Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
513 505,38 UAH
UA-2019-04-05-000643-b 03853374ad4d4dc992ddd2ec7f10fdd0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оперук Людмила Ярославівна

380668836940 derg-zakupivlia@opnl.if.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Обласна психоневрологічна лікарня № 3
Код ЄДРПОУ: 03092209
Місцезнаходження: 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Медична,15
Контактна особа: Оперук Людмила Ярославівна
380668836940
derg-zakupivlia@opnl.if.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).ТОВ «БАДМ-Б» являється неодноразовим переможцем у відкритих торгах по закупівлі ліків, які проводила лікарня і належно дотримувався умов договору за попередні роки.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 12:17
Оскарження наміру укласти договір: 16 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

По лотах -1;5;6;7;8;11

Тендерна документація

05 квітня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №11- лікарські засоби в рідкій форма (ампули)
Опис предмету закупівлі:
Valproic acid 5 мл. амп. 120
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

120 од
Valproic acid 5 мл. амп. 120
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Valproic acid
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична 15
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ Бадм-Б
#39273420
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 12:49

Документи

05 квітня 2019 12:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 12:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ Бадм-Б
#39273420
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 12:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 11:08
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 14:33
Додаткова угода №1 до договору №74.pdf зміни до договору
23 січня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 10:18
Додаткова угода №1 до договору №74.pdf зміни до договору
22 січня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:23
Додаткова угода №2 до Договору №74.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:23
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 13:39
Додаткова угода №1 до Договору №74.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 13:38
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 13:50
Протокол №41.pdf укладений
19 квітня 2019 13:49
Договір №74 лот11.pdf укладений
19 квітня 2019 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальний заклад “Обласна психоневрологічна лікарня № 3” перейменовано у Комунальне некомерційне підприємство “Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради” (згідно Рішення Івано-Франківської обласної ради від 20.09.2019 року № 2332-30/2019), який є правонаступником у повному обсязі всіх прав і обов’язків
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5 ст36 Закону України "Про публічні закупівлі":- дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що неперевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному у попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»:дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сторони за взаємною домовленістю цією Додатковою угодою встановлюють взаємні зобов’язання в частині поставки та оплати товарів(виконання та оплати послуг), у відповідності до затверджених для Замовника видатків на фінансування закупівлі протягом 2020 року, та в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»:дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сторони за взаємною домовленістю цією Додатковою угодою встановлюють взаємні зобов’язання в частині поставки та оплати товарів(виконання та оплати послуг), у відповідності до затверджених для Замовника видатків на фінансування закупівлі протягом 2020 року, та в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткава угода №1 до Договора №74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 33 037,38
UAH (в тому числі ПДВ 2 710,28 UAH)