Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мясо (Лот № 1 - четвертина куряча задня охолоджена; Лот № 2 - яловичина у напівтушах I категорії; свинина у напівтушах II категорії)
Очікувана вартість
395 872,00 UAH
UA-2019-03-28-001678-b c131095d7eb64f56a30b6126ee445ec9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Кравчук

+380957170277 kravchuk_galyna718@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНЕ ОБ'ЄДНАННЯ
Код ЄДРПОУ: 23255441
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Контактна особа: Галина Кравчук
+380957170277
kravchuk_galyna718@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 395 872,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

28 березня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-13-000027 ● 02b0225bbbc8447d8009d297296ca382
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.07.2020 № 32-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Віктор ГАЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.07.2020 № 32-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-28-001678-b від 28.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-15 10:22:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Мясо (Лот № 1 - четвертина куряча задня охолоджена; Лот № 2 - яловичина у напівтушах I категорії; свинина у напівтушах II категорії) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-28-001678-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1) За яких підстав Вами оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір (по лоту № 2) з порушенням строків передбачених частиною першою статті 10 Закону?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-22 09:33:28

Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Доброго дня! Я визнаю свою вину. Дуже прошу вибачення.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-20 12:13:52

Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Доброго дня! Я визнаю свою вину. Дуже прошу вибачення.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-22 09:32:07

Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Доброго дня. Я визнаю свою вину, прошу вибачення.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-22 16:49:22

Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Доброго дня! Я визнаю свою вину. Дуже прошу вибачення.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАХОДИ про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель по закупівлі «М'ясо (яловичина у напівтушах I категорії; свинина у напівтушах II категорії)» (UА-2019-03-28-001678-b)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «15110000-2». Згідно Висновку про результати моніторингу закупівлі UА-2019-03-28-001678-b, який був опублікований 23.07.2020 р., Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. КП «ВОФМЦ» надає інформацію, що свідчить про неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у вказаному вище висновку. В висновку моніторингу перелічені наступні порушення: «1. Проведеним моніторингом установлено, що додаткова угода №1 від 13.06.2019 до договору від 02.05.2019 №10/2230 Замовником оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 19.06.2019 або на 6 день, чим порушено вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону. 2. Результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що відповідно до пункту 9.1 Договору дія його триває до 31.12.2019. Також, Замовник не оприлюднив додаткових угод, які б продовжували строк дії Договору. З огляду на зазначене, Замовник оприлюднив звіт про виконання договору 14.07.2020 р. на 196 день після закінчення дії договору, чим порушено вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.» На даний час неможливо усунути виявлені порушення в закупівлі UА-2019-03-28-001678-b, оскільки ця закупівля відбулась і вже завершилась. Розглянувши та вивчивши висновок моніторингу даної закупівлі, тендерний комітет КП «ВОФМЦ» вирішив результати проведеного моніторингу прийняти до уваги, та врахувати в подальшому при проведенні наступних процедур закупівлі з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-07-29 14:55:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Мясо (яловичина у напівтушах I категорії; свинина у напівтушах II категорії)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 306 672,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 533,36 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 квітня 2019 15:55
Закінчення: 15 квітня 2019 16:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2700 кг
Яловичина у напівтушах I категорії
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Дата доставки: 31 грудня 2019
1000 кг
Свинина у напівтушах II категорії
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 15:59
Проект договору (мясо).doc
28 березня 2019 15:59
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Волошенюк Юрій Георгійович 256 300,00
UAH з ПДВ
221 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПАШКУДА ГАЛИНА ГАВРИЛІВНА 306 000,00
UAH з ПДВ
222 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондар Ігор Степанович 296 250,00
UAH з ПДВ
296 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 15:15
Довідка МВС.PDF
24 квітня 2019 15:14
Довідка ДФС.PDF
11 квітня 2019 11:36
Декларація виробника.JPG
11 квітня 2019 11:35
Паспорт Волошенюк.PDF
11 квітня 2019 11:35
Сертифікат ISO 9001-2015.PDF
11 квітня 2019 11:35
Договір поставки.PDF
11 квітня 2019 11:35
3.2. Копія договору МВП.PDF
11 квітня 2019 11:35
Виписка Волошенюк.PDF
11 квітня 2019 11:35
Лист гарантія.PDF
11 квітня 2019 11:35
Витяг Волошенюк.PDF
11 квітня 2019 11:35
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

11 квітня 2019 18:15
Ідент номер.pdf
11 квітня 2019 18:15
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 17:07
Дилерський договір.pdf
11 квітня 2019 17:07
Договір оренди складу.pdf
11 квітня 2019 17:07
Техпаспорт 1832.pdf
11 квітня 2019 17:07
Ідент. номер.pdf
11 квітня 2019 17:07
Паспорт.pdf
11 квітня 2019 17:07
Витяг з ЄДР.pdf
11 квітня 2019 17:07
Лист згода.pdf
11 квітня 2019 17:07
Декларація виробника.pdf
11 квітня 2019 17:07
Протоколи випробувань.pdf
11 квітня 2019 17:07
ч.2 ст.17.pdf
11 квітня 2019 17:07
п.6 п.5 ч.1 ст.17.pdf
11 квітня 2019 17:07
п.4 ч.1 ст.17.pdf
11 квітня 2019 17:07
п.2 ч.1 ст.17.pdf
11 квітня 2019 17:07
Договір освіта Ковель.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Волошенюк Юрій Георгійович

ФОП ПАШКУДА ГАЛИНА ГАВРИЛІВНА

ФОП Бондар Ігор Степанович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Волошенюк Юрій Георгійович
#2440411755
Переможець 221 900,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 13:31

Документи

18 квітня 2019 13:31
Електронний підпис
18 квітня 2019 13:30
Протокол № 11-ВТ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Волошенюк Юрій Георгійович
#2440411755
221 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 13:31
Електронний підпис
18 квітня 2019 13:30
Протокол № 11-ВТ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 09:05
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 11:05
додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 11:04
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 18:04
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
01 липня 2019 18:03
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2019 10:36
Додаткова угода мясо.pdf зміни до договору
19 червня 2019 10:32
Електронний підпис зміни до договору
02 травня 2019 14:45
Договір № 10-2230.pdf зміни до договору
02 травня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 10:01
Договір № 10-2230.pdf укладений
02 травня 2019 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 3.1. Ціна цього Договору становить 221 900,00 грн. (Двісті двадцять одна тисяча дев’ятсот грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ – 00 грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 10/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/2230
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення Волинської обласної ради від 20.12.2018 р. № 22/43 «Про реорганізацію закладів охорони здоров’я, що є об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області», та зв’язку із завершенням процедури реорганізації, зміною найменування та реквізитів Споживача Сторони погодили внести зміни до абзацу 2 Договору № 529-0158000 від 24.01.2019 р., замінивши найменування та викласти його в такій редакції: Комунальне підприємство «Волинський обласний фтизіопульмонологічний медичний центр» Волинської обласної ради, в особі генерального директора Нискогуза Івана Онуфрійовича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням голови Волинської обласної ради від 17.05.2019 р. № 124, іменується в подальшому «Споживач».
Номер договору про закупівлю: 10/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 10/2230
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3.4. Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару - м'ясо (лот № 2 - яловичина у напівтушах І категорії; свинина у напівтушах II категорії), не більше ніж на 10 відсотків у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. У разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання.
Номер договору про закупівлю: 10/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «1.1. Постачальник передає у власність Покупця Товар: м'ясо ДК 021-2015 – 15110000-2 (лот № 2 – яловичина у напівтушах I категорії; свинина у напівтушах II категорії) в асортименті, кількості, за цінами, які зазначені у специфікації (Додаток № 1), що додається до Договору і є його невід’ємною частиною.»
Номер договору про закупівлю: 10/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 221 900,00
UAH з ПДВ