Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мясо (Лот № 1 - четвертина куряча задня охолоджена; Лот № 2 - яловичина у напівтушах I категорії; свинина у напівтушах II категорії)
Очікувана вартість
395 872,00 UAH
UA-2019-03-28-001678-b c131095d7eb64f56a30b6126ee445ec9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Кравчук

+380957170277 kravchuk_galyna718@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНЕ ОБ'ЄДНАННЯ
Код ЄДРПОУ: 23255441
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Контактна особа: Галина Кравчук
+380957170277
kravchuk_galyna718@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 395 872,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

28 березня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-13-000027 ● 02b0225bbbc8447d8009d297296ca382
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2020 15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.07.2020 № 32-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Віктор ГАЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 13.07.2020 № 32-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-03-28-001678-b від 28.03.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-15 10:22:49

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом Мясо (Лот № 1 - четвертина куряча задня охолоджена; Лот № 2 - яловичина у напівтушах I категорії; свинина у напівтушах II категорії) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-28-001678-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1) За яких підстав Вами оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір (по лоту № 2) з порушенням строків передбачених частиною першою статті 10 Закону?

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-22 09:33:28

Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Доброго дня! Я визнаю свою вину. Дуже прошу вибачення.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-20 12:13:52

Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Доброго дня! Я визнаю свою вину. Дуже прошу вибачення.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-22 09:32:07

Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Доброго дня. Я визнаю свою вину, прошу вибачення.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-07-22 16:49:22

Пояснення до запиту ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Доброго дня! Я визнаю свою вину. Дуже прошу вибачення.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАХОДИ про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель по закупівлі «М'ясо (яловичина у напівтушах I категорії; свинина у напівтушах II категорії)» (UА-2019-03-28-001678-b)» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «15110000-2». Згідно Висновку про результати моніторингу закупівлі UА-2019-03-28-001678-b, який був опублікований 23.07.2020 р., Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. КП «ВОФМЦ» надає інформацію, що свідчить про неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у вказаному вище висновку. В висновку моніторингу перелічені наступні порушення: «1. Проведеним моніторингом установлено, що додаткова угода №1 від 13.06.2019 до договору від 02.05.2019 №10/2230 Замовником оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 19.06.2019 або на 6 день, чим порушено вимоги абзацу дев’ятого частини першої статті 10 Закону. 2. Результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що відповідно до пункту 9.1 Договору дія його триває до 31.12.2019. Також, Замовник не оприлюднив додаткових угод, які б продовжували строк дії Договору. З огляду на зазначене, Замовник оприлюднив звіт про виконання договору 14.07.2020 р. на 196 день після закінчення дії договору, чим порушено вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону.» На даний час неможливо усунути виявлені порушення в закупівлі UА-2019-03-28-001678-b, оскільки ця закупівля відбулась і вже завершилась. Розглянувши та вивчивши висновок моніторингу даної закупівлі, тендерний комітет КП «ВОФМЦ» вирішив результати проведеного моніторингу прийняти до уваги, та врахувати в подальшому при проведенні наступних процедур закупівлі з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-07-29 14:55:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Четвертина куряча задня охолоджена
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 89 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 446,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2230 кг
Четвертина куряча задня охолоджена
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 15:59
Проект договору (кури).doc
28 березня 2019 15:59
ТД.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
12 квітня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій