Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛИМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02775107 |
Місцезнаходження: | 67500, Україна , Одеська обл., ДОБРОСЛАВ, вул.Грубника,27 |
Контактна особа: |
Полеся Людмила Іванівна 0485591734 comcrb_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2019 15:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 971 579,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
03 квітня 2019 14:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2019 13:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД 33140000-3 МЕД.МАТ. 03.04.2019 р.doc | |
03 квітня 2019 13:57 |
ТД 33140000-3 Мед. мат-ли НОВА РЕД. зі змінами.doc | |
28 березня 2019 11:23 |
перелік змін до ТД 33140000-3 МЕД.МАТ..doc |
03 квітня 2019 14:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 квітня 2019 13:59 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД 33140000-3 МЕД.МАТ. 03.04.2019 р.doc
|
|||||||||
03 квітня 2019 13:57 |
ТД 33140000-3 Мед. мат-ли НОВА РЕД. зі змінами.doc
|
|||||||||
28 березня 2019 11:23 |
перелік змін до ТД 33140000-3 МЕД.МАТ..doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-25-000055 ● 3bffb0160f4549459f0cf85bf05557e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2019 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області від 28.03.2019 року внесено зміни до тендерної документації щодо закупівлі- ЛОТ 1: Перев’язувальні матеріали, продукція для венепункції та забору крові, канюлі, хірургічні рукавички, комбінований набір; ЛОТ 2: Контейнери, катетери, шовні матеріали, продукція медичного призначення, Код ДК 021:2015 - 33140000-3 МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ, що проводиться за процедурою відкритих торгів та оголошення про яку було розміщено в електронній системі «Prozorro» (веб-портал Уповноваженого органу), номер оголошення UA-2019-03-22-001563-c. З тендерної документації вилучена вимога до учасника переможця про надання довідки в довільній формі, що підтверджує відомості що юридичну особу,яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (п.2 ст.17 ЗУ). Нова редакція тендерної документації із внесеними змінами оприлюднена в електронній системі закупівель.
2019-03-28 11:39:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-03-28 11:46:26
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Медичні матеріали |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 585 030,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 925,15 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К." |
580 129,40
UAH з ПДВ
|
580 129,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СОЦФАРМ" |
584 888,00
UAH з ПДВ
|
584 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К." #21633086 |
Переможець |
580 129,40
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 15:39
|
ДУ 2 до ДОГ 05-192 від 03.05.19.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2019 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 13:07
|
ДУ 1 до ДОГ 05 19 2 від 03.05.19.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 13:06
|
ДУ 1 до ДОГ 05 19 2 від 03.05.19.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 12:51
|
ДУ 1 до ДОГ 05 19 2 від 03.05.19.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2019 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2019 09:40
|
Договір 05192.pdf | укладений |
03 травня 2019 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни в преамбулі та реківзитах договору |
Номер договору про закупівлю: | 05-19/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі сума договору зменшується на 27552,40 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 05-19/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |