Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індикаторні смужки код ДК 021:2015:33124131-2
Очікувана вартість
323 850,00 UAH
UA-2019-03-15-001783-c 60fd3078c36244b4b10cd168d5123c59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максимчук Ольга Петрівна

380432278998 cpmsd6_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці
Код ЄДРПОУ: 26244596
Місцезнаходження: 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Замостянська, 18
Контактна особа: Максимчук Ольга Петрівна
380432278998
cpmsd6_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 00:00
Очікувана вартість: 323 850,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Відкриті торги

Тендерна документація

15 березня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 16:56
Оголошення Індикаторні смужки.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000004 ● 9a3b89fd4186489c9608fbbc6a0588e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.04.2019 №20
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.04.2019 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-03-15-001783-с 15.03.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-17 17:11:58

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі індикаторних смужок (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-15-001783-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином учасник торгів ТОВ "МЕДБІОАЛЬЯНС", якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 10 квітня 2019 року №15) обрано переможцем за лотом 1, виконав вимогу тендерної документації (пункт 3.1 додатку 3) щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, яким в даному випадку є договір, що заключений по аналогічному предмету закупівлі в результаті проведеної однієї з процедур закупівлі, передбачених ст.12 Закону?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-18 15:59:56

Відповідь на запит по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2019-03-15-001783-с ) на предмет закупівлі : Лот № 1 - Індикаторні смужки для глюкометру, на вагітність, вимірювання рівня холестерину, для виявлення антигенів вірусів грипу

Відповідь на Ваш запит додаю прикріпленим файлом, затвердженим рішенням тендерного комітету.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу було прийнято рішення розірвати договір № 130 від 22.04.2019 року, між Замовником КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м. Вінниці" та Учасником ТОВ "Медбіоальянс". Протокол рішення про розірвання Договору та Додаткову угоду про розірвання Договору прикріплюємо.

2019-04-26 15:33:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 22.04.2019 №130 (додаткова угода від 26.04.2019)

2019-05-03 12:46:50

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Смужки діагностичні UrineRS H10 для аналізатора CL 50
Опис предмету закупівлі:
Смужки діагностичні UrineRS H10 для аналізатора CL 50
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 54 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 270,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

100 пач
Смужки діагностичні UrineRS H10 для аналізатора CL 50
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, 18
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кацал Євгенія Петрівна 53 500,00
UAH
53 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 19:06
довідки 1 і 2 .rar
04 квітня 2019 19:06
Довідка з банку.pdf
04 квітня 2019 19:06
довідка про гарантії.jpg
04 квітня 2019 19:06
кваліфік зг ст 16 ст 17.rar
04 квітня 2019 19:06
Тендерна пропозиція.jpg
04 квітня 2019 19:06
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кацал Євгенія Петрівна

Інформація про відміну

Дата відміни
05 квітня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій