Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Центральна районна лікарня"Житомирської райради |
Код ЄДРПОУ: | 01991671 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., с.Станишівка, шоссе Сквирське, 3 |
Контактна особа: |
Ольга Цисар 04124927190977503830, +380977503830 ztcrlprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 332 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
17 квітня 2019 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2019 16:05 |
протокол змін.docx | |
17 квітня 2019 16:04 |
тендерна документація.docx |
17 квітня 2019 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 квітня 2019 16:05 |
протокол змін.docx
|
||||||
17 квітня 2019 16:04 |
тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-01-000024 ● dce6e3ba5c0c4d6591c9d60d4044305f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.07.2019
№ 37
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л.КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
14. UA-2019-04-05-000939-b від 05.04.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішення щодо висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу(далі висновок). Згідно висновку, за результатами аналізу питання дотримання КНП «Центральна районна лікарня» Житомирської районної ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель встановлено, що Замовником предмет закупівлі товару лікарських засобів визначено за показником четвертої, а не третьої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та абзацу 6 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454). Не погоджуємось з таким висновком . Дійсно ієрархічна структура коду «33600000-6 Фармацевтична продукція» в основному словнику ДК 021:2015згрупована так, що до нього включені як лікарські засоби, так і товари, що не є лікарськими засобами в розумінні Закону України «Про лікарські засоби» від 04.04.96 р. № 123/96 (далі — Закон № 123/96). Так, відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону № 123/96 лікарський засіб — це будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох активних фармацевтичних інгредієнтів та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. При цьому до лікарських засобів належать: — АФІ, продукція «in bulk»; — готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти); — гомеопатичні засоби; — засоби, які використовуються для виявлення збудників хвороб, а також боротьби із збудниками хвороб або паразитами; — лікарські косметичні засоби та лікарські домішки до харчових продуктів. Але лабораторні реактиви (реагенти) до цього переліку не включені, тому що є медичними виробами. З огляду на зазначене, лабораторні реактиви (реагенти) — це не лікарські засоби, а медичні вироби. З цього приводу нагадаємо, що відповідно до абз. 2 п. 2 розд. ІІ Порядку № 454 предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з п.п. 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 та на основі ДК 021:2015 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Так, посилання на реактиви знаходимо в ДК 021:2015 з таким цифровим визначенням: 33690000-3 Лікарські засоби різні Ураховуючи наведене, замовник визначає предмет закупівлі лабораторних реактивів за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 за цифровим кодом: «33690000-3 Лікарські засоби різні». Згідно висновку виявлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, Замовником в пунктах 1, 2 та 6 таблиці № 2 Додатку № 1 тендерної документації встановлено умову, щодо надання Замовнику переможцем процедури закупівель документального підтвердження відсутності підстав відхилення визначених пунктами 2, 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону № 922, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Не погоджуємось з таким висновком, виходячи з того ,що згідо з тендерною документацією замовника в розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 5. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому порушення в цьому пункті висновку замовник не визнає. Згідно висновку тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). Не погоджуємось з таким висновком, виходячи з того, що тендерна документація була складена відповідно вимог п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922). Дана стаття регламентує обов'язкову інформацію, що має бути зазначена в тендерній документації. Щодо застосування п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644), слід зазначити, що згідно даного пункту заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Замовник не здійснив державну закупівлю товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом,тому порушення цього закону не було. Слід зауважити,що а ні рішення РНБО від 19 березня 2019 року , ні вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 ні норми Закону № 922 не визначають,що посилання на рішення РНБО від 19 березня 2019 року , та вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 мають бути зазначені в тендерній документації. Всі вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 були враховані Замовником при складанні вимог до учасників закупівлі : додаток 3 Технічна специфікація. вимагалось: - препарати повинні бути зареєстровані в Україні, повинні мати сертифікат відповідності,декларацію відповідності та інструкції по використанню українською мовою . Копію сертифікату відповідності,та/або декларацію про відповідність затверджену згідно чинного законодавства, надавати на момент поставки товару на кожну серію предмету закупівлі, що поставляється Відповідно кваліфікаційних вимог до учасників (запрошено установчі документи учасника) та при розгляді тендерних пропозицій враховувались всі норми Законодавства України, які регламентують проведення тендерних закупівель. В результаті: ні закуплений товар, ні учасник-переможець не підпадають під дію Закону України «Про санкції» та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»Таким чином, Замовник не порушив вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року , вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 та норми Закону № 922., Згідно висновку виявлено порушення вимог підпункту 4.6 пункту 4 таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця надано копії лише 1-5 та 12-13 сторінок паспорту, тобто надано копію витягу паспорту (копії окремих сторінок паспорту), а не паспорт в цілому. Не погоджуємось з таким висновком . згідно тендерної документації замовника розділу « Оцінка тендерних пропозицій п.2 « Інша інформація» п2.1. До формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться помилки,пов»язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом; та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст. Рішення про включення в цей перелік додаткових прикладів формальних помилок ТК приймає самостійно через призму доцільності та ефективності такого рішення, виходячи із конкретних обставин закупівлі.. Звернувшись за роз’ясненнями до учасника ФОП Сівченко Руслана Васильовича було встановлено ,що інші сторінки паспорта не несуть жодної інформації,тому наданий документ повністю відповідає вимогам замовника за змістом та не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника , Разом з тим, відповідно до чинного законодавства України, «документ, що посвідчує особу:для громадян України - паспорт громадянина України, має такі обов'язкові реквізити, як прізвище, ім'я, по батькові, фотокартку, підпис відповідальної посадової особи, відбиток печатки або штампу установи, яка видала документ, дату видачі». Отже, виходячи з зазначеного вище, для ідентифікації посадової особи достатньо надати сторінки паспорту, що містять прізвище, ім'я, по батькові, фотокартку, підпис відповідальної посадової особи, відбиток печатки або штампу установи, яка видала документ, дату видачі На нашу думку вимога, щодо надання скан-копії всіх сторінок паспорту є необґрунтованою та надлишковою. Окрім того персональна інформація посадової особи, понад ту, що необхідна для ідентифікації, не має відношення до предмету закупівлі та не впливає на зміст тендерної пропозиціїТаким чином, учасником надана вся інформація, яка необхідна під час проведення кваліфікації учасника. Всі вище зазначені похибки у тендерній пропозиції учасника не впливають на зміст їх тендерної пропозиції, не викривляють кваліфікаційної відповідності учасника, тому є несуттєвими помилками та не можуть вплинути на прийняття рішення по суті розгляду учасника.,тому підстав для відхилення пропозиції учасника та підстав, для використання вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 де визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися у замовника не було . Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Житомирської районної ради повідомляє, що під час здійснення процедур закупівель, діє на засадах колегіальності та неупередженості та керується принципами, які передбачені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами та доповненнями , а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. При проведенні процедури закупівлі та при визначенні переможця замовник керувався принципами максимальної економії та ефективності і бажанням заощадити бюджетні кошти та вимогами чинного Законодавства України. .
2019-07-24 15:05:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_3
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лікарські засоби різні |
Опис предмету закупівлі: |
Лікарські засоби різні детально в додатку 3 тендерної документації
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 78 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 780,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сівченко Руслан Васильович #2927007219 |
Переможець |
69 219,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 16:11
|
2019-12-03-0004.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 10:57
|
2019-05-30-0001.pdf | укладений |
30 травня 2019 10:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 35/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 35/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |