Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання. Лот № 1 – Електрокардіограф; Лот № 2 – Стерилізатор; Лот № 3 – Крісло стоматологічне з освітлювачем; Лот № 4 – Ліжко функціональне з матрацом.
Очікувана вартість
306 980,00 UAH
UA-2019-05-13-000974-c ebc57a7e9304472aa7a93e9037e50a8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безпалий Олександр Валентинович

+380535331356 zenkovcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Зіньківська центральна районна лікарня" Зіньківської районної ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 01999276
Місцезнаходження: 38100, Україна , Полтавська обл., місто Зіньків, вул.І.Петровського,21
Контактна особа: Безпалий Олександр Валентинович
+380535331356
zenkovcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 травня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 09:00
Очікувана вартість: 306 980,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Джерело фінансування : Лот № 1- місцевий бюджет; Лот № 2- місцевий бюджет; Лот № 3 - субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам; Лот № 4 – місцевий бюджет.

Тендерна документація

17 травня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 13:48
ЗМIНИ.doc
17 травня 2019 13:48
Тендерна документація зі змінами.doc
13 травня 2019 15:01
Проект договору.docx
17 травня 2019 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 13:48
ЗМIНИ.doc
17 травня 2019 13:48
Тендерна документація зі змінами.doc
13 травня 2019 15:01
Тендерна документація.doc
13 травня 2019 15:01
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-13-000974-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Полтава Медобладнання", Код ЄДРПОУ:39912774
Дата подання: 14 травня 2019 16:07
щодо виправлення дискримінаційних умов тендерної документації
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме до медико-технічних вимог за лотом 2 пункт 1.3. «Сертифікат відповідності виданий Органом відповідності ДП «Харківстандартметрологія» (клас потенційного ризику ІІ б для дезінфекції хірургічних інструментів згідно технічного регламенту щодо медичних виробів)» Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників. Згідно із наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі існує «Реєстр призначених органів з оцінки відповідності (ООВ) вимогам технічних регламентів». У даному реєстрі міститься 107 установ, які можуть проводити оцінку відповідності вимогам технічних регламентів, а тому зазначати виключно ДП «Харківстандартметрологія» є незаконним. Тому просимо внести зміни до тендерної документації та не зазначати установу, яка повинна видавати сертифікат відповідності згідно технічного регламенту щодо медичних виробів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 травня 2019 14:52
Ваше зауваження враховане. До тендерної документації будуть внесені зміни.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Крісло стоматологічне з освітлювачем
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 350,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Крісло стоматологічне з освітлювачем
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, місто Зіньків, вул. І.Петровського, 21
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем за фактично поставлений Товар, який зазначений в накладній, та відповідає Специфікації (Додатку №1до договору ) здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на рахунок Продавця протягом 30 календарних днів, при наявності коштів на рахунку Покупця, (згідно п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України) та по мірі надходження фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАЙЦЕВ ВЛАДЛЄН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 67 182,00
UAH з ПДВ
67 182,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2019 12:07
Довідка податкова.jpeg
11 червня 2019 12:06
Dovidka_19151427840770023454.pdf
29 травня 2019 20:42
Електронний підпис
29 травня 2019 20:38
ТЗ.pdf
29 травня 2019 20:38
Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2019 20:38
Проект договору.pdf
29 травня 2019 20:38
Паспорт освітлювача.pdf
29 травня 2019 20:38
Отсутствие рег.МОЗ.pdf
29 травня 2019 20:38
Опис Лот 3.pdf
29 травня 2019 20:38
інструкція скалер.pdf
29 травня 2019 20:38
Довідка аналог дог.pdf
29 травня 2019 20:38
Статья 17.pdf
29 травня 2019 20:38
персон. дані.pdf
29 травня 2019 20:38
Паспорт.pdf
29 травня 2019 20:38
Опис документів.pdf
29 травня 2019 20:38
наявність працівників.pdf
29 травня 2019 20:38
матер-тех.pdf
29 травня 2019 20:38
код.pdf
29 травня 2019 20:38
Захист довкілля.pdf
29 травня 2019 20:38
единий податок.pdf
29 травня 2019 20:38
довідка про витрати.pdf
29 травня 2019 20:38
Довідка право підпису.pdf
29 травня 2019 20:38
Витяг.pdf
29 травня 2019 20:38
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАЙЦЕВ ВЛАДЛЄН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 травня 2019 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій