Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
971 579,00 UAH
UA-2019-03-22-001563-c 2fe83c308b91424bb8397cd3fab7e2cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полеся Людмила Іванівна

0485591734 comcrb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛИМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02775107
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., ДОБРОСЛАВ, вул.Грубника,27
Контактна особа: Полеся Людмила Іванівна
0485591734
comcrb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 14:00
Очікувана вартість: 971 579,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

03 квітня 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 13:59
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД 33140000-3 МЕД.МАТ. 03.04.2019 р.doc
03 квітня 2019 13:57
ТД 33140000-3 Мед. мат-ли НОВА РЕД. зі змінами.doc
28 березня 2019 11:20
ТД 33140000-3 Мед. мат-ли НОВА РЕД..doc
22 березня 2019 15:20
ТД 33140000-3 Медичні матеріали.doc
28 березня 2019 11:23
перелік змін до ТД 33140000-3 МЕД.МАТ..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-25-000055 ● 3bffb0160f4549459f0cf85bf05557e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області від 28.03.2019 року внесено зміни до тендерної документації щодо закупівлі- ЛОТ 1: Перев’язувальні матеріали, продукція для венепункції та забору крові, канюлі, хірургічні рукавички, комбінований набір; ЛОТ 2: Контейнери, катетери, шовні матеріали, продукція медичного призначення, Код ДК 021:2015 - 33140000-3 МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ, що проводиться за процедурою відкритих торгів та оголошення про яку було розміщено в електронній системі «Prozorro» (веб-портал Уповноваженого органу), номер оголошення UA-2019-03-22-001563-c. З тендерної документації вилучена вимога до учасника переможця про надання довідки в довільній формі, що підтверджує відомості що юридичну особу,яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (п.2 ст.17 ЗУ). Нова редакція тендерної документації із внесеними змінами оприлюднена в електронній системі закупівель.

2019-03-28 11:39:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-03-28 11:46:26

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 386 549,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 932,75 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 квітня 2019 13:50
Закінчення: 12 квітня 2019 14:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20620 од
Контейнери, катетери, шовні матеріали, продукція медичного призначення
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67500, Україна, Одеська область, ДОБРОСЛАВ, вул.Грубника,27
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД" 386 076,50
UAH з ПДВ
386 076,50
UAH з ПДВ
Документи
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА 386 372,92
UAH з ПДВ
386 372,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 14:30
Електронний підпис
04 квітня 2019 14:28
Інші документи.pdf
04 квітня 2019 14:28
пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 17:02
201802_ppb.pdf
10 квітня 2019 17:02
Лист захист довкілля.pdf
10 квітня 2019 17:02
довідка про учасника.pdf
10 квітня 2019 17:02
Довідка ст 17.pdf
10 квітня 2019 17:02
Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД"

РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОВЕНТУСМЕД"
#37224455
Відхилено 386 076,50
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 15:50
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА
#3403914625
Відхилено 386 372,92
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 16:09

Інформація про відміну

Дата відміни
16 квітня 2019 16:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі