Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індикаторні смужки код ДК 021:2015:33124131-2
Очікувана вартість
323 850,00 UAH
UA-2019-03-15-001783-c 60fd3078c36244b4b10cd168d5123c59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максимчук Ольга Петрівна

380432278998 cpmsd6_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної-медико санітарної допомоги №4 м.Вінниці
Код ЄДРПОУ: 26244596
Місцезнаходження: 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Замостянська, 18
Контактна особа: Максимчук Ольга Петрівна
380432278998
cpmsd6_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 00:00
Очікувана вартість: 323 850,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Відкриті торги

Тендерна документація

15 березня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2019 16:56
Оголошення Індикаторні смужки.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-16-000004 ● 9a3b89fd4186489c9608fbbc6a0588e2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2019 17:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.04.2019 №20
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.04.2019 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-03-15-001783-с 15.03.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-17 17:11:58

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі індикаторних смужок (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-15-001783-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином учасник торгів ТОВ "МЕДБІОАЛЬЯНС", якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 10 квітня 2019 року №15) обрано переможцем за лотом 1, виконав вимогу тендерної документації (пункт 3.1 додатку 3) щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, яким в даному випадку є договір, що заключений по аналогічному предмету закупівлі в результаті проведеної однієї з процедур закупівлі, передбачених ст.12 Закону?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-18 15:59:56

Відповідь на запит по процедурі відкритих торгів (оголошення UA-2019-03-15-001783-с ) на предмет закупівлі : Лот № 1 - Індикаторні смужки для глюкометру, на вагітність, вимірювання рівня холестерину, для виявлення антигенів вірусів грипу

Відповідь на Ваш запит додаю прикріпленим файлом, затвердженим рішенням тендерного комітету.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу було прийнято рішення розірвати договір № 130 від 22.04.2019 року, між Замовником КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м. Вінниці" та Учасником ТОВ "Медбіоальянс". Протокол рішення про розірвання Договору та Додаткову угоду про розірвання Договору прикріплюємо.

2019-04-26 15:33:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 22.04.2019 №130 (додаткова угода від 26.04.2019)

2019-05-03 12:46:50

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Індикаторні смужки для глюкометру, на вагітність, вимірювання рівня холестерину, для виявлення антигенів вірусів грипу
Опис предмету закупівлі:
Індикаторні смужки для глюкометру, на вагітність, вимірювання рівня холестерину, для виявлення антигенів вірусів грипу
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 173 100,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 865,50 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 05 квітня 2019 15:53
Закінчення: 05 квітня 2019 16:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 пач
Тест-смужки для визначення рівня концентрації глюкози з глюкометрами Longevita
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, 18
Дата доставки: 31 грудня 2019
50 пач
Тест-смужки для вимірювання рівня холестерину в крові глюкометрами Easy Touch
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, 18
Дата доставки: 31 грудня 2019
20 шт
Тест імунохроматографічний для виявлення антигенів вірусів грипу А та В
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, 18
Дата доставки: 31 грудня 2019
500 шт
Тест-смужки на виявлення Гепатиту В
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, 18
Дата доставки: 31 грудня 2019
1000 шт
Тест-смужки на виявлення Гепатиту С
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, 18
Дата доставки: 31 грудня 2019
1000 шт
Тест на виявлення вагітності
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська, 18
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС" 162 072,90
UAH
162 072,90
UAH
Документи
ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА 171 910,00
UAH
171 910,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 11:03
Справка МВД.pdf
17 квітня 2019 11:03
IMG_0002.pdf
17 квітня 2019 11:03
file_(42).pdf
04 квітня 2019 16:19
Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2019 16:19
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС"

ФОП КІХТЕНКО НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС"
#35296135
Переможець 162 072,90
UAH
10 квітня 2019 16:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС" #35296135

№ рішення у справі

63/14-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДБІОАЛЬЯНС"
#35296135
162 072,90
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 15:45
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 15:44
Додаткова угода про розірвання договору.pdf укладений
26 квітня 2019 15:38
Протокол № 26 від 26.10.2019.PDF укладений
26 квітня 2019 15:38
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 10:39
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 10:39
Договір з ТОВ Медбіоальянс.PDF укладений
22 квітня 2019 10:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: З огляду на встановлений висновок по результатах проведення моніторингу було прийнято рішення розірвати договір № 130 від 22.04.2019 року