Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (лот №1 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні для одноразового застосування; лот № 2 Діагностичні набори; лот № 3 Медичні комплекти; лот № 4 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів)
Очікувана вартість
1 363 505,00 UAH
UA-2019-04-25-002137-b 109bf0a0e9bc496c82510e4e5952c962
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Яхимович

+380993923527 buhspkkramatorsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КМУ "СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ М.КРАМАТОРСЬКА"
Код ЄДРПОУ: 05492396
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Соціалістична, буд. 8
Контактна особа: Олена Яхимович
+380993923527
buhspkkramatorsk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 квітня 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 16:00
Очікувана вартість: 1 363 505,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

14 червня 2019 08:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 08:23
Додатки медичні матеріали нова редакція.doc
14 червня 2019 08:23
ТД медичні матеріали нова редакція.doc
14 червня 2019 08:23
Зміни до ТД.doc
13 червня 2019 12:25
ТД медичні матеріали нова редакція.doc
13 червня 2019 12:25
Протокол.pdf
13 червня 2019 12:25
Додатки медичні матеріали нова редакція.doc
05 червня 2019 13:55
ТД медичні матеріали нова редакція.doc
05 червня 2019 13:55
Зміни до ТД.doc
05 червня 2019 13:55
Додатки медичні матеріали нова редакція.doc
25 квітня 2019 15:14
ТД медичні матеріали.doc
25 квітня 2019 15:14
Додатки медичні матеріали.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-25-002137-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 25 червня 2019 13:50
Учасник ТОВ "ГЕМОМЕД" не відповідає умовам тендерної документації
25.04.2019 року Замовник оголосив закупівлю “ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (лот №1 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні для одноразового застосування; лот № 2 Діагностичні набори; лот № 3 Медичні комплекти; лот № 4 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів)”. Лотом 4 є “Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів”.
24.06.2019 року відбувся електронний аукціон, за результатом якого, найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено тендерна пропозиція Учасника ТОВ “ГЕМОМЕД”.
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна пропозиція Учасника ТОВ “ГЕМОМЕД” не відповідає умовам тендерної документації, а саме:

Згідно Розділу ІІІ Тендерної документації: 3.4.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом ста календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється як така, що не відповідає тендерній документації.
Згідно наданих Учасником ТОВ “ГЕМОМЕД” документів (пропозиція.pdf): 2. Ми підтверджуємо, що наша тендерна пропозиція є чинною протягом 90 днів з дня розкриття тендерної пропозиції.
Таким чином, пропозиція ТОВ “ГЕМОМЕД” дійсна на коротший період, і має бути відхилена як така, що не відповідає тендерній документації.

Згідно Додатку 3 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ” до Лоту 4, пунктом 8 предмету закупівлі є “Пробірка вакуумна з актив. згортання крові 13*100 (5мл) пластикова ” з вимогою “об’єм крові 5 мл”.
Згідно Тендерної пропозиції Учасника ТОВ “ГЕМОМЕД” та гарантійного листа ТОВ “РедМЕД”, цей учасник запропонував пробірку призначену для забору 6 мл крові, що не відповідає умовам тендерної документації.

Учасник ТОВ “ГЕМОМЕД” надав Сертифікат EN ISO 13485:2012 та ISO 6710:2017(E) без перекладу.
Згідно Розділу ІІ Тендерної документації: 1.7.3. У разі надання Учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів (оригіналів або копій) іноземною мовою, вони повинні супроводжуватися автентичним перекладом українською мовою. Кожний автентичний переклад повинен бути засвідчений печаткою Учасника торгів або засвідчений нотаріально (на розсуд Учасника).
Таким чином, пропозиція Учасника ТОВ “ГЕМОМЕД” не відповідає умовам тендерної документації.

Учасник ТОВ “ГЕМОМЕД” у складі своєї тендерної пропозиції надав копію листа Новоодеської ЦРЛ № 614 від 06.05.2019р. Не завірену печаткою і підписом Учасника ТОВ “ГЕМОМЕД”.
Згідно Розділу ІІІ до Тендерної документації: “3.1.3 Учасник процедури закупівлі має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, що вимагаються тендерною документацією, повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).”
Оскільки Учасник ТОВ “ГЕМОМЕД” надав КОПІЮ, а не ОРИГІНАЛ листа від Новоодеської ЦРЛ, цей документ має бути завірений підписом та печаткою Учасника ТОВ “ГЕМОМЕД”.
Так як цей документ не містить містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “ГЕЕМОМЕД” не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена.

Згідно Розділу ІІІ Тендерної документації: 3.1.2. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з: з) інформаційної довідки, яка повинна містити відомості про учасника (зразок довідки наданий в Додатку 6 до Документації);
Відповідно до цього ж розділу: 3.1.3 Учасник процедури закупівлі має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Усі документи тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, що вимагаються тендерною документацією, повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
Учасник ТОВ “ГЕМОМЕД” надав ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА без печатки та підпису. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ “ГЕМОМЕД” не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена.

Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації, контейнери для крові мають наступну вимогу: Донаційний та трансферні (додаткові) контейнери повинні бути оснащені 2 штуцерами для під’єднання трансфузійних пристроїв та систем для переливання крові та її компонентів. Конструкція штуцера повинна мати внутрішній мембранний клапан та елемент контролю «першого розкриття». Кожен штуцер повинен мати захисну оболонку у вигляді мембрани-пелюстка.
Звертаємо Вашу увагу, що аналогічна вимога була наявна у тендерній документації на закупівлю контейнерів для крові, яка була оголошена КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "СТАНЦІЯ ПЕРЕЛИВАННЯ КРОВІ М. МАРІУПОЛЯ" ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-16-002478-a . ТОВ “ГЕМОМЕД” на вимогу Замовника надав зразки контейнерів для крові. Згідно Протоколу відхилення, контейнери для крові виробника Ravimed, які запропонував Учасник ТОВ “ГЕМОМЕД”, не мають захисної оболонки штуцера у вигляді мембрани-пелюстка.
Згідно п. 6 Додатку 3 до Тендерної документації: “У разі необхідності замовник має право вимагати надання по одному зразку товару, що пропонується до постачання. Надати гарантійний лист Учасника.”
Учасник ТОВ “ГЕМОМЕД” надав відповідний гарантійний лист.
Просимо Вас запросити у Учасника ТОВ “ГЕМОМЕД” по одному зразку кожного контейнера для крові з метою встановлення наявності захисної оболонки штуцера у вигляді мембрани-пелюстка на штуцерах.

Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, спираючись на п. 4 ч. 1 ст. 30 та ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ “ГЕМОМЕД”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2019 13:12
Вимогу розглядає тендерний комітет
Номер вимоги: UA-2019-04-25-002137-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЕМОМЕД", Код ЄДРПОУ:42874268
Дата подання: 27 червня 2019 23:57
Учасник ТОВ "Ледум" не відповідає умовам тендерної документації
Учасник ТОВ "Ледум" не відповідає умовам тендерної документації
25.04.2019 року Замовник оголосив закупівлю “ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (лот №1 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні для одноразового застосування; лот № 2 Діагностичні набори; лот № 3 Медичні комплекти; лот № 4 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів)”. Лотом 4 є “Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів”. 24.06.2019 року відбувся електронний аукціон, за результатом якого, найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено тендерна пропозиція Учасника ТОВ “ГЕМОМЕД”.
Після прийняття Тендерним комітетом рішення про відхилення (протокол розгляду тендерних пропозицій № 25 від 27.06.2019) пропозиції вищезазначеного Учасника, в статут «Пропозиція на розгляді» стає цінова пропозиція ТОВ «Ледум».
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна пропозиція Учасника ТОВ “Ледум” не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. В формі тендерної пропозиції Учасник ТОВ Ледум зазначає загальну суму 638 950,50 грн, а прописом вказує зовсім іншу суму Шістсот тридцять дев’ять тисяч двісті одна грн 74 коп.
Відповідно до пункту 3.1.7 Тендерної документації в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки а саме: «До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника». Таким чином, пропозиція ТОВ “Ледум” не відповідає тендерній документації.
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ” до Лоту 4, пунктом 8 предмету закупівлі є «Пробірка одноразового застосування, стерильна, містить активатор згортання. Пробірка вакуумна, матеріал ПЕТ, розмір 13*100 мм, об’єм крові 5 мл, кольорове кодування кришки повинно відповідати міжнародному стандарту ISO 6710» з вимогою “ відповідати міжнародному стандарту ISO 6710”.
Згідно Тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Ледум” цей учасник запропонував пробірку з кришкою помаранчевого кольору, що не відповідає вимогам тендерної документації а саме щодо відповідності Стандарту ISO 6710.
Відповідно до стандарту ISO 6710 пробірка для з активатором згортання повинна мати кришечку червоного кольору. Підтвердження цьому є витяг с вищезазначеного стандарту який присутній в пропозиції іншого Учасника торгів. Тобто у зв’язку з тим що Замовник торгів вимагав до постачання пробірку, яка повинна відповідати стандарту ISO 6710, а Учасник торгів ТОВ «Ледум» запропонував товар який не відповідає вищезазначеному стандарт, пропозиція ТОВ “Ледум” не відповідає тендерній документації.
Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, спираючись на п. 4 ч. 1 ст. 30 та ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ “Ледум”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 липня 2019 12:12
У відповідь на звернення від 27.06 повідомляємо:
Згідно ч.1 ст. 25 ЗУ “Про публічні закупівлі”: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Таким чином, ціною тендерної пропозиції Учасника є ціна, зазначена в електронних формі і з якою Учасник приймає участь в аукціоні.
Згідно п. 3.1.7 Розділу ІІІ Тендерної документації: В тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Враховуючи, що визначальною є ціна зазначена в електронній формі з окремим полем і з якою Учасник приймав участь в електронному аукціоні, то технічна описка у тендерній пропозиції ТОВ “Ледум” не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.

Стосовно твердження, що тендерна пропозиція ТОВ “Ледум” не відповідає умовам тендерної документації, а саме не відповідає міжнародному стандарту ISO 6710 повідомляємо:
Додаток F до міжнародного стандарту ISO 6710 є інформативним (informative), тобто рекомендованим і має назву “Recommended colour codes for identifying additives and accessories”.
Таким чином, кольорове маркування пробірок кольором іншим ніж рекомендовано стандартом ISO 6710 не свідчить, що пробірки не відповідають цьому стандарту.
Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “Ледум” відсутні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-25-002137-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "РЕДМЕД", Код ЄДРПОУ:40725442
Дата подання: 08 травня 2019 15:10
Скарга щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
25.04.2019 року Замовником було оприлюднено тендерну документацію, що затверджена рішенням тендерного комітету від 25.04.2019 року, в якій встановлено дискримінаційні та такі, що суперечать вимогам діючого законодавства вимоги, а саме: 1. Ознайомившись с Технічними вимогами Тендерної документації було встановлено, що Замовник вимагає відповідність загальним вимогам, але при цьому в документації торгів у Додатку 3 є декілька таблиць з «Загальними вимогами». Замовник торгів не визначив який саме Лот або товар повинен відповідати загальним вимогам, тому в подальшому при розгляді цінових пропозицій у Замовника залишається можливість маніпулювати інформацією та відхиляти учасників торгів. 2. Замовник торгів в Додатку 3 документації торгів вимагає надання на Лот № 4 «Гарантійний лист виробника (оригінал) або його повноважного представника в Україні, яким підтверджується можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості, зі строками придатності та в необхідні терміни». Вивчивши перелік товару який планується до закупівлі було встановлено, що остання позиція, а саме «Аферезна голка 16G*300 мм» необхідна для проведення процедури автоматичного цито- або плазмаферезу, про що зазначає і сам Замовник в своїй документації торгів. При цьому в Лоті № 3 Замовник торгів оголошує торги на закупівлю «Одноразовий комплект для проведення процедури цитаферезу має бути сумісний з апаратом «Амікус»» та «Одноразовий комплект для проведення процедури плазмаферезу має бути сумісний з апаратом «Автоферез-С»». В медико-технічних вимогах на Лот № 3 « Медичні комплекти» Замовник торгів вимагає, щоб в комплект постачання входила голка. Аферезна голка яка необхідна Замовнику торгів використовується лише для роботи на апаратах Автоферезіс С На сьогоднішній день Аферезну голку може запропонувати офіційний дистриб’ютор «Одноразових комплектів для проведення процедури плазмаферезу має бути сумісний з апаратом «Автоферез-С» компанія ТОВ «Діавіта» (м. Київ), але з кінця минулого року вони перестали постачання до України аферезних голок у зв’язку з модернізацією обладнання і відмови від використання в ньому аферезних голок. Тому на сьогоднішній день на ринку залишається лише один можливий постачальник Аферезних голок для свого аналогічного апарату для забору плазми крові людини iPCM виробництва Scinomed Limited, (Великобританія), яка може підійти до апарату «Автоферезіс С», компанія ТОВ Ледум (м. Дніпро) Також треба зауважити що ця компанія є офіційним дистриб’ютором контейнерів для крові виробництва WEGO (Китай) та вакуумних пробірок виробництва Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd, (Китай), що говорить про можливість приймати участь лише одного учасника. Виходячи з цього, розмістивши одне найменування товару, а саме «Аферезна голка 16G*300мм» в Лоті № 4 замовником встановлено дискримінаційні умови, які обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників, і як наслідок не дають можливим учасникам прийняти участь у цих відкритих торгах, що в свою чергу суперечить вимогам діючого законодавства. Наша компанія є офіційним представником виробників Контейнерів для крові «Ravimed» (Польща та вакуумних пробірок «AB medical» (Корея) на території України, але в зв’язку з появою в Лоті № 4 «Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів» однією позиції «Аферезна голка 16G*300 мм» унеможливлює нашу участь в процедурі закупівель, що в свою чергу може спричинити перевитрати бюджетних коштів. Тому, вищезазначеними діями Замовник порушує не тільки Закон, Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 року № 680, а і права та законні інтереси учасників торгів. Керуючись ст.ст. 3, 16, 18, 22, 28, 30, 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу щодо закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (UA-2019-04-25-002137-b) до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі (UA-2019-04-25-002137-b) Лот № 4 3. Зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію щодо закупівлі Медичні матеріали (лот № 4 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів) видаливши з Лоту № 4 товару «Аферезна голка» Додатки: 1. Платіжне доручення Директор ТОВ РЕДМЕД Костенко М.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 травня 2019 19:40
Рішення від 11.05.2019 № 5763 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 травня 2019 19:40
Про перенесення UA-2019-04-25-002137-b та ЗАПИТ ЗАМОВНИКУ.pdf
Дата публікації: 24 травня 2019 19:20
Про пересення UA-2019-04-25-002137-b.a1 та ЗАПИТ ЗАМОВНИКУ.pdf
Дата публікації: 28 травня 2019 15:58
резолютивна від 29.05.2019 № 6901.pdf
Дата публікації: 03 червня 2019 19:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (лот №1 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні для одноразового застосування; лот № 2 Діагностичні набори; лот № 3 Медичні комплекти; лот № 4 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів)»
Дата виконання рішення замовником: 14 червня 2019 09:05

Документи подані скаржником

08 травня 2019 15:10
Скарга 08.05.pdf
08 травня 2019 15:10
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

15 травня 2019 09:52
Додаток 4.pdf
15 травня 2019 09:52
Відповідь АМКУ.pdf
15 травня 2019 09:52
Додаток 1.pdf
15 травня 2019 09:52
Додаток 2.pdf
15 травня 2019 09:52
Додаток 3.pdf
27 травня 2019 13:38
Відповідь.pdf
27 травня 2019 13:38
Додаток 6 Каталог B Braun.pdf
27 травня 2019 13:38
Додаток 5 Nipro голки.pdf
27 травня 2019 13:38
Додаток 4 Nipro брошура.pdf
29 травня 2019 11:42
Відповідь 29.05.2019.pdf
14 червня 2019 09:05
Зміни до ТД.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот № 4 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 932 795,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 663,97 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 червня 2019 15:41
Закінчення: 24 червня 2019 16:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 measures.name.symbol
лот № 4 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Василя Стуса(Соціалістична),8
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

питання щодо вимог на Контейнери для крові
Дата подання: 25 квітня 2019 20:13
Дата відповіді: 26 квітня 2019 13:34
Просимо надати пояснення що мається на увазі "Кожен штуцер повинен мати захисну оболонку у вигляді мембрани-пелюстка."???
Відповідь: У відповідь на питання повідомляємо:
Згідно статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - Тендера документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
За потребою надамо скан-копію витягу з міжнародного стандарту ISO 3826-1 із зображенням захисної оболонки.
Такі захисні оболонки наявні, наприклад, на контейнерах виробників Terumo, MacoPharma, Demophorius, Jiaxing Tianhe Pharmaceutical.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД" 592 919,10
UAH з ПДВ
592 919,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 638 950,50
UAH з ПДВ
638 950,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2019 13:04
Електронний підпис
02 липня 2019 13:00
Документи переможця.pdf
06 червня 2019 12:24
Електронний підпис
06 червня 2019 11:50
ВЕГО 2019.01.09.pdf
06 червня 2019 11:50
CD Rich letter of guarantee.pdf
06 червня 2019 11:40
Проект договору.pdf
06 червня 2019 11:39
Тендерна пропозиція.pdf
10 травня 2019 16:12
Електронний підпис
10 травня 2019 15:18
Статут.pdf
10 травня 2019 15:18
Тендерна пропозиція..pdf
10 травня 2019 15:18
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕМОМЕД"

ТОВ "ЛЕДУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЕМОМЕД"
#42874268
Відхилено 592 919,10
UAH з ПДВ
27 червня 2019 14:52
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 638 950,50
UAH з ПДВ
02 липня 2019 09:21

Документи

27 червня 2019 14:52
Електронний підпис
27 червня 2019 14:50
Протокол.pdf

Документи

02 липня 2019 09:21
Електронний підпис
02 липня 2019 09:20
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2019 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
638 950,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 липня 2019 09:21
Електронний підпис
02 липня 2019 09:20
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 13:33
ЛЕДУМ.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 13:30
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 11:38
Договір №138.pdf укладений
15 липня 2019 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): реорганізація
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 638 950,50
UAH (в тому числі ПДВ 41 800,50 UAH)