Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі і фрукти
Очікувана вартість
1 841 553,00 UAH
UA-2019-03-27-003121-b ● 70c827cf02884e70bc47230b7ff912c6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зоряний" |
Код ЄДРПОУ: | 26398655 |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Миколаївська, 9 |
Контактна особа: |
Віталій Явтушенко +380675304720 kr.zorianyi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2019 19:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 841 553,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
29 березня 2019 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2019 15:31 |
Протокол УО № 16-2019.pdf | |
27 березня 2019 19:12 |
Дод. 2 до ТД (відповідність пропозиції).docx | |
27 березня 2019 19:12 |
Дод. 3 до ТД (технічні характеристики).docx | |
27 березня 2019 19:12 |
Дод. 4 до ТД (проект договору).docx | |
27 березня 2019 19:12 |
Дод. 1 до ТД (тендерна пропозиція).docx | |
27 березня 2019 19:12 |
Проект ТД (овочі та фрукти) 2019.docx |
29 березня 2019 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 березня 2019 15:31 |
Протокол УО № 16-2019.pdf
|
||||||
27 березня 2019 19:12 |
Дод. 2 до ТД (відповідність пропозиції).docx
|
||||||
27 березня 2019 19:12 |
Дод. 3 до ТД (технічні характеристики).docx
|
||||||
27 березня 2019 19:12 |
Дод. 4 до ТД (проект договору).docx
|
||||||
27 березня 2019 19:12 |
Дод. 1 до ТД (тендерна пропозиція).docx
|
||||||
27 березня 2019 19:12 |
Проект ТД (овочі та фрукти) 2019.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-27-003121-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 06 травня 2019 16:22
Дата подання: 06 травня 2019 16:22
скарга
04.19 Замовником - Комунальний заклад "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зоряний" оголосив відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі.
В закупівлі взяли участь:
1 ПП "ДІАДЕМА"
2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович
4
ФОП Лур'є Алла Юріївна
5 ФОП Верменич Андрій Андрійович
6
ФОП Ракович Сергій Миколайович
26.04.2019 Замовник протоколом № 30 було відхилено пропозицію Учасника – Фізичної особи-підприємець Сергієнка Володимира Івановича відповідно до ч. 1стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тим самим Замовник порушив наші права як учасника торгів, на справедливий та неупереджений розгляд пропозицій учасників, адже тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»:
По-перше – Замовник відхиляє пропозицію, оскільки – «в складі тендерної пропозиції ФОП Сергієнко В.І. надана довідка від 10.04.2019 року щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору, завірена учасником та копії відповідних документів. В пунктів 4 згаданої довідки згадується нежитлове приміщення за адресом: м. Полтава, вул. Буровиків,16 яке використовується Учасником відповідно до договору оренди від 02.10.2017 №608. Проте з умовами пункту 2.1 розділу 1 згаданого договору термін його оренди закінчується 02.07.2019.». Відповідно до п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям: - Довідка в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника:
- спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор або ізотермічний транспортний засіб із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову;
- складського приміщення (із зазначенням температурного режиму) з адресою розташування;
Копії документів, що подані на підтвердження наявності матеріально-технічної бази мають бути, щодо об’єктів інформація про які надавалась у довідці про наявність матеріально-технічної бази.
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 10.04.2019 року. В даній довідці зазначено, що ФОП Сергієнко В.І. має орендований склад обладнаний холодильними камерами із дотриманням температурного режиму від -18 С до +10 С (в складі тендерної пропозиції надано документи оренди зі строком дії до 31.12.2019 року) та має нежитлові приміщення для зберігання товару із дотриманням температурного режиму від -18 С до +10 (в складі тендерної пропозиції надано документи оренди зі строком дії до 02.07.2019 року). ФОП Сергієнко В.І. вважає, що його пропозицію було незаконно відхилено оскільки ФОП Сергієнко В.І. має в наявності складські приміщення для зберігання товару (фруктів, овочів) з дотриманням температурного режиму). Також, Замовником у тендерній документації не було вимоги стосовно терміну дії договорів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази.
По-друге – Замовник відхиляє пропозицію, оскільки - «Замовник в абзаці сьомому пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації вимагає від Учасника (крім гарантійного листа стосовно забезпечення поставки товару у 2019 році) зазначити можливість поставки товару дрібними партіями. У своєму гарантійному листі від 10.04.2019 р. ФОП Сергієнко В.І. наголошує на тому, що «Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович забезпечить поставку товару дрібними партіями».
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації - Технічне завдання - в абзаці шостому пункту 2 Зазначено, що Учасник повинен додатково надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо забезпечення поставки товару строку (терміну) поставки (передачі) товарів у 2019 році, передбаченого замовником при закупівлі, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями.
ФОП Сергієнко В.І. надано в складі тендерної пропозиції - «гарантійний лист про поставку», в якому зазначено інформацію - щодо забезпечення поставки товару строку (терміну) поставки (передачі) товарів у 2019 році, передбаченого замовником при закупівлі, згідно наданих заявок замовником, а також зазначає інформацію, що ФОП Сергієнко В.І. забезпечить поставку дрібними партіями, що у свою чергу підтверджує можливість постачати товар дрібними партіями.
26.04.2019 року Замовником визначено переможцем ПП "ДІАДЕМА" у лоті 2. Однак визнавши переможцем ПП "ДІАДЕМА" Замовник порушив наші права як учасника торгів, на справедливий та неупереджений розгляд пропозицій учасників, адже ПП "ДІАДЕМА" не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад:
1) Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - У складі тендерної пропозиції Учасниками закупівлі додатково повинні бути надані:
- з метою недопущення необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товар. На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньо ринкових цін на товар по країні, учасник закупівлі зобов’язаний надати також в складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін на продукти харчування. У довідці зазначаються ціни станом що передують місяцю оголошення даної закупівлі або більш пізню дату по регіонам України, що видана на ім’я учасника закупівлі. ПП «ДІАДЕМА» в складі тендерної пропозиції надано довідку Кременчуцького відділення Полтавська торгово-промислова палата – довідку надано на фрукти , але в довідці зазначена інформація про ціни на продукти харчування – по місту Кременчук (тобто був охоплений моніторинг продукції – по одному регіону України, що є порушенням відповідно до умов тендерної документації, адже вимагалась інформація по регіонам України)
2) Замовник відхилив пропозицію ФОП Сергієнко В.І. на тій підставі, що учасником в складі тендерної пропозиції надано договір оренди нежитлового приміщення за адресом: м. Полтава, вул. Буровиків,16 яке використовується Учасником відповідно до договору оренди від 02.10.2017 №608. Проте з умовами пункту 2.1 розділу 1 згаданого договору термін його оренди закінчується 02.07.2019.».
ПП «Діадема» надає у складі пропозиції договір №576 оренди індивідуально визначеного (нерухомого майна), що належить до комунальної власності територіальної громади міста Кременчука зі строком дії даного договору до 28.06.2019 року. Це свідчить про упереджене ставлення Замовника до тендерної пропозиції ФОП Сергієнка В.І. та є порушенням основних принципів здійснення закупівель, визначених в Ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачено, що Замовник має дотримуватись основних принципів закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись викладеним,
ПРОСИМО
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету
Комунальний заклад "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зоряний"про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Сергієнка В.І. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (лот 2 Фрукти свіжі)
4) Додатково перевірити тендерну пропозицію ПП «ДІАДЕМА» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (лот 2 Фрукти свіжі), та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам, встановлених тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі»
5) Визнати неправомірним та зобовязати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ПП «ДІАДЕМА» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (лот 2 Фрукти свіжі), та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам, встановлених тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі»
Додатки:
1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2019 22:08
рішення від 08.05.2019 № 5623+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 22:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2019 № 6544.pdf
Дата публікації: 24 травня 2019 21:12
Рішення від 23.05.2019 № 6544.pdf
Дата публікації: 28 травня 2019 22:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 23.05.2019 № 6544-р/пк-пз нами скасована процедура відкритих торгів (UA-2019-03-27-003121) згідно предмету закупівлі «Овочі і фрукти» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – «03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи» за лотом № 2 на 2019 рік
Дата виконання рішення замовником: 29 травня 2019 09:02
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Овочі свіжі |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 999 252,60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 996,26 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
21713 кг
Овочі свіжі
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
27 травня 2019
—
20 вересня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Лур'є Володимир Михайлович |
654 632,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ДІАДЕМА" |
632 159,00
UAH з ПДВ
|
605 159,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
612 926,94
UAH з ПДВ
|
605 158,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович |
862 410,25
UAH з ПДВ
|
862 410,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
926 588,40
UAH з ПДВ
|
926 588,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Верменич Андрій Андрійович |
948 653,50
UAH з ПДВ
|
948 653,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лур'є Володимир Михайлович #1737420055 |
Переможець |
450 000,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 13:26
|
Договір № 117 (ФОП Лур'є В.М.) овочі.pdf | укладений |
29 травня 2019 13:25
|