Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
spare parts for diesel locomotives of ЧМЕ series
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2019 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 591 644,78 UAH з ПДВ |
Publication date: | 24 квітня 2019 09:51 |
Enquiries until: | 20 травня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 26 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 травня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 591 645 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
22 травня 2019 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2019 15:52 |
2753 ТД зч до ЧМЕ_нова редакція_22.05.2019.docx | |
22 травня 2019 15:52 |
Зміни до тендеру_2753_22.05.2019.doc | |
24 квітня 2019 09:48 |
Додаток № 9.docx |
22 травня 2019 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2019 15:52 |
2753 ТД зч до ЧМЕ_нова редакція_22.05.2019.docx
|
|||
22 травня 2019 15:52 |
Зміни до тендеру_2753_22.05.2019.doc
|
|||
24 квітня 2019 09:48 |
Додаток № 9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовником (Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця») було оголошено закупівлю UA-2019-04-24-000354-b в системі Prozorro. Номер закупівлі, та відповідно до Додатку 1 Тендерної документації сформовано перелік та кількість продукції, що є предметом закупівлі.
Наше підприємство бажає прийняти участь у закупівлі та має змогу виконати зобов’язання з поставки позицій 1, 2, 4 Лоту № 4, а саме: Шестерня тягового двигуна – 76 од., Втулка шатуна – 108 од., Клапан всмоктуючий вихлопний 3ПИС 5003-01 – 186 од.
Однак Замовник Лот № 4 сформував із великої кількості номенклатури запасних частин, процеси виробництва яких значно відрізняються один від одного. Таке формування лоту призведе до зменшення конкуренції, позбавлення учасників, які не є виробниками всієї номенклатури, зазначеної у Лоті № 4 можливості прийняти участь у закупівлі.
При цьому зазначаємо, що позиції 1, 2, 4 Лоту № 4 є продукцією, яка виготовляється за спеціальною технологією із застосуванням відповідного обладнання, яке є не у всіх виробників.
Об’єднання позицій 1, 2, 4 Лоту № 4 із іншими запасними частинами даного лоту звужує коло потенційних учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі. Наше підприємство може запропонувати до постачання Шестерня тягового двигуна – 76 од., Втулка шатуна – 108 од., Клапан всмоктуючий вихлопний 3ПИС 5003-01 – 186 од. із наданням гарантій щодо відповідної якості продукції та за конкурентоспроможними цінами.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно ст. з Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо увагу, що поставити всю номенклатуру за Лотом № 4 зможе лише завод-виробник, який має широку номенклатуру продукції власного виробництва, інші учасники ринку такі, як фізичні особи-підприємці, невеликі фірми посередники прийняти участь у закупівлі не зможуть.
Окрім цього таке формування Лоту № 4 є нераціональним з боку замовника, так як не дозволяє дотриматися принципу максимальної економії та придбати товар за максимально вигідними цінами.
Частини 1, 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. 2. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене вважаємо за потрібне звернутися до Замовника із вимогою: Шестерня тягового двигуна – 76 од., Втулка шатуна – 108 од., Клапан всмоктуючий вихлопний 3ПИС 5003-01 – 186 од. винести в окремий лот та внести відповідні зміни до тендерної документації, адже наше підприємство має реальну можливість поставити зазначені позиції на умовах, передбачених тендерною документацією.
Відповідно до п.7.2 Тендерної документації Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов. Так, Проект договору наведено в Додатку №9 до ТД.
Відповідно до розділу 10 Договору ПОСТАЧАЛЬНИК за Даним Договором несе наступну відповідальність:
- за порушення строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленої в строк Продукції на умовах передбачених п.5.2. цього Договору, за кожен день прострочення (п.10.1 Договору);
- за прострочення понад 15 календарних днів додатково стягується штраф у розмірі 15% від суми непоставленої в строк Продукції (п.10.1 Договору);
- у випадку постачання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ Продукції без письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка не була повернута ЗАМОВНИКОМ згідно п.5.2 цього Договору, Продукція приймається на зберігання. У цьому випадку ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний укласти договір зберігання з ЗАМОВНИКОМ та сплатити ЗАМОВНИКУ вартість зберігання Продукції по пред’явленому рахунку (п.10.2. Договору),
- в разі порушення п. 13.8 Сторона, яка здійснила відступлення права вимоги без письмового погодження іншої Сторони за Договором сплачує останній штраф у розмірі 20% від суми цього Договору. Угода про відступлення права вимоги укладена в порушення п. 13.8. за ініціативою зацікавленої Сторони, визнається недійсною у порядку, визначеному чинним законодавством (п.10.5 Договору),
- у разі неправильного оформлення товаросупровідних документів, розбіжності між ними та документами, поданими у складі тендерної пропозиції учасника-переможця, що призвело до нарахування штрафів і пень, або непередбачуваних витрат при митному оформленні товарів, ПОСТАЧАЛЬНИК відшкодовує такі витрати ЗАМОВНИКУ в повному обсязі (п.10.7 Договору),
- в разі неподання податкової накладної, відповідно до чинного законодавства України, ПОСТАЧАЛЬНИК компенсує ЗАМОВНИКУ повну суму податку на додану вартість, за якою останній втратив право на отримання податкового кредиту (п.10.9. Договору),
- у разі здійснення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ дій або у результаті його бездіяльності, що призвело до невизнання контролюючими органами податкового кредиту з ПДВ ЗАМОВНИКА за цим Договором, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі невизнаного контролюючими органами податкового кредиту в частині, що стосується цього Договору (п.10.10 Договору),
- у разі визнання цього Договору нікчемним та/або недійсним виключно з вини ПОСТАЧАЛЬНИКА (у результаті співпраці з контрагентами, які мають сумнівну репутацію, такими що визнані або знаходяться на стадії банкрутства, щодо яких відкриті кримінальні справи і т.д.), останній зобов’язаний сплатити штраф ЗАМОВНИКУ у розмірі 20% від суми невизнаних у ЗАМОВНИКА витрат, які прямо пов’язані з зазначеними в цьому пункті порушеннями (п.10.11 Договору).
Крім того, відповідно до п.9.1. Договору ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання цього Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору.
При цьому ПОСТАЧАЛЬНИК не звільняється від виконання своїх зобов’язань допоставити Продукцію, якщо про інше його не попередив письмово ЗАМОВНИК (п. 10.1 Договору).Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від взятих на себе зобов’язань (п.10.8 Договору).
Водночас, відповідно до ч. 2 ст. 231 Господарського кодексу України у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
На нашу думку, встановлена Договором відповідальність Постачальника є явно завищеною та такою, що не відповідає засадам справедливості, добросовісності, розумності, як складовим елементам загального конституційного принципу верховенства права та визначається в розріз з вимогами діючого законодавства України.
Наявність у Замовника можливості стягувати із Постачальника надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання виконувати основне зобов'язання неустойка перетворюється на несправедливо непомірний тягар для Постачальника та джерело отримання невиправданих додаткових прибутків Замовником. Крім того, встановлення надмірної відповідальності Постачальника порушує баланс між застосованим до порушника заходом відповідальності у вигляді неустойки й оцінкою дійсного, а не покладеного розміру збитків, заподіяних у результаті конкретного правопорушення.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» недискримінація учасників є одним з принципів здійснення закупівель. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Встановлення надмірних санкцій з однієї сторони в той же час, як відповідальність іншої сторони мінімальна (відповідальність Замовника за порушення строків оплати складає пеню в розмірі облікової ставки НБУ від вартості несплаченої Продукції за кожен день прострочення (п.10.6 Договору)), на нашу думку є дискримінацією.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін до договору, а саме:
1.Викласти п. 10.1. договору в наступній редакції: п.10.1. за порушення строків постачання ПОСТАЧАЛЬНИК оплачує ЗАМОВНИКУ пеню у розмірі облікової ставки НБУ від вартості замовленої, але не поставленої в строк Продукції за кожен день прострочення.
2.Виключити п.10.7,10.9, 10.10, 10.11 з тексту договору .
Просимо внести зміни до Тендерної документації стосовно строків надання довідки ДФС.
Відповідно до додатку №6 Тендерної документації переможець процедури закупівлі має надати Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 5 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до п.4 Порядку
надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи затвердженого наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733 довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.
Відповідно, вимога Замовника щодо надання довідки з ДФС протягом п’яти календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір в той час, як довідка видається протягом п’яти робочих днів є дискримінаційною умовою, щодо тих учасників, у яких дана довідка на момент подання тендерної пропозиції відсутня.
Неможливість надання учасником-переможцем зазначеної довідки у строк визначений Замовником відповідно призводить до відхилення пропозиції Учасника.
Виходячи з викладеного, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, які встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас, розглянути можливість внесення змін дотендерної документації, а саме:
1.Визначити, що відтворену на папері копію електронної довідки ДФС з кабінету платника податків або оригінал/нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ або відповідним органом Державної фіскальної служби, яка дійсна на дату, яка попадає в 10 - ти денний термін починаючи з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір учасник повинен надати протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Звертаємо увагу, що у тендерній документації інших Замовників встановлений саме 10-ти денний термін для надання зазначеної довідки.
Керуючись ч.1,2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Внести зміни до тендерної документації наведені вище.
2. Опублікувати зміни до тендерної документації у встановленому законом порядку.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 червня 2019 18:58
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000049 ● 6f4e41381d3245ccb8735719e5138688
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 19:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.08.2019 № 249
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.08.2019 № 249
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-04-24-000354-b 24.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо несвоєчасного надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro 11.05.2019 року, Замовник надав відповідь 22.05.2019 року, тобто пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було продовжено по 30.05.2019 року. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї. 2. У висновку ДАСУ зазначено, що учасники ТОВ «ТРАНСЕНЕРГОМАШ», ТОВ НВП «ПРОМТЕХЦЕНТР» та ТОВ ТД «БМЗ» не надали інформацію про відсутність підстав для відхилення, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункти 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону говорять, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; (8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону.
2019-09-18 18:08:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 2
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 94 996,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 474,98 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2800 UAH |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 27 червня 2019 18:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХЦЕНТР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2019 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ |
93 000,00
UAH з ПДВ
|
88 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с органиченной ответственностью "Торговый Дом "БМЗ" |
93 600,00
UAH з ПДВ
|
88 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХЦЕНТР" |
93 960,00
UAH з ПДВ
|
93 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТРАНСЕНЕРГОМАШ #36562474 |
Переможець |
88 500,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 10:34
|
ЦЗВ-01-04619-01.pdf | укладений |
17 лютого 2020 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2019 13:25
|
ЦЗВ-01-04619-01.pdf | укладений |
03 вересня 2019 13:25
|