Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку та канцелярські товари)
Очікувана вартість
158 856,75 UAH
UA-2019-03-15-001018-c ● 5f8067de8e434faab074a7d9e9c4ec61
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41323962 |
Вебсайт: | http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 93 |
Контактна особа: |
БЕРЕКА ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА +380567447142 it.dp@fssu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
протокол засідань тендерного комітету № 36 від 30.01.2019 «Про організацію закупівлі відповідно коду 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне «Єдиного закупівельного словника ДК 021: 2015 для відділень управління виконавчої дирекції Фонду ФССУ в Дніпропетровській області на 2019 рік, шляхом проведення процедури відкритих торгів згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 22.12.2015 № 922-ІІІ», протокол засідань тендерного комітету № 41 від 20.02.2019 «Про повторне оприлюднення оголошення про проведення закупівлі відповідно коду 3010000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне «Єдиного закупівельного словника ДК 021: 2015 для відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Дніпропетровській області на 2019 рік» - двічі відмінено тендер за відсутності достатньої кількості учасників, та прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі (протокол засідання тендерного комітету № 45 від 13.03.2019 «Про проведення переговорної процедури закупівлі товару «Офісне устаткування та приладдя різне» та про намір укласти договір з учасником ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ.» (протокол засідання тендерного комітету № 47 від 15.03.2019).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2019 14:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 березня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
протокол №47 від 15.03.2019
Тендерна документація
15 березня 2019 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | для забезпечення поточної діяльності Синельниківського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 8 344,37 UAH з ПДВ |
Позиції
422 шт
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку та канцелярські товари)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52500, Україна, Дніпропетровська область, місто Синельникове, вулиця Каштанова, будинок 52.
Дата доставки:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» #39417349 |
Переможець |
8 344,37
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2019 12:17
|
аверс синельн договор 210.pdf | укладений |
28 березня 2019 12:16
|