Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
61 000,00 UAH
UA-2019-04-02-000923-a a8015f17952a46dc817197b7278b9758
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юровникова Олена

+380955610094 buh.donntu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"
Код ЄДРПОУ: 02070826
Вебсайт: http://donntu.edu.ua/
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, ПЛОЩА ШИБАНКОВА, будинок 2
Контактна особа: Юровникова Олена
+380955610094
buh.donntu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2019 16:00
Очікувана вартість: 61 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

02 квітня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 14:34
Тендерна документація ноутбук, процесор.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Ноутбук
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 21,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 18 квітня 2019 11:07
Закінчення: 18 квітня 2019 11:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Ноутбук
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька обл., Покровськ (Красноармійськ), Площа Шибанкова, 2
Дата доставки: 31 липня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 квітня 2019 09:47
Дата відповіді: 08 квітня 2019 08:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стосовно першої частини звернення повідомляємо, технічна специфікація (лот №1 Ноутбук), що міститься в тендерній документації замовника розроблена та затверджена з дотриманням вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» і не містить жодних посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Стосовно другої частини звернення наголошуємо: єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна тендерної пропозиції, що включає сплату усіх податків та зборів, в тому числі ПДВ (Додаток 4) тендерної документації. Тендерний комітет замовника не може оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
Якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то замовник акцептує дану пропозицію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 18 418,56
UAH з ПДВ
18 418,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 15 450,00
UAH з ПДВ
15 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 10:10
Електронний підпис
17 квітня 2019 10:09
Лот 1.rar
17 квітня 2019 10:09
Пропозиція Лот1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 15 450,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 13:11

Документи

23 квітня 2019 13:10
Електронний підпис
23 квітня 2019 09:21
Електронний підпис
23 квітня 2019 09:21
Протокол 35.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 13:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
15 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 13:10
Електронний підпис
23 квітня 2019 09:21
Електронний підпис
23 квітня 2019 09:21
Протокол 35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:32
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 10:49
86_3110 ТОВ Діавестенд.pdf укладений
10 травня 2019 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 575,00 UAH)