Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці |
Код ЄДРПОУ: | 26244596 |
Місцезнаходження: | 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Замостянська, 18 |
Контактна особа: |
Максимчук Ольга Петрівна 380432278998 cpmsd6_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 323 850,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Тендерна документація
15 березня 2019 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2019 16:56 |
Оголошення Індикаторні смужки.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-16-000004 ● 9a3b89fd4186489c9608fbbc6a0588e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2019 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.04.2019 №20
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.04.2019 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-03-15-001783-с 15.03.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-17 17:11:58
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі індикаторних смужок (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-15-001783-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином учасник торгів ТОВ "МЕДБІОАЛЬЯНС", якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 10 квітня 2019 року №15) обрано переможцем за лотом 1, виконав вимогу тендерної документації (пункт 3.1 додатку 3) щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, яким в даному випадку є договір, що заключений по аналогічному предмету закупівлі в результаті проведеної однієї з процедур закупівлі, передбачених ст.12 Закону?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-18 15:59:56
Відповідь на запит по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2019-03-15-001783-с ) на предмет закупівлі : Лот № 1 - Індикаторні смужки для глюкометру, на вагітність, вимірювання рівня холестерину, для виявлення антигенів вірусів грипу
Відповідь на Ваш запит додаю прикріпленим файлом, затвердженим рішенням тендерного комітету.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу було прийнято рішення розірвати договір № 130 від 22.04.2019 року, між Замовником КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м. Вінниці" та Учасником ТОВ "Медбіоальянс". Протокол рішення про розірвання Договору та Додаткову угоду про розірвання Договору прикріплюємо.
2019-04-26 15:33:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 22.04.2019 №130 (додаткова угода від 26.04.2019)
2019-05-03 12:46:50
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Індикаторні смужки для глюкометру, на вагітність, вимірювання рівня холестерину, для виявлення антигенів вірусів грипу |
Опис предмету закупівлі: |
Індикаторні смужки для глюкометру, на вагітність, вимірювання рівня холестерину, для виявлення антигенів вірусів грипу
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 173 100,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 865,50 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС" #35296135 |
Переможець |
162 072,90
UAH
|
10 квітня 2019 16:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 15:45
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 15:44
|
Додаткова угода про розірвання договору.pdf | укладений |
26 квітня 2019 15:38
|
Протокол № 26 від 26.10.2019.PDF | укладений |
26 квітня 2019 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 10:39
|
Договір з ТОВ Медбіоальянс.PDF | укладений |
22 квітня 2019 10:38
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу було прийнято рішення розірвати договір № 130 від 22.04.2019 року |