Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 : 33690000-3 Лікарські засоби різні (Реактиви та реагенти для лабораторних досліджень)
Очікувана вартість
489 950,00 UAH
UA-2019-03-25-000746-b e170caa8870146fa969a22fd65e98d81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гладченко

+380951924902 ekonom4smkl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000300
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Праці, 3
Контактна особа: Юлія Гладченко
+380951924902
ekonom4smkl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2019 14:00
Очікувана вартість: 489 950,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Лот №1 - Хімреактиви для гематологічного аналізатора ВС-300 Plus;
Лот №2 - Хімреагенти для коагулометра та аналізатора Clover А 1;
Лот №3 – Реактиви лабораторні для визначення груп крові та мануальних методів дослідження;
Лот №4 – Хімреагенти;
Лот №5 - Біохімічні реагенти для відкритих біохімічних аналізаторів;
Лот №6 – Поживні середовища для проведення мікробіологічних досліджень.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-000746-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КРОЛЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1928910691
Дата подання: 25 квітня 2019 13:55
Безпідставність рїшення щодо дискваліфікації учасника
Незважаючи на те,що ФОП Кроленко А.В.(Учасник) завдячуючи системі Prozzoro мав договорні відносини з Замовником протягом 2017 і 2018 рр. і сумлінно виконував обов’язки як Постачальник
(мав позитивні листи –відгуки від Замовника), а також раніше передавав особисті данні Замовнику особисто, тобто в базі даних Замовника вони вже були, наразі Замовник бажає без надання гарантії
на їх збереження у відкритому доступі від шахрайских дій, знову.
До того ж, що стосується звернення Замовника до статті 14 ч. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»
1. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Згідно статті 16 цього ж закону:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Ч.4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів( а саме паспортних даннх), що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Що стосується того, що в пп.42-44 ТП Замовник не знайшов сировоток Сіфін замість сировоток виробництва РФ ,пояснюємо: Якщо б Замовник звернувся до Учасника за уточненням цих питань, він би отримав роз’яснення про аналоги виробника Сіфін(Німеччина)(дивиться прикріпленний файл). А також можна нагадати Замовнику, що ніхто ще не відміняв ЗУ «Про сакції)(ВВР),2014,40,ст.2018). І в разі відсутності критичного імпорту з РФ недоцільно використовувати товари походженням із РФ.
Також згідно Розділу 5 ТП Замовника зазаначено:»Єдиним критеріем оцінки ТП є «Ціна»(питома вага критерію- 100%)». У ФОП Кроленко А.В. вона економічно вигідна.
Тому, пропонуємо Замовнику змінити кваліфікацію ФОП Кроленко А.В. на позитивну




і
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2019 11:51
Замовником проведено розгляд та оцінку пропозиції ФОП Кроленко Анатолій Володимирович з дотриманням вимог ст 27. ЗУ "Про публічні закупівлі". В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, про що складено та оприлюднено відповідний протокол( №10 від 16.4.2019р.) відхилення вказаного Учасника відповідно до п.4 ч.1 ст 30 ЗУ "Про публічні закупівлі". Нагадуємо, що відповідно абз. 4 п. 5 ст. 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник не має права звератись до Учасника за будь-якими роз'ясненнями в процесі розгляду наданих пропозицій. Також нагадуємо, що Ви маєте право оскаржити дії Замовника в порядку, визначеному ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

25 квітня 2019 13:55
Аналоги сывороток (1).docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Біохімічні реагенти для відкритих біохімічних аналізаторів
Опис предмету закупівлі:
Опис товару в Тендерній докуметації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 120 350,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 601,75 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 квітня 2019 15:54
Закінчення: 10 квітня 2019 16:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

28 measures.name.symbol
Біохімічні реагенти для відкритих біохімічних аналізаторів
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2019 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ" 120 309,29
UAH з ПДВ
119 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Криштальян Мілена Вікторівна 120 350,00
UAH з ПДВ
119 748,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ"

Фізична особа-підприємець Криштальян Мілена Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ"
#42395190
Переможець 119 700,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 16:18

Документи

16 квітня 2019 16:18
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:12
img073.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДБІОМАСТ"
#42395190
119 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 16:18
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:12
img073.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 10:00
ДУ 1.pdf зміни до договору
12 вересня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 15:10
img085.pdf укладений
02 травня 2019 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розмежування коштів
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 119 700,00
UAH з ПДВ