Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот № 1 - послуги проводового електрозв’язку оператора ПАТ "Укртелеком"; лот № 2 - послуги проводового електрозв’язку оператора ПрАТ "ВФ Україна"; лот № 3 - послуги проводового електрозв’язку оператора ПрАТ "Київстар"; лот № 4 - послуги проводового електрозв’язку казенного підприємства "Укрспецзв’язок"; лот № 5 - послуги оператора ПрАТ "Київстар" з передачі повідомлень
Очікувана вартість
1 994 000,00 UAH
UA-2019-04-03-000461-b 4d69e22abdcd4357b39a95b62d15f864
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Гетман

+380442553182 hetman@v.rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Управління справами Верховної Ради України
Код ЄДРПОУ: 20064120
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київ обл., Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа: Владислав Гетман
+380442553182
hetman@v.rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Лот № 1 - послуги проводового електрозв’язку оператора ПАТ "Укртелеком":
Для забезпечення народних депутатів України, працівників Апарату Верховної Ради України міським та міжміським телефонним зв’язком при виконанні ними службових обов’язків, Управлінням справами Верховної Ради України щорічно проводяться закупівлі у національного оператора електрозв’язку ПАТ «Укртелеком» телекомунікаційних послуг щодо надання:
номерів міського телефонного зв’язку – 136 шт.; номерів станції спеціального призначення АТС-10 – 890 шт.; ліній безпосереднього зв’язку – 17 шт.; з’єднувальних ліній для підключення відомчих АТС Верховної Ради України до мережі загального користування – 420 шт.; послуг радіомовлення – 300 радіоточки.
Іншими операторами електрозв’язку такі телекомунікаційні послуги в необхідних номенклатурі та обсягах не надаються.
Відповідно до частини першої статті 70 Закону України «Про телекомунікації», номерний ресурс надається оператору телекомунікацій
національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, на підставі дозволу на термін дії відповідної ліцензії, а якщо вид діяльності не ліцензується - на строк не менше п’яти років, для використання без права передачі іншим особам, крім випадків, визначених цим Законом, та випадків вторинного розподілу, відповідно до законодавства.
Таким чином, заміна постачальника послуг призведе до заміни номерного ресурсу міського телефонного зв’язку, відмови від послуг зв’язку, що надаються з використанням номерів станції спеціального призначення АТС-10, зменшення номенклатури інших отримуваних телекомунікаційних послуг, необхідності проведення робіт із створення нових каналів електрозв’язку із АТС іншого оператора та перенаправлення трафіку. Як наслідок, використання номерної ємності та каналів електрозв’язку, наданих іншим оператором, для здійснення дзвінків на номери національного оператора ПАТ «Укртелеком» призведе до збільшення вартості послуг за рахунок залучення іншого оператора, що виконуватиме функцію посередника.
З урахуванням викладеного, закупівля телекомунікаційних послуг за лотом №1 може здійснюватися тільки у ПАТ «Укртелеком» із застосуванням переговорної процедури закупівлі на підставі пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Лот № 2 - послуги проводового електрозв’язку оператора ПрАТ "ВФ Україна":
Вагому частку витрат на послуги міжміського зв’язку, надані абонентам відомчої мережі фіксованого зв’язку Верховної Ради України, складає оплата дзвінків на мережі операторів мобільного зв’язку. Аналіз розподілу кількості дзвінків за напрямками свідчить, що більшість викликів спрямовується на мережі операторів ПрАТ «Київстар» (55-60%) та ПрАТ «ВФ Україна» (35-40%). Кількість дзвінків на мережі інших операторів мобільного зв’язку, як правило, не перевищує 5-10%.
Управлінням справами разом із ПрАТ «ВФ Україна» у 2009 році за рахунок бюджетних коштів виконано роботи з створення окремих каналів електрозв’язку між відомчою АТС Верховної Ради України та станцією комутації цього оператора для передавання цифрових даних та спрямування дзвінків абонентам ПрАТ «ВФ Україна» з відомчої телефонної мережі фіксованого зв’язку Верховної Ради України.
Це дозволило уникнути використання послуг оператора-посередника ПАТ «Укртелеком» із спрямування зазначених дзвінків телекомунікаційними каналами мережі фіксованого зв’язку загального користування.
Управлінням справами отримано тарифи на дзвінки з ВАТС Верховної Ради України до абонентів мережі оператора ПрАТ «ВФ Україна» майже в чотири рази менші, ніж відповідні тарифи ПАТ «Укртелеком».
Відповідно до частини першої статті 70 Закону України «Про телекомунікації», номерний ресурс надається оператору телекомунікацій
національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, на підставі дозволу на термін дії відповідної ліцензії, а якщо вид діяльності не ліцензується - на строк не менше п’яти років, для використання без права передачі іншим особам, крім випадків, визначених цим Законом, та випадків вторинного розподілу, відповідно до законодавства.
Таким чином, заміна постачальника послуг призведе до заміни номерного ресурсу, наданого оператором ПрАТ «ВФ Україна», необхідності проведення робіт із створення нових каналів електрозв’язку із АТС іншого оператора та перенаправлення трафіку. Як наслідок, використання номерної ємності та каналів електрозв’язку, наданих іншим оператором, для здійснення дзвінків на номери національного оператора ПрАТ «ВФ Україна» призведе до збільшення вартості послуг за рахунок залучення іншого оператора, що виконуватиме функцію посередника.
З урахуванням викладеного, закупівля телекомунікаційних послуг за лотом №2 може здійснюватися тільки у ПрАТ «ВФ Україна» із застосуванням переговорної процедури закупівлі на підставі пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Лот № 3 - послуги проводового електрозв’язку оператора ПрАТ "Київстар":
Вагому частку витрат на послуги міжміського зв’язку, надані абонентам відомчої мережі фіксованого зв’язку Верховної Ради України, складає оплата дзвінків на мережі операторів мобільного зв’язку. Аналіз розподілу кількості дзвінків за напрямками свідчить, що більшість викликів спрямовується на мережі операторів ПрАТ «Київстар» (55-60%) та ПрАТ «ВФ Україна» (35-40%). Кількість дзвінків на мережі інших операторів мобільного зв’язку, як правило, не перевищує 5-10%.
Управлінням справами разом із ПрАТ «Київстар» у 2009 році за рахунок бюджетних коштів виконано роботи з створення окремих каналів електрозв’язку між відомчою АТС Верховної Ради України та станцією комутації цього оператора для передавання цифрових даних та спрямування дзвінків абонентам ПрАТ «Київстар» з відомчої телефонної мережі фіксованого зв’язку Верховної Ради України.
Це дозволило уникнути використання послуг оператора-посередника ПАТ «Укртелеком» із спрямування зазначених дзвінків телекомунікаційними каналами мережі фіксованого зв’язку загального користування.
Управлінням справами отримано тарифи на дзвінки з ВАТС Верховної Ради України до абонентів мережі оператора ПрАТ «Київстар» в чотири рази менші, ніж відповідні тарифи ПАТ «Укртелеком».
Відповідно до частини першої статті 70 Закону України «Про телекомунікації», номерний ресурс надається оператору телекомунікацій
національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, на підставі дозволу на термін дії відповідної ліцензії, а якщо вид діяльності не ліцензується - на строк не менше п’яти років, для використання без права передачі іншим особам, крім випадків, визначених цим Законом, та випадків вторинного розподілу, відповідно до законодавства.
Таким чином, заміна постачальника послуг призведе до заміни номерного ресурсу, наданого оператором ПрАТ «Київстар», необхідності проведення робіт із створення нових каналів електрозв’язку із АТС іншого оператора та перенаправлення трафіку. Як наслідок, використання номерної ємності та каналів електрозв’язку, наданих іншим оператором, для здійснення дзвінків на номери національного оператора ПрАТ «Київстар» призведе до збільшення вартості послуг за рахунок залучення іншого оператора, що виконуватиме функцію посередника.
З урахуванням викладеного, закупівля телекомунікаційних послуг за лотом №3 може здійснюватися тільки у ПрАТ «Київстар» із застосуванням переговорної процедури закупівлі на підставі пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Лот № 4 - послуги проводового електрозв’язку казенного підприємства «Укрспецзв’язок»:
Для забезпечення керівного складу Верховної Ради України послугами місцевого телефонного зв’язку, в тому числі в умовах надзвичайних ситуацій, використовуються номери телефонів з індексом (044) 226-ХХ-ХХ. Дозвіл на використання зазначеного номерного ресурсу надано казенному підприємству «Укрспецзв’язок» (далі – КП «Укрспецзв’язок»), що було утворено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 08 липня 2015 року № 705-р шляхом виділення з ПАТ «Укртелеком» частки державного майна. Рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 09 лютого 2016 року № 54 КП «Укрспецзв’язок» було включено до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій. Також КП «Укрспецзв’язок» отримало ліцензію на надання послуг фіксованого місцевого телефонного зв’язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку.
Відповідно до частини першої статті 70 Закону України «Про телекомунікації», номерний ресурс надається оператору телекомунікацій
національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, на підставі дозволу на термін дії відповідної ліцензії, а якщо вид діяльності не ліцензується - на строк не менше п’яти років, для використання без права передачі іншим особам, крім випадків, визначених цим Законом, та випадків вторинного розподілу, відповідно до законодавства.
Таким чином, заміна постачальника послуг неможлива, оскільки номери телефонів (044) 226-ХХ-ХХ внесені у відповідні організаційні документи.
З урахуванням викладеного, закупівля телекомунікаційних послуг за лотом №4 може здійснюватися тільки у КП «Укрспецзв’язок» із застосуванням переговорної процедури закупівлі на підставі пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Лот № 5: Для забезпечення сталої роботи системи «Електронні петиції Верховної Ради України» та сервісів «Електронний кабінет громадянина», «Громадське обговорення законопроектів» та мінімізації ризиків, пов’язаних із зловмисними діями несумлінних користувачів, існує необхідність надсилання коротких текстових повідомлень із кодом підтвердження на номери мобільних телефонів користувачів, що створили запити до вказаних служб веб-порталу Верховної Ради України.
Управлінням справами щорічно проводиться процедура закупівлі послуг проводового електрозв’язку оператора ПрАТ «Київстар» (код ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних) для спрямування дзвінків абонентам ПрАТ «Київстар» з відомчої телефонної мережі фіксованого зв’язку Верховної Ради України на комутаційне обладнання вказаного оператора за допомогою окремих каналів електрозв’язку. Використання послуг проводового електрозв’язку ПрАТ «Київстар» для спрямування повідомлень з веб-порталу Верховної Ради України безпосередньо на мережу оператора дозволить уникнути послуг компаній-посередників, що надають послуги передачі повідомлень на мережі операторів мобільного зв’язку.
Відповідно до частини першої статті 1 Закону «Про телекомунікації» передача текстових повідомлень фіксованими каналами на мережу оператора ПрАТ «Київстар» належить до послуг проводового електрозв’язку.
Переговорна процедура закупівлі послуг проводового електрозв’язку оператора ПрАТ «Київстар» (Послуги телефонного зв’язку та передачі даних) за лотом №3 проводиться на підставі пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з організаційними особливостями надання оператором ПрАТ «Київстар» послуг з передачі повідомлень (супровід послуги окремим структурним підрозділом, створення іншого особового рахунку абонента) необхідне укладення окремої угоди з оператором за лотом №5.
З урахуванням викладеного, закупівля послуг оператора ПрАТ «Київстар» з передачі повідомлень за лотом №5 може здійснюватися тільки у ПрАТ «Київстар» із застосуванням переговорної процедури закупівлі на підставі пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
- Закон України «Про телекомунікації»;
- лист від Національної комісії, що здійснює регулювання у сфері зв’язку та інформатизації № 02-272/103 від 17.01.2019.
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційні критерії не встановлюються.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 16:30
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Під однією послугою розуміється обсяг закупівлі передбачений в завданні Замовника

Тендерна документація

03 квітня 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: послуги проводового електрозв’язку оператора ПрАТ "Київстар"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
послуги проводового електрозв’язку оператора ПрАТ "Київстар"
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, Київ, вул. Садова, 3а
Дата доставки: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР"
#21673832
Переможець 49 986,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 16:38

Документи

05 квітня 2019 16:38
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:37
20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 16:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР"
#21673832
49 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 16:38
Електронний підпис
05 квітня 2019 16:37
20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 14:52
53-ду2.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 14:50
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 12:38
53.pdf укладений
24 квітня 2019 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1-859/19/53
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 від 02.12.2019 до договору № 1-859/19/53 від 24.04.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 986,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 164,33 UAH)