Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЄРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04409358 |
Місцезнаходження: | 20505, Україна , Черкаська обл., смт. Єрки, Катеринопільський район, ВУЛИЦЯ СВЕРДЛОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Дрига Клавдія +380474222564 VUKONKOM_SRERKU@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2019 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 473 935,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
03 квітня 2019 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2019 15:29 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
03 квітня 2019 15:29 |
Тендерна документація - зі змінами.pdf |
03 квітня 2019 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 квітня 2019 15:29 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
||||||
03 квітня 2019 15:29 |
Тендерна документація - зі змінами.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-01-000173 ● 007ed5d144f44d298fe303d24a75af9b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2019 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.04.2019 № 37
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 01.04.2019 № 37
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
2 UA-2019-03-25-002196-b, 25.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель О. СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-02 15:36:35
Запит про надання поясненнь
У межах проведення моніторингу закупівлі «Лот 1 Кабінет «Захисник Вітчизни»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету; Лот 2 – меблі для початкової школи», ДК 021:2015: 391600000-1 — Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-25-002196-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) Чому предмет закупівлі кабінет «Захисник Вітчизни» (технічні та якісні характеристики якого зазначено в Додатку 2 до тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 25.03.2019 (зі змінами)) визначений за ДК 021:2015: 391600000-1 — Шкільні меблі?
2) Чому Додаток 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника-переможця вимогам замовника» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 25.03.2019 (зі змінами), містить вимогу щодо надання переможцем торгів довідку про відсутність підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-03 15:26:22
Пояснення на лист «Про усунення порушень у сфері закупівель»
На Ваш запит на пояснення від 2019-04-02 15:36:35 «Про усунення порушень у сфері закупівель» (далі – Лист), що отриманий нами 01.04.2019 року та на запит від 02.04.2019 15:36 повідомляємо про наступне:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЄРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон).
Стосовно питання - 1) Чому предмет закупівлі кабінет «Захисник Вітчизни» (технічні та якісні характеристики якого зазначено в Додатку 2 до тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 25.03.2019 (зі змінами)) визначений за ДК 021:2015: 391600000-1 — Шкільні меблі?
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЄРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Лот 1 - Кабінет «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету; Лот 2 - Меблі для початкової школи) (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-03-25-002196-b) за адресою http://prozorro.gov.ua.
Предмет закупівлі по вказаній процедурі визначався відповідно до наказу МЕРТУ № 454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ЄЗС), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Разом з тим, слід розуміти, що ЄЗС базується на системі кодів, яка має ієрархічну структуру і складається з 9 цифр. Групи цифр, в свою чергу, відповідають найменуванню, які описують товари, роботи та послуги, що представляють предмет майбутнього договору. Код складається з 8 цифр, які згруповані наступним чином: (цифри слід рахувати зліва направо)
- перші дві цифри визначають РОЗДІЛ (XX000000-Y);
- перші три цифри визначають ГРУПУ (XXX00000-Y);
- перші чотири цифри визначають КЛАС (XXXX0000-Y);
- перші п’ять цифр визначають КАТЕГОРІЮ (XXXXX000-Y);
Останні три цифри коду дають більшу ступінь деталізації в межах кожної категорії.
Згідно вище зазначеного під час формування предмета закупівлі повинно бути відображено наступне: конкретний повний код ЄЗС + найменування відповідного коду + (конкретна назва предмета закупівлі).
В ситуації з формуванням предмету закупівлі - Лот 1 - Кабінет «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету, Замовник звертається до Розділу - 39000000-2 МЕБЛІ (У ТОМУ ЧИСЛІ ОФІСНІ МЕБЛІ), МЕБЛЕВО-ДЕКОРАТИВНІ ВИРОБИ, ПОБУТОВА ТЕХНІКА (КРІМ ОСВІТЛЮВАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ) ТА ЗАСОБИ ДЛЯ ЧИЩЕННЯ, який в собі містить наступні Групи:
- 39100000-3 Меблі;
- 39160000-1 Шкільні меблі;
З огляду на викладені Єдиним державним словником групи кодів, Замовник повинен звернутись до групи кодів - 39160000-1 — Шкільні меблі, щоб визначити правильний код за показником четвертого знаку. Але тут виникає технічна не відповідність самого ЄЗС, оскільки розкривши згадану групу спостерігаємо наступні Класи:
- 39161000-8 Меблі для дитячого садка;
- 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів;
- 39162100-6 Навчальне обладнання;
- 39162110-9 Навчальне приладдя;
- 39162200-7 Допоміжне навчальне приладдя та пристрої, які в свою чергу не передбачають можливості вибрати, так як не існує поділу вказаних Класів на Категорії. Описану інформацію Ви маєте змогу перевірити з доступного Інтернет ресурсу за посиланням: https://dk21.dovidnyk.info/index.php
Саме з описаних підстав Замовником прийнято рішення взяти код 39160000-1 Шкільні меблі, який відповідає цілій Групі кодів та визначити четвертим знаком «6», оскільки не існує можливості вибрати більш спеціалізований код ЄЗС.
Оскільки замовник повинен визначати відповідний код ЄЗС по показнику четвертого знаку вказуючи весь код, але аж ніяк не збільшувати до п’ятого/шостого знаку.
Стосовно питання - 2) Чому Додаток 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника-переможця вимогам замовника» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 25.03.2019 (зі змінами), містить вимогу щодо надання переможцем торгів довідку про відсутність підстав, визначених пунктами 2 та 8 частини першої статті 17 Закону?
Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Відтак, ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЄРКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ просить з розумінням віднестись до викладеної інформації стосовно підібраного коду класифікатора, оскільки на даному етапі замовником не допущено порушень організації та проведення публічних закупівель, а саме за процедурою закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Лот 1 - Кабінет «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету; Лот 2 - Меблі для початкової школи) (ідентифікатор закупівлі № UA-2019-03-25-002196-b)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокольним рішенням №3 від 04.04.2019р., Головою тендерного комітету усунено порушення у зв’язку із моніторингом закупівлі, та технічною неможливістю внести зміни в умови оголошення, виникає потреба у відміні процедури закупівлі. Отже, тендерний комітет вирішив відміни процедури закупівлі згідно частини 1 статті 31 Закону: «порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі».
2019-04-05 10:21:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Замовником прийнято рішення про відміну торгів
2019-04-05 15:00:03
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1.Лот 1 - Кабінет «ЗАХИСНИК ВІТЧИЗНИ»; Демонстраційне обладнання для математичного кабінету; |
Опис предмету закупівлі: |
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 221 154,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 211,54 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2019 15:29 |
Тендерна документація - зі змінами.pdf |
03 квітня 2019 15:29 |
Тендерна документація - зі змінами.pdf
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 04 квітня 2019 16:38 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку із моніторингом закупівлі, та технічною неможливістю внести зміни в умови оголошення, виникає потреба у відміні процедури закупівлі. Тендерний комітет вирішив відмінити процедуру закупівлі згідно частини 1 статті 31 Закону: «порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі». |
04 квітня 2019 16:38
|
3. Протокол відміни торгів.doc |