Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви для проведення біохімічних досліджень)
Очікувана вартість
1 537 200,68 UAH
UA-2019-04-10-001789-b 8420b46fa25048b59ab3e957d9dbfbac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+38 099 758 91 15 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+38 099 758 91 15
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 23:03
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 537 200,68 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зауваження щодо проекту договору
Дата подання: 15 квітня 2019 12:35
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:42
У проекті договору ( Додаток 4) розділ ІІ п 2.5. Замовник зазначує, що термін придатності товару діє протягом строку встановленого виробником Товару, а у іншому реченні вказує термін придатності не меньше 18 місяців, коли на деякі позиції зазначені у Додатку 3 "Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі" виробник визначає максимальний термін придатності 12 місяців. Прохання відкорегувати цю вимогу до товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни в тендерну документацію

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2. Лабораторні реактиви для проведення біохімічних досліджень (18 найменувань) (для клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 м. Києва)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 127 258,81 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 636,29 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 травня 2019 11:14
Закінчення: 02 травня 2019 11:36
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

65 од
Лабораторні реактиви для проведення біохімічних досліджень (18 найменувань)
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІПРАЙМ" 116 929,17
UAH з ПДВ
116 929,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД" 119 311,60
UAH з ПДВ
119 311,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 12:18
Електронний підпис
27 травня 2019 12:14
Гарантия-3023.zip
27 травня 2019 12:14
Licence.zip
27 травня 2019 12:14
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip
10 травня 2019 17:33
Електронний підпис
10 травня 2019 17:32
Документи переможця.pdf
24 квітня 2019 12:10
Електронний підпис
24 квітня 2019 11:31
Технічна частина.pdf
24 квітня 2019 11:31
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 17:05
Електронний підпис
24 квітня 2019 16:28
технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІПРАЙМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
Переможець 116 929,17
UAH з ПДВ
08 травня 2019 17:15

Документи

08 травня 2019 17:14
Електронний підпис
08 травня 2019 17:14
ЦОЗ-08-06-237.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
116 929,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 17:14
Електронний підпис
08 травня 2019 17:14
ЦОЗ-08-06-237.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 15:39
Дод угода 2 до 77-т (1).pdf зміни до договору
31 січня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:52
д.у. 1 дог 77-т (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:52
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 19:02
77-Т.pdf укладений
28 травня 2019 19:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку нового року, в обсязі, що не перевищує 20% суми. Пункт 13.1 викласти в наступній редакції №13.1 Цей договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань, до повного виконання їх Сторонами"
Номер договору про закупівлю: 77-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» , Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на суму, що не перевищує 20% (відсотків) від суми Договору, визначеної в п. 6.1. Договору, а саме 22993,25 гривнi, в т.ч. ПДВ (20%): 1504,23 гривень. У зв’язку з чим Сторони вирішили: 3. Другий абзац пункту 6.1. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість цього Договору складає: 139922,42 гривнi, в т.ч. ПДВ (20%):9153,80 гривнi»
Номер договору про закупівлю: 77-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 139 922,42
UAH (в тому числі ПДВ 9 153,80 UAH)