Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі і фрукти
Очікувана вартість
1 841 553,00 UAH
UA-2019-03-27-003121-b 70c827cf02884e70bc47230b7ff912c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Явтушенко

+380675304720 kr.zorianyi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зоряний"
Код ЄДРПОУ: 26398655
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Миколаївська, 9
Контактна особа: Віталій Явтушенко
+380675304720
kr.zorianyi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 19:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 08:00
Очікувана вартість: 1 841 553,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

29 березня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 15:31
Протокол УО № 16-2019.pdf
27 березня 2019 19:12
Протокол УО № 16-2019.pdf
27 березня 2019 19:12
Дод. 2 до ТД (відповідність пропозиції).docx
27 березня 2019 19:12
Дод. 3 до ТД (технічні характеристики).docx
27 березня 2019 19:12
Дод. 4 до ТД (проект договору).docx
27 березня 2019 19:12
Дод. 1 до ТД (тендерна пропозиція).docx
27 березня 2019 19:12
Проект ТД (овочі та фрукти) 2019.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-27-003121-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 06 травня 2019 16:22
скарга
04.19 Замовником - Комунальний заклад "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зоряний" оголосив відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі. В закупівлі взяли участь: 1 ПП "ДІАДЕМА" 2 ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 4 ФОП Лур'є Алла Юріївна 5 ФОП Верменич Андрій Андрійович 6 ФОП Ракович Сергій Миколайович 26.04.2019 Замовник протоколом № 30 було відхилено пропозицію Учасника – Фізичної особи-підприємець Сергієнка Володимира Івановича відповідно до ч. 1стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тим самим Замовник порушив наші права як учасника торгів, на справедливий та неупереджений розгляд пропозицій учасників, адже тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»: По-перше – Замовник відхиляє пропозицію, оскільки – «в складі тендерної пропозиції ФОП Сергієнко В.І. надана довідка від 10.04.2019 року щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору, завірена учасником та копії відповідних документів. В пунктів 4 згаданої довідки згадується нежитлове приміщення за адресом: м. Полтава, вул. Буровиків,16 яке використовується Учасником відповідно до договору оренди від 02.10.2017 №608. Проте з умовами пункту 2.1 розділу 1 згаданого договору термін його оренди закінчується 02.07.2019.». Відповідно до п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - Для участі у процедурі закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають зокрема таким критеріям: - Довідка в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника: - спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі: рефрижератор або ізотермічний транспортний засіб із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову; - складського приміщення (із зазначенням температурного режиму) з адресою розташування; Копії документів, що подані на підтвердження наявності матеріально-технічної бази мають бути, щодо об’єктів інформація про які надавалась у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 10.04.2019 року. В даній довідці зазначено, що ФОП Сергієнко В.І. має орендований склад обладнаний холодильними камерами із дотриманням температурного режиму від -18 С до +10 С (в складі тендерної пропозиції надано документи оренди зі строком дії до 31.12.2019 року) та має нежитлові приміщення для зберігання товару із дотриманням температурного режиму від -18 С до +10 (в складі тендерної пропозиції надано документи оренди зі строком дії до 02.07.2019 року). ФОП Сергієнко В.І. вважає, що його пропозицію було незаконно відхилено оскільки ФОП Сергієнко В.І. має в наявності складські приміщення для зберігання товару (фруктів, овочів) з дотриманням температурного режиму). Також, Замовником у тендерній документації не було вимоги стосовно терміну дії договорів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази. По-друге – Замовник відхиляє пропозицію, оскільки - «Замовник в абзаці сьомому пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації вимагає від Учасника (крім гарантійного листа стосовно забезпечення поставки товару у 2019 році) зазначити можливість поставки товару дрібними партіями. У своєму гарантійному листі від 10.04.2019 р. ФОП Сергієнко В.І. наголошує на тому, що «Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович забезпечить поставку товару дрібними партіями». Відповідно до додатку 3 до тендерної документації - Технічне завдання - в абзаці шостому пункту 2 Зазначено, що Учасник повинен додатково надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо забезпечення поставки товару строку (терміну) поставки (передачі) товарів у 2019 році, передбаченого замовником при закупівлі, згідно наданих заявок замовником, а також зазначити можливість поставки дрібними партіями. ФОП Сергієнко В.І. надано в складі тендерної пропозиції - «гарантійний лист про поставку», в якому зазначено інформацію - щодо забезпечення поставки товару строку (терміну) поставки (передачі) товарів у 2019 році, передбаченого замовником при закупівлі, згідно наданих заявок замовником, а також зазначає інформацію, що ФОП Сергієнко В.І. забезпечить поставку дрібними партіями, що у свою чергу підтверджує можливість постачати товар дрібними партіями. 26.04.2019 року Замовником визначено переможцем ПП "ДІАДЕМА" у лоті 2. Однак визнавши переможцем ПП "ДІАДЕМА" Замовник порушив наші права як учасника торгів, на справедливий та неупереджений розгляд пропозицій учасників, адже ПП "ДІАДЕМА" не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад: 1) Відповідно до п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - У складі тендерної пропозиції Учасниками закупівлі додатково повинні бути надані: - з метою недопущення необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує Замовника щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на товар. На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньо ринкових цін на товар по країні, учасник закупівлі зобов’язаний надати також в складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін на продукти харчування. У довідці зазначаються ціни станом що передують місяцю оголошення даної закупівлі або більш пізню дату по регіонам України, що видана на ім’я учасника закупівлі. ПП «ДІАДЕМА» в складі тендерної пропозиції надано довідку Кременчуцького відділення Полтавська торгово-промислова палата – довідку надано на фрукти , але в довідці зазначена інформація про ціни на продукти харчування – по місту Кременчук (тобто був охоплений моніторинг продукції – по одному регіону України, що є порушенням відповідно до умов тендерної документації, адже вимагалась інформація по регіонам України) 2) Замовник відхилив пропозицію ФОП Сергієнко В.І. на тій підставі, що учасником в складі тендерної пропозиції надано договір оренди нежитлового приміщення за адресом: м. Полтава, вул. Буровиків,16 яке використовується Учасником відповідно до договору оренди від 02.10.2017 №608. Проте з умовами пункту 2.1 розділу 1 згаданого договору термін його оренди закінчується 02.07.2019.». ПП «Діадема» надає у складі пропозиції договір №576 оренди індивідуально визначеного (нерухомого майна), що належить до комунальної власності територіальної громади міста Кременчука зі строком дії даного договору до 28.06.2019 року. Це свідчить про упереджене ставлення Замовника до тендерної пропозиції ФОП Сергієнка В.І. та є порушенням основних принципів здійснення закупівель, визначених в Ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачено, що Замовник має дотримуватись основних принципів закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Керуючись викладеним, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету Комунальний заклад "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зоряний"про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Сергієнка В.І. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (лот 2 Фрукти свіжі) 4) Додатково перевірити тендерну пропозицію ПП «ДІАДЕМА» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (лот 2 Фрукти свіжі), та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам, встановлених тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі» 5) Визнати неправомірним та зобовязати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ПП «ДІАДЕМА» у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (лот 2 Фрукти свіжі), та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам, встановлених тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі» Додатки: 1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2019 22:08
рішення від 08.05.2019 № 5623+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 22:08
Рішення від 23.05.2019 № 6544.pdf
Дата публікації: 28 травня 2019 22:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 23.05.2019 № 6544-р/пк-пз нами скасована процедура відкритих торгів (UA-2019-03-27-003121) згідно предмету закупівлі «Овочі і фрукти» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – «03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи» за лотом № 2 на 2019 рік
Дата виконання рішення замовником: 29 травня 2019 09:02

Документи подані скаржником

06 травня 2019 16:22
скарга
06 травня 2019 16:22
платіжне доручення

Документи подані замовником

29 травня 2019 09:02
Протокол УО № 37-2019.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Овочі свіжі
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 999 252,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 996,26 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 квітня 2019 13:56
Закінчення: 15 квітня 2019 14:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

21713 кг
Овочі свіжі
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 27 травня 2019  —  20 вересня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лур'є Володимир Михайлович 654 632,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДІАДЕМА" 632 159,00
UAH з ПДВ
605 159,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 612 926,94
UAH з ПДВ
605 158,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович 862 410,25
UAH з ПДВ
862 410,25
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 926 588,40
UAH з ПДВ
926 588,40
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Верменич Андрій Андрійович 948 653,50
UAH з ПДВ
948 653,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 12:00
Електронний підпис
02 травня 2019 11:48
Довідка з ДФС УКРАЇНИ
02 травня 2019 11:44
Довідка з МВС УКРАЇНИ
11 квітня 2019 20:22
Електронний підпис
11 квітня 2019 20:15
18. Цінова довідка.pdf
11 квітня 2019 20:15
16. Проект договору.pdf
11 квітня 2019 20:14
7. Договора та накладні.pdf
11 квітня 2019 20:14
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 18:09
Якість та безпечність.pdf
11 квітня 2019 18:09
Формування ціни.pdf
11 квітня 2019 18:09
Тех. завдання.pdf
11 квітня 2019 18:09
Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2019 18:09
Температурний режим.pdf
11 квітня 2019 18:09
Строки придатності.pdf
11 квітня 2019 18:09
Стпття 17.pdf
11 квітня 2019 18:09
Спотворення торгів.pdf
11 квітня 2019 18:09
Санітарні вимоги.pdf
11 квітня 2019 18:09
Санітарний контроль.pdf
11 квітня 2019 18:09
Робочі дні.pdf
11 квітня 2019 18:09
Рішення власника.pdf
11 квітня 2019 18:09
Проект договора.pdf
11 квітня 2019 18:09
Походження.pdf
11 квітня 2019 18:09
Посвідчення водія.pdf
11 квітня 2019 18:09
Підпис договору.pdf
11 квітня 2019 18:09
Паспорт директора.pdf
11 квітня 2019 18:09
Неналежне виконання.pdf
11 квітня 2019 18:09
Накладні на поставку.pdf
11 квітня 2019 18:09
Наказ про призначення.pdf
11 квітня 2019 18:09
Мат - тех база.pdf
11 квітня 2019 18:09
Лист щодо пакування.pdf
11 квітня 2019 18:09
Код директора.pdf
11 квітня 2019 18:09
Кінцевий власник.pdf
11 квітня 2019 18:09
Згода 90днів.pdf
11 квітня 2019 18:09
Захист довкілля.pdf
11 квітня 2019 18:09
Дрібні партії.pdf
11 квітня 2019 18:09
Доставка за графіком.pdf
11 квітня 2019 18:09
Договір оренди ТЗ.pdf
11 квітня 2019 18:09
Довідка щодо корупції.pdf
11 квітня 2019 18:09
Довідка судимість.pdf
11 квітня 2019 18:09
Довідка середні ціни.pdf
11 квітня 2019 18:09
Відхилення пропозиції.pdf
11 квітня 2019 18:09
Відповідність заявці.pdf
11 квітня 2019 18:09
Відміна закупівлі.pdf
11 квітня 2019 18:09
Банкрутство.pdf
11 квітня 2019 18:09
Аналог. договор 1.pdf
11 квітня 2019 18:09
Аналог. договір 3.pdf
11 квітня 2019 18:09
Аналог. договір 2.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 20:32
Електронний підпис
11 квітня 2019 20:32
доки.part4.rar
11 квітня 2019 20:32
доки.part3.rar
11 квітня 2019 20:32
доки.part2.rar
11 квітня 2019 20:32
доки.part1.rar

Публічні документи

11 квітня 2019 21:18
9. Аналогічні договори.PDF
11 квітня 2019 21:18
17. Технічне завдання.PDF
11 квітня 2019 21:18
15. Стаття 17.PDF
11 квітня 2019 21:18
21. Документи якості.PDF
11 квітня 2019 21:18
13. Захист довкілля.PDF
11 квітня 2019 21:18
18. Проект договору.PDF

Публічні документи

11 квітня 2019 18:06
Електронний підпис
11 квітня 2019 18:04
цінова.pdf
11 квітня 2019 18:04
техпаспорт ГАЗ.pdf
11 квітня 2019 18:04
технічка.pdf
11 квітня 2019 18:04
справка0002.PDF
11 квітня 2019 18:04
проект 2.pdf
11 квітня 2019 18:04
проект 1.pdf
11 квітня 2019 18:04
погодження з проектом.pdf
11 квітня 2019 18:04
оренда Буровиків.pdf
11 квітня 2019 18:04
мед книжки.pdf
11 квітня 2019 18:04
мат база.pdf
11 квітня 2019 18:04
лист0.pdf
11 квітня 2019 18:04
лист згода1.pdf
11 квітня 2019 18:04
документ на ваги.pdf
11 квітня 2019 18:04
довідка про ГОСТ.pdf
11 квітня 2019 18:04
довідка по статті 17.pdf
11 квітня 2019 18:04
гарантійний лис.pdf
11 квітня 2019 18:04
відомості про учасник.pdf
11 квітня 2019 18:04
банкрутство.pdf
11 квітня 2019 18:04
14. про ліцензування.pdf
11 квітня 2019 18:04
11.полтавська школа.pdf
11 квітня 2019 18:04
8.витяг ПДВ.pdf
11 квітня 2019 18:04
7.витяг.pdf
11 квітня 2019 18:04
6.виписка.pdf
11 квітня 2019 18:04
5.4 опп.pdf
11 квітня 2019 18:04
4.код.pdf
11 квітня 2019 18:04
3.паспорт.pdf
11 квітня 2019 18:04
2. підпис пропозиції.pdf
11 квітня 2019 18:04
1. підпис договору.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 20:38
4. Проект договору.PDF
11 квітня 2019 20:38
9. Інші документи.PDF
11 квітня 2019 20:38
8. Технічне завдання.PDF
11 квітня 2019 20:38
7. Стаття 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лур'є Володимир Михайлович

ПП "ДІАДЕМА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Ракович Сергій Миколайович

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФОП Верменич Андрій Андрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лур'є Володимир Михайлович
#1737420055
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 15:08

Документи

26 квітня 2019 15:08
Електронний підпис
26 квітня 2019 15:07
Протокол УО № 29-2019.pdf
22 квітня 2019 18:39
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:38
Протокол УО № 23-2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лур'є Володимир Михайлович
#1737420055
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 15:08
Електронний підпис
26 квітня 2019 15:07
Протокол УО № 29-2019.pdf
22 квітня 2019 18:39
Електронний підпис
22 квітня 2019 18:38
Протокол УО № 23-2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 13:42
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 13:26
Договір № 117 (ФОП Лур'є В.М.) овочі.pdf укладений
29 травня 2019 13:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 450 000,00
UAH