Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби різні
Очікувана вартість
332 000,00 UAH
UA-2019-04-05-000939-b ed4733a61aef49888cc7c15acbe1127f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цисар

04124927190977503830
+380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Центральна районна лікарня"Житомирської райради
Код ЄДРПОУ: 01991671
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., с.Станишівка, шоссе Сквирське, 3
Контактна особа: Ольга Цисар
04124927190977503830, +380977503830
ztcrlprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 10:00
Очікувана вартість: 332 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Вироби для клінічних досліджень

Тендерна документація

17 квітня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:05
протокол змін.docx
17 квітня 2019 16:04
тендерна документація.docx
17 квітня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 14:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:05
протокол змін.docx
17 квітня 2019 16:04
тендерна документація.docx
05 квітня 2019 14:05
тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000024 ● dce6e3ba5c0c4d6591c9d60d4044305f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 липня 2019 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
01.07.2019
№ 37

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л.КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
14. UA-2019-04-05-000939-b від 05.04.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішення щодо висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу(далі висновок). Згідно висновку, за результатами аналізу питання дотримання КНП «Центральна районна лікарня» Житомирської районної ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель встановлено, що Замовником предмет закупівлі товару лікарських засобів визначено за показником четвертої, а не третьої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, чим не дотримано вимоги пункту 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та абзацу 6 пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок МЕРТУ № 454). Не погоджуємось з таким висновком . Дійсно ієрархічна структура коду «33600000-6 Фармацевтична продукція» в основному словнику ДК 021:2015згрупована так, що до нього включені як лікарські засоби, так і товари, що не є лікарськими засобами в розумінні Закону України «Про лікарські засоби» від 04.04.96 р. № 123/96 (далі — Закон № 123/96). Так, відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону № 123/96 лікарський засіб — це будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох активних фармацевтичних інгредієнтів та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. При цьому до лікарських засобів належать: — АФІ, продукція «in bulk»; — готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти); — гомеопатичні засоби; — засоби, які використовуються для виявлення збудників хвороб, а також боротьби із збудниками хвороб або паразитами; — лікарські косметичні засоби та лікарські домішки до харчових продуктів. Але лабораторні реактиви (реагенти) до цього переліку не включені, тому що є медичними виробами. З огляду на зазначене, лабораторні реактиви (реагенти) — це не лікарські засоби, а медичні вироби. З цього приводу нагадаємо, що відповідно до абз. 2 п. 2 розд. ІІ Порядку № 454 предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з п.п. 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону № 922 та на основі ДК 021:2015 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Так, посилання на реактиви знаходимо в ДК 021:2015 з таким цифровим визначенням: 33690000-3 Лікарські засоби різні Ураховуючи наведене, замовник визначає предмет закупівлі лабораторних реактивів за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 за цифровим кодом: «33690000-3 Лікарські засоби різні». Згідно висновку виявлено порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922, Замовником в пунктах 1, 2 та 6 таблиці № 2 Додатку № 1 тендерної документації встановлено умову, щодо надання Замовнику переможцем процедури закупівель документального підтвердження відсутності підстав відхилення визначених пунктами 2, 3 та 8 частини 1 статті 17 Закону № 922, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Не погоджуємось з таким висновком, виходячи з того ,що згідо з тендерною документацією замовника в розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п 5. Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому порушення в цьому пункті висновку замовник не визнає. Згідно висновку тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). Не погоджуємось з таким висновком, виходячи з того, що тендерна документація була складена відповідно вимог п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922). Дана стаття регламентує обов'язкову інформацію, що має бути зазначена в тендерній документації. Щодо застосування п. 10 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644), слід зазначити, що згідно даного пункту заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Замовник не здійснив державну закупівлю товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом,тому порушення цього закону не було. Слід зауважити,що а ні рішення РНБО від 19 березня 2019 року , ні вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 ні норми Закону № 922 не визначають,що посилання на рішення РНБО від 19 березня 2019 року , та вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 мають бути зазначені в тендерній документації. Всі вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 були враховані Замовником при складанні вимог до учасників закупівлі : додаток 3 Технічна специфікація. вимагалось: - препарати повинні бути зареєстровані в Україні, повинні мати сертифікат відповідності,декларацію відповідності та інструкції по використанню українською мовою . Копію сертифікату відповідності,та/або декларацію про відповідність затверджену згідно чинного законодавства, надавати на момент поставки товару на кожну серію предмету закупівлі, що поставляється Відповідно кваліфікаційних вимог до учасників (запрошено установчі документи учасника) та при розгляді тендерних пропозицій враховувались всі норми Законодавства України, які регламентують проведення тендерних закупівель. В результаті: ні закуплений товар, ні учасник-переможець не підпадають під дію Закону України «Про санкції» та рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»Таким чином, Замовник не порушив вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року , вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закон № 1644 та норми Закону № 922., Згідно висновку виявлено порушення вимог підпункту 4.6 пункту 4 таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції переможця надано копії лише 1-5 та 12-13 сторінок паспорту, тобто надано копію витягу паспорту (копії окремих сторінок паспорту), а не паспорт в цілому. Не погоджуємось з таким висновком . згідно тендерної документації замовника розділу « Оцінка тендерних пропозицій п.2 « Інша інформація» п2.1. До формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться помилки,пов»язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, недотримання встановленої форми документа, якщо поданий документ повністю відповідає вимогам Замовника за змістом; та інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст. Рішення про включення в цей перелік додаткових прикладів формальних помилок ТК приймає самостійно через призму доцільності та ефективності такого рішення, виходячи із конкретних обставин закупівлі.. Звернувшись за роз’ясненнями до учасника ФОП Сівченко Руслана Васильовича було встановлено ,що інші сторінки паспорта не несуть жодної інформації,тому наданий документ повністю відповідає вимогам замовника за змістом та не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника , Разом з тим, відповідно до чинного законодавства України, «документ, що посвідчує особу:для громадян України - паспорт громадянина України, має такі обов'язкові реквізити, як прізвище, ім'я, по батькові, фотокартку, підпис відповідальної посадової особи, відбиток печатки або штампу установи, яка видала документ, дату видачі». Отже, виходячи з зазначеного вище, для ідентифікації посадової особи достатньо надати сторінки паспорту, що містять прізвище, ім'я, по батькові, фотокартку, підпис відповідальної посадової особи, відбиток печатки або штампу установи, яка видала документ, дату видачі На нашу думку вимога, щодо надання скан-копії всіх сторінок паспорту є необґрунтованою та надлишковою. Окрім того персональна інформація посадової особи, понад ту, що необхідна для ідентифікації, не має відношення до предмету закупівлі та не впливає на зміст тендерної пропозиціїТаким чином, учасником надана вся інформація, яка необхідна під час проведення кваліфікації учасника. Всі вище зазначені похибки у тендерній пропозиції учасника не впливають на зміст їх тендерної пропозиції, не викривляють кваліфікаційної відповідності учасника, тому є несуттєвими помилками та не можуть вплинути на прийняття рішення по суті розгляду учасника.,тому підстав для відхилення пропозиції учасника та підстав, для використання вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 де визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися у замовника не було . Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня» Житомирської районної ради повідомляє, що під час здійснення процедур закупівель, діє на засадах колегіальності та неупередженості та керується принципами, які передбачені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами та доповненнями , а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. При проведенні процедури закупівлі та при визначенні переможця замовник керувався принципами максимальної економії та ефективності і бажанням заощадити бюджетні кошти та вимогами чинного Законодавства України. .

2019-07-24 15:05:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_3

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лікарські засоби різні
Опис предмету закупівлі:
Лікарські засоби різні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 158 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 580,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 травня 2019 13:13
Закінчення: 02 травня 2019 13:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

31 од
Лікарські засоби різні дедально в додатку 3 тендерної документації
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Дата доставки: 25 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сівченко Руслан Васильович 111 756,67
UAH з ПДВ
111 756,67
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА 118 019,00
UAH з ПДВ
118 019,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 14:12
серитиф лот 1.7z
25 квітня 2019 14:12
листи виробники.7z
25 квітня 2019 14:12
проект договору.pdf
25 квітня 2019 14:12
довідки 3.7z
25 квітня 2019 14:12
виконані накладні.7z
25 квітня 2019 14:12
техн специфікація.pdf
25 квітня 2019 14:12
аналогічні договора.7z
25 квітня 2019 14:12
мат.тех база_0001 (2).pdf
25 квітня 2019 14:12
довідки 2.pdf
25 квітня 2019 14:12
довідки.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 12:37
комчастина+довідки.pdf
24 квітня 2019 12:37
документи про якість.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сівченко Руслан Васильович

ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сівченко Руслан Васильович
#2927007219
Переможець 111 756,67
UAH з ПДВ
10 травня 2019 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сівченко Руслан Васильович
#2927007219
111 756,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:46
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 15:32
2019-12-03-0003.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 11:06
2019-05-30-0002.pdf укладений
30 травня 2019 11:05
2019-05-30-0002.pdf укладений
30 травня 2019 11:04
2019-05-30-0002.pdf укладений
30 травня 2019 11:03
2019-05-23-0004.pdf укладений
23 травня 2019 11:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 87 584,56
UAH