Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
761 260,42 UAH
UA-2019-04-01-000488-a 4d4cdd91420e48bda6baffc696e8f0d7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2019 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2019 15:00
Очікувана вартість: 761 260,42 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Медичні матеріали - 5 Лотів (Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації)

Тендерна документація

01 квітня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 14:13
Тендерна Документація 5 лотів.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 2 (Перев"язувальні матеріали) Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 363 392,21 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 816,96 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 квітня 2019 14:40
Закінчення: 17 квітня 2019 15:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2299 шт
Лот № 2 (Перев"язувальні матеріали) Відповідно до Додатку № 3 до Тендерної документації
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 363 089,34
UAH з ПДВ
363 089,34
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм" 363 391,30
UAH з ПДВ
363 391,30
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

КП Комунальне підприємство Сумської обласної ради "Суми-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 363 089,34
UAH з ПДВ
15 травня 2019 14:57

Документи

15 травня 2019 14:56
Електронний підпис
15 травня 2019 14:53
Повідомлення 686.PDF
15 травня 2019 14:52
Протокол2144 15.05.2019.PDF
23 квітня 2019 14:49
Електронний підпис
23 квітня 2019 14:48
Протокол2110 23.04.2019.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
363 089,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2019 14:56
Електронний підпис
15 травня 2019 14:53
Повідомлення 686.PDF
15 травня 2019 14:52
Протокол2144 15.05.2019.PDF
23 квітня 2019 14:49
Електронний підпис
23 квітня 2019 14:48
Протокол2110 23.04.2019.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 08:06
ДУ_5_ТЗ161 від 30.03.2020.PDF зміни до договору
31 березня 2020 08:04
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 17:57
ДУ4 Тз161.PDF зміни до договору
04 березня 2020 17:56
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2020 14:56
ДУ_3_Тз_161.PDF зміни до договору
28 лютого 2020 14:55
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:59
ДУ Тз_161_2.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 15:59
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 08:45
Договір 11005,29.pdf зміни до договору
14 червня 2019 08:43
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 17:28
Договір Тз-161 28.05.2019.PDF укладений
28 травня 2019 17:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зміною ціни на перев"язувальні матеріали, сума договору зменшується на 11005,29 грн. Сума договору становить 352084,05 грн.
Номер договору про закупівлю: Тз-161
Договір:
Номер додаткової угоди: Тз-161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 р. продовжити дію договору до 31.03.2020р.
Номер договору про закупівлю: Тз-161
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з реорганізацією Київської міської клінічної лікарні №18 шляхом перетворення в Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №18" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), є правонаступником усього майна, усіх прав та обов'язків Київської міської клінічної лікарні №18, відповідно до Статуту Підприємства, затвердженого Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.01.2020 року №207, Сторони внесли зміни до преамбули та реквізитів договору
Номер договору про закупівлю: Тз-161
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума на 2020 рік складає з ПДВ : 3709,80 грн. (Три тисячі сімсот дев'ять грн. 80 коп.) в т.ч. ПДВ 242,70 грн. (Двісті сорок дві грн. 70 коп.), що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі № Тз-161 від 28 травня 2019 року відповідно до п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами та доповненням) згідно Специфікації, що являється невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: Тз-161
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пунктів 1,5 пункту 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв'язку зі зменьшенням обсягів закупівель та узгодженням ціни в бік зменьшення Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору , асаме: 1. Зменьшити суму на 2020 рік на 1,61 грн.; 2. Сума на 2020 рік складає 3708,19 грн.(Три тисячі сімсот вісім грн. 19 коп.), у т.ч. ПДВ 242,59 грн., що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором №Тз-161 від 28.05.2019 р. відповідно до п.5 ст.36 Закону України "Про Публічні закупівлі" згідно специфікації, що являється невід'ємною частиною цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: Тз-161
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 355 792,24
UAH (в тому числі ПДВ 23 276,12 UAH)