Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
2 018 590,00 UAH
UA-2019-03-21-001256-b e179c79be87f40f397425dbef655979e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Явтушенко

+380675304720 kr.zorianyi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зоряний"
Код ЄДРПОУ: 26398655
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Миколаївська, 9
Контактна особа: Віталій Явтушенко
+380675304720
kr.zorianyi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 09:00
Очікувана вартість: 2 018 590,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

29 березня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 16:13
Протокол 18.pdf
29 березня 2019 16:13
Дод. 3 до ТД (технічні характеристики) нова редакція 2.docx
29 березня 2019 16:13
Опис змін 2.docx
22 березня 2019 14:35
Опис змін.docx
22 березня 2019 14:35
Дод. 3 до ТД (технічні характеристики) нова редакція.docx
22 березня 2019 14:35
Дод. 1 до ТД (тендерна пропозиція) нова редакція.docx
22 березня 2019 14:35
Протокол УО № 14-2019.pdf
21 березня 2019 16:32
Протокол УО № 13-2019.pdf
21 березня 2019 16:32
Дод. 2 до ТД (відповідність пропозиції).docx
21 березня 2019 16:32
Дод. 3 до ТД (технічні характеристики).docx
21 березня 2019 16:32
Дод. 4 до ТД (проект договору).docx
21 березня 2019 16:32
Проект ТД (мясо) 2019.docx
21 березня 2019 16:32
Дод. 1 до ТД (тендерна пропозиція).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 29 березня 2019 10:27
Дата відповіді: 29 березня 2019 15:01
Ознайомившись з Вашою тендерною документацією, вважаємо за потрібне зазначити наступне. Відповідно до пункту 7 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Згідно пункту 2 додатку 3 до тендерної документації «Загальні умови поставки товарів» додатково учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції сертифікат ISO на виробництво предмету закупівлі виробника продукції, з яким у учасника укладено договір. Якщо учасник особисто є виробником продукції відповідно до предмету закупівлі, то він надає сертифікат ISO, що виданий особисто йому, як виробнику. Вважаємо дану вимогу тендерної документації дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі та такою, що порушує принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», якими повинні керуватись Замовники під час здійснення закупівель товарів, робіт та послуг. Згідно частини 7 статті 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація не є обов’язковою. Тобто, отримання такого сертифікату є добровільною мірою. В свою чергу, встановлення Вами як замовником процедури закупівлі вказаної вимоги у тендерній документації обмежує коло учасників процедури закупівлі лише тими, які є виробниками продукції та за власним бажанням одержали такий сертифікат або учасниками, які уклали відповідні договори з виробниками продукції, які в свою чергу за власною ініціативою одержали даний сертифікат та можуть його надати. Таким чином, суб’єкти господарювання, які не мають такого сертифікату або він відсутній у їх постачальників продукції, з якими укладений договір (які не обов’язково мають бути виробниками), не можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі, хоча можуть поставити якісну продукцію. Аналогічну позицію підтримує і Антимонопольний комітет України як орган оскарження у своїх рішеннях. Відповідно до частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже, зміст Вашої тендерної документації не відповідає нормам частини 4 статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з пункту 2 додатку 3 до тендерної документації «Загальні умови поставки товарів» вимогу щодо обов’язковості надання у складі тендерної пропозиції, а саме : - сертифікату ISO на виробництво предмету закупівлі виробника продукції, з яким у учасника укладено договір. Якщо учасник особисто є виробником продукції відповідно до предмету закупівлі, то він надає сертифікат ISO, що виданий особисто йому, як виробнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до положень частини 3 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
На сьогоднішній день в Україні всі підприємства харчової промисловості впроваджують сучасні технології виробництва, переробки та пакування продукції. Системи менеджменту якості та безпеки харчової продукції розроблені та впроваджені на основі аналізу ринку та критичних точок контролю (Система НАССР - Hazard Analysis and Critical Control Points), а також відповідної практики (GMP - Good Manufakturing Practice), сертифіковані на відповідність вимогам ключових стандартів управління. Дієздатність впроваджених систем менеджменту якості кожен рік підтверджується сертифікаційним органом.
Додатком 3 тендерної документації для підтвердження якісних показників товару вимагається наявність сертифікату ISO на виробництво предмету закупівлі. Дотримання постачальником товару цієї вимоги гарантуватиме замовнику, що продукти (відповідно до предмета закупівлі) , які будуть постачатися в дитячий заклад оздоровлення та відпочинку, за умови належних умов зберігання та транспортування, повністю відповідатимуть високим стандартам якості та санітарним нормам. Ця вимога забезпечує гарантію якісного та безпечного харчування дітей, які будуть знаходитися на оздоровленні та харчуватися у нашому закладі, і, ні в якому разі не встановлює дискримінаційних вимог щодо учасників процедури закупівлі.
Проте, скасування таких вимог безумовно призведе до дискримінації інших учасників, які не є резидентами України, а під час виробництва, обробки і транспортування товарів використовують саме такі сертифікати ISO.
Однак, ми вважаємо, що наша вимога стосовно надання такого сертифікату від виробника товару, з яким у нього укладено договір є не досить коректною. Учаснику достатньо буде надати сертифікат ISO. Відповідні зміни будуть внесені нами в тендерну документацію найближчим часом.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Свинина
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 518 520,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 592,60 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 квітня 2019 13:59
Закінчення: 11 квітня 2019 14:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2900 кг
Свинина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 27 травня 2019  —  21 вересня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Степашко Тетяна Валеріївна 299 280,00
UAH з ПДВ
250 849,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 334 728,00
UAH з ПДВ
250 850,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович 313 200,00
UAH з ПДВ
298 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 305 400,00
UAH з ПДВ
298 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВКФ"МІГ" 399 042,00
UAH з ПДВ
399 042,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 06:37
Паспорт.PDF

Публічні документи

09 квітня 2019 19:21
Електронний підпис
09 квітня 2019 19:21
доки.part4.rar
09 квітня 2019 19:21
доки.part3.rar
09 квітня 2019 19:21
доки.part2.rar
09 квітня 2019 19:21
доки.part1.rar

Публічні документи

09 квітня 2019 12:38
Електронний підпис
09 квітня 2019 12:37
13. Захист довкілля.PDF
09 квітня 2019 12:37
15. Стаття 17.PDF
09 квітня 2019 12:37
9. Аналогічні договори.PDF
09 квітня 2019 12:37
20. Цінова довідка.PDF
09 квітня 2019 12:37
17. Технічне завдання.PDF
09 квітня 2019 12:37
18. Проект договору.PDF

Публічні документи

09 квітня 2019 16:52
Електронний підпис
09 квітня 2019 16:45
цінова лот 2.pdf
09 квітня 2019 16:45
цінова лот 1.pdf
09 квітня 2019 16:45
техпаспорт ГАЗ.pdf
09 квітня 2019 16:45
технічне завдання 1.pdf
09 квітня 2019 16:45
технічка.pdf
09 квітня 2019 16:45
справка0001.PDF
09 квітня 2019 16:45
проект лот 3.pdf
09 квітня 2019 16:45
проект лот 2.pdf
09 квітня 2019 16:45
проект лот 1.pdf
09 квітня 2019 16:45
цінова лот 3.pdf
09 квітня 2019 16:45
потужності.pdf
09 квітня 2019 16:44
погодження з проектом.pdf
09 квітня 2019 16:44
мед книжки.pdf
09 квітня 2019 16:44
мат база.pdf
09 квітня 2019 16:44
лист.pdf
09 квітня 2019 16:44
лист згода11.pdf
09 квітня 2019 16:44
ISO.pdf
09 квітня 2019 16:44
документи на МАN.pdf
09 квітня 2019 16:44
документ на ваги.pdf
09 квітня 2019 16:44
14.про ліцензування.pdf
09 квітня 2019 16:44
довідка про ГОСТ.pdf
09 квітня 2019 16:44
11.полтавська школа.pdf
09 квітня 2019 16:44
довідка по статті 17.pdf
09 квітня 2019 16:44
гарантійний лист.pdf
09 квітня 2019 16:44
8.витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2019 16:44
7.витяг.pdf
09 квітня 2019 16:44
6.виписка.pdf
09 квітня 2019 16:44
5.4 опп.pdf
09 квітня 2019 16:44
4.код.pdf
09 квітня 2019 16:44
3.паспорт.pdf
09 квітня 2019 16:44
банкрутство.pdf
09 квітня 2019 16:44
3.оренда мясокомбінат.pdf
09 квітня 2019 16:44
2.підпис пропозиції.pdf
09 квітня 2019 16:43
1.підпис договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Степашко Тетяна Валеріївна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Ракович Сергій Миколайович

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ПП "ВКФ"МІГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Степашко Тетяна Валеріївна
#2811509489
Відхилено 250 849,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 10:03
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 250 850,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 10:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 298 690,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 10:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович
#2366604095
Переможець 298 700,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 10:19

Документи

25 квітня 2019 10:03
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:02
Протокол УО № 26-2019.pdf
17 квітня 2019 10:49
Електронний підпис
17 квітня 2019 10:48
Протокол УО № 22-2019.pdf
11 квітня 2019 14:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

25 квітня 2019 10:08
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:07
Протокол УО № 26-2019.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

25 квітня 2019 10:14
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:13
Протокол УО № 26-2019.pdf

Документи

25 квітня 2019 10:19
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:18
Протокол УО № 26-2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович
#2366604095
298 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 10:19
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:18
Протокол УО № 26-2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:39
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 15:53
ДУ-2 (Дог. № 67) ФОП Ракович С.М..pdf зміни до договору
22 липня 2019 15:52
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2019 14:29
ДУ № 1 (Дог. № 67) ФОП Ракович С.М..pdf зміни до договору
24 червня 2019 14:28
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 15:33
Договор № 67 (ФОП Ракович С.М.).pdf укладений
06 травня 2019 15:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 67/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 67/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 298 700,00
UAH з ПДВ