05-15-001992-a0946c424e68d4bc68bab13c4bdb846fa
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ Тева Україна Документи
Відхилено
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 12:55
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2019 12:55
Загальна інформація.pdf
18 червня 2019 12:55
проект договору.pdf
18 червня 2019 12:55
БГ.pdf.zip
18 червня 2019 12:55
Про повноваження .pdf
18 червня 2019 12:55
Відповідність товару.pdf
18 червня 2019 12:55
Кваліфікаційні 3.pdf
18 червня 2019 12:55
Кваліфікаційні 2.pdf
18 червня 2019 12:55
Кваліфікаційні 1.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 09:43
Електронний підпис
01 жовтня 2019 09:42
Документи переможця.pdf
29 липня 2019 17:22
Електронний підпис
29 липня 2019 17:22
Електронний підпис
29 липня 2019 12:00
Електронний підпис
29 липня 2019 12:00
Електронний підпис
29 липня 2019 12:00
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
29 липня 2019 12:00
Dovirenist Savchenko.zip
29 липня 2019 12:00
Dovidka pro nazvu.zip
29 липня 2019 12:00
Bankivska Licenzia.zip
29 липня 2019 12:00
201394_ГР_365_501_100.zip
29 липня 2019 12:00
Технічна частина.pdf
29 липня 2019 12:00
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Тева Україна

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 1 617 198,00
UAH з ПДВ
1 591 304,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 1 627 791,00
UAH з ПДВ
1 595 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 09:43
Електронний підпис
01 жовтня 2019 09:42
Документи переможця.pdf
29 липня 2019 17:22
Електронний підпис
29 липня 2019 17:22
Електронний підпис
29 липня 2019 12:00
Електронний підпис
29 липня 2019 12:00
Електронний підпис
29 липня 2019 12:00
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
29 липня 2019 12:00
Dovirenist Savchenko.zip
29 липня 2019 12:00
Dovidka pro nazvu.zip
29 липня 2019 12:00
Bankivska Licenzia.zip
29 липня 2019 12:00
201394_ГР_365_501_100.zip
29 липня 2019 12:00
Технічна частина.pdf
29 липня 2019 12:00
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 1 591 304,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
1 591 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 12:50
Договір 116.pdf укладений
18 жовтня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 12:46
Договір 116.pdf укладений
18 жовтня 2019 12:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 591 304,00
UAH (в тому числі ПДВ 104 104,00 UAH)