Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
971 579,00 UAH
UA-2019-03-22-001563-c 2fe83c308b91424bb8397cd3fab7e2cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полеся Людмила Іванівна

0485591734 comcrb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛИМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02775107
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., ДОБРОСЛАВ, вул.Грубника,27
Контактна особа: Полеся Людмила Іванівна
0485591734
comcrb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 14:00
Очікувана вартість: 971 579,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

03 квітня 2019 14:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 11:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 11:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 15:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 13:59
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД 33140000-3 МЕД.МАТ. 03.04.2019 р.doc
03 квітня 2019 13:57
ТД 33140000-3 Мед. мат-ли НОВА РЕД. зі змінами.doc
28 березня 2019 11:20
ТД 33140000-3 Мед. мат-ли НОВА РЕД..doc
22 березня 2019 15:20
ТД 33140000-3 Медичні матеріали.doc
28 березня 2019 11:23
перелік змін до ТД 33140000-3 МЕД.МАТ..doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-25-000055 ● 3bffb0160f4549459f0cf85bf05557e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2019 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.03.2019 Одеса № 93


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.03.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.03.2019 № 93

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-11-000378-b 11.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
2. UA-2019-03-22-000301-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
3. UA-2019-03-21-001193-c 21.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-18-001035-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
5. UA-2019-03-18-000728-c 18.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
6. UA-2019-03-19-000391-b 19.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-03-22-000036-a 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
8. UA-2019-03-22-002143-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-03-22-000318-b 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
10. UA-2019-03-14-004290-a 14.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
11. UA-2019-03-22-001563-c 22.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
12. UA-2019-03-12-000319-a 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель С. САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Рішенням тендерного комітету Комунальної установи «Лиманська центральна районна лікарня» Лиманської районної ради Одеської області від 28.03.2019 року внесено зміни до тендерної документації щодо закупівлі- ЛОТ 1: Перев’язувальні матеріали, продукція для венепункції та забору крові, канюлі, хірургічні рукавички, комбінований набір; ЛОТ 2: Контейнери, катетери, шовні матеріали, продукція медичного призначення, Код ДК 021:2015 - 33140000-3 МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ, що проводиться за процедурою відкритих торгів та оголошення про яку було розміщено в електронній системі «Prozorro» (веб-портал Уповноваженого органу), номер оголошення UA-2019-03-22-001563-c. З тендерної документації вилучена вимога до учасника переможця про надання довідки в довільній формі, що підтверджує відомості що юридичну особу,яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (п.2 ст.17 ЗУ). Нова редакція тендерної документації із внесеними змінами оприлюднена в електронній системі закупівель.

2019-03-28 11:39:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-03-28 11:46:26

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Медичні матеріали
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 585 030,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 925,15 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 квітня 2019 13:18
Закінчення: 12 квітня 2019 13:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

122360 од
Перев’язувальні матеріали, продукція для венепункції та забору крові, канюлі, хірургічні рукавички, комбінований набір
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67500, Україна, Одеська область, ДОБРОСЛАВ, вул.Грубника,27
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К." 580 129,40
UAH з ПДВ
580 129,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЦФАРМ" 584 888,00
UAH з ПДВ
584 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ "СОЦФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 580 129,40
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 15:46

Документи

16 квітня 2019 15:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
580 129,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 15:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 15:39
ДУ 2 до ДОГ 05-192 від 03.05.19.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 13:07
ДУ 1 до ДОГ 05 19 2 від 03.05.19.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 13:06
ДУ 1 до ДОГ 05 19 2 від 03.05.19.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 12:51
ДУ 1 до ДОГ 05 19 2 від 03.05.19.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 09:40
Договір 05192.pdf укладений
03 травня 2019 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в преамбулі та реківзитах договору
Номер договору про закупівлю: 05-19/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі сума договору зменшується на 27552,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 05-19/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 552 577,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 149,90 UAH)