Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку та канцелярські товари)
Очікувана вартість
158 856,75 UAH
UA-2019-03-15-001018-c 5f8067de8e434faab074a7d9e9c4ec61
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

БЕРЕКА ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА

+380567447142 it.dp@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41323962
Вебсайт: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 93
Контактна особа: БЕРЕКА ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА
+380567447142
it.dp@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
протокол засідань тендерного комітету № 36 від 30.01.2019 «Про організацію закупівлі відповідно коду 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне «Єдиного закупівельного словника ДК 021: 2015 для відділень управління виконавчої дирекції Фонду ФССУ в Дніпропетровській області на 2019 рік, шляхом проведення процедури відкритих торгів згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 22.12.2015 № 922-ІІІ», протокол засідань тендерного комітету № 41 від 20.02.2019 «Про повторне оприлюднення оголошення про проведення закупівлі відповідно коду 3010000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне «Єдиного закупівельного словника ДК 021: 2015 для відділень управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Дніпропетровській області на 2019 рік» - двічі відмінено тендер за відсутності достатньої кількості учасників, та прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі (протокол засідання тендерного комітету № 45 від 13.03.2019 «Про проведення переговорної процедури закупівлі товару «Офісне устаткування та приладдя різне» та про намір укласти договір з учасником ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ.» (протокол засідання тендерного комітету № 47 від 15.03.2019).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 14:02
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

протокол №47 від 15.03.2019

Тендерна документація

15 березня 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: для забезпечення поточної діяльності Покровського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 441,06 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

731 шт
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку та канцелярські товари)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53600, Україна, Дніпропетровська область, Покровський район, селище міського типу Покровське, вулиця Центральна, будинок 13
Дата доставки: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ»
#39417349
Переможець 7 441,06
UAH з ПДВ
15 березня 2019 14:07

Документи

15 березня 2019 14:07
Електронний підпис
15 березня 2019 14:07
протокол 47.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 14:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ»
#39417349
7 441,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 14:07
Електронний підпис
15 березня 2019 14:07
протокол 47.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 13:50
аверс покр договор 206.pdf укладений
28 березня 2019 13:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 426,37
UAH (в тому числі ПДВ 1 237,73 UAH)