Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 33690000-3 Лікарські засоби різні (хімічні, лабораторні реактиви; витратні матеріали) лот № 1 – реактиви та витратні матеріали для газового аналізатора, та аналізатору електролітів; лот № 2 – хімічні реактиви для реанімаційних відділень лікарні; лот № 3 - хімічні реактиви для структурних підрозділів лікарні.
Очікувана вартість
660 460,00 UAH
UA-2019-04-10-000891-c ce943984a1954bac800ffc9803341793
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюжник Ірина Олександрівна

+380612249414 ekonomist0708@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Дюжник Ірина Олександрівна
+380612249414
ekonomist0708@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 17:18
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 17:18
Очікувана вартість: 660 460,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Детальніше опис та кількіть товару наведено в тендерній документації

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Хімічні реактиви для структурних підрозділів лікарні.
Опис предмету закупівлі:
Детальніше опис та кількіть товару наведено в тендерній документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 272 578,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 362,89 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 травня 2019 14:39
Закінчення: 02 травня 2019 15:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

109 measures.name.symbol
Хімічні реактиви для структурних підрозділів лікарні.
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Новгородська, 28-А
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛІПКОВА СВІТЛАНА ІВАНІВНА" 271 685,77
UAH з ПДВ
271 685,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛІУС" 272 521,46
UAH з ПДВ
272 521,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 09:56
Електронний підпис
26 квітня 2019 09:54
Специфікація.pdf
26 квітня 2019 09:54
Копія Статуту.pdf
26 квітня 2019 09:54
Копія паспорта.pdf
26 квітня 2019 09:54
Копія Довідки ЄДРПОУ.pdf
26 квітня 2019 09:54
Копія Виписки з ЄДР.pdf
26 квітня 2019 09:54
Інформаційна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛІПКОВА СВІТЛАНА ІВАНІВНА"

ТОВ "АЛІУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛІПКОВА СВІТЛАНА ІВАНІВНА"
#2385819268
Переможець 271 685,77
UAH з ПДВ
07 травня 2019 16:33

Документи

07 травня 2019 16:33
Електронний підпис
07 травня 2019 16:32
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛІПКОВА СВІТЛАНА ІВАНІВНА"
#2385819268
271 685,77
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2019 16:33
Електронний підпис
07 травня 2019 16:32
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 17:43
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 17:42
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 15:37
Дод угод 3 78Т -2220 від 22.05.2020.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 15:34
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:20
дод угода 2 до договору 78Т-2220.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 16:16
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2019 13:24
ДУ зміна рр 78Т-2220 Кліпкова.pdf зміни до договору
03 жовтня 2019 13:04
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 12:49
Договір 78Т-2220.pdf укладений
22 травня 2019 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною банківських реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 78 Т-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 78 Т-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума договору збільшується на 27 686,06 грн. Загальна сума договору складає 299 371,83 грн. Змінено рахунки замовника
Номер договору про закупівлю: 78 Т-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до дод угода 3 від 03.02.2020 - Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума договору збільшується на 27 686,06 грн. Загальна сума договору складає 299 371,83 грн.
Номер договору про закупівлю: 78 Т-2220
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 299 371,83
UAH