Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з постачання готової їжі особам, які утримуються в спец установах) (6 лотів)
Очікувана вартість
687 690,00 UAH
UA-2019-03-07-000462-b b6736859eda744c7afb1cba53274ca14
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасимчук Руслан Володимирович

+380382692208 umzkhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 40108824
Місцезнаходження: 29017, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7
Контактна особа: Герасимчук Руслан Володимирович
+380382692208
umzkhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів (UA-2019-01-25-003597-b), було розпочато проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Кейтерингові послуги код ДК 021:2015 55520000-1» (послуги з постачання готової їжі особам, які утримуються в спец установах) (6 лотів)». До участі у процедурі закупівлі було подано менше двох пропозицій. У зв’язку з цим 10 лютого 2019 року відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів UA-2019-01-25-003597-b від 10 лютого 2019 року. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2019-02-11-002807-b), замовником було повторно розпочато проведення закупівлі «Кейтерингові послуги код ДК 021:2015 55520000-1» (послуги з постачання готової їжі особам, які утримуються в спец установах) (6 лотів)». Проте 27.02.2019 року було вдруге відмінено торги на підставі а.4. ч.1 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (до участі в процедурі закупівлі було подано менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення відкритих торгів UA-2019-02-11-002807-b від 27.02.2019 року. Однак, у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі «Кейтерингові послуги код ДК 021:2015 55520000-1» (послуги з постачання готової їжі особам, які утримуються в спец установах) (6 лотів)». Голова комітету зазначив, що п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі, якщо замовником торгів було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 березня 2019 11:28
Оскарження наміру укласти договір: 18 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

07 березня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 5 - послуги з постачання готової їжі особам, які утримуються в спец установах
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 120 060,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
послуги з постачання готової їжі особам, які утримуються в спец установах
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, Лот 5 - Ізолятор тимчасового тримання № 5, Хмельницька область,, м. Шепетівка, вул. Валі Котика, 3
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2019 11:10
переговори лот5.pdf
07 березня 2019 11:10
документи учасника лот5.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Саліванчук Валерій Андрійович
#2015618877
Переможець 120 060,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 12:13

Документи

07 березня 2019 12:13
Електронний підпис
07 березня 2019 12:10
намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 12:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Саліванчук Валерій Андрійович
#2015618877
120 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2019 12:13
Електронний підпис
07 березня 2019 12:10
намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 16:59
Додаткова 3 зміни до договору
24 січня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:24
Додаткова 2 .PDF зміни до договору
28 грудня 2019 12:39
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 11:01
Додаткова 1.PDF зміни до договору
19 грудня 2019 10:53
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 10:46
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 15:35
Договір укладений
19 березня 2019 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 301
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 128 412,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 402,00 UAH)