Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 – наркозні лікарські засоби: «Atracurium», «Suxamethonium», «Thiopental», «Propofol»; Лот 2 – наркотичні лікарські засоби: «Diazepam», «Fentanyl», «Ketamine»
Очікувана вартість
813 250,00 UAH
UA-2019-03-05-001816-b 93b5a3e041734cfaa154f072c0040eaa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корітчук Людмила Володимирівна

+380432507948 tendervopnl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницька обласна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка"
Код ЄДРПОУ: 01982264
Вебсайт: http://www.c2n.info/vinoblpcixlik
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., місто, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109
Контактна особа: Корітчук Людмила Володимирівна
+380432507948
tendervopnl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2019 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2019 18:00
Очікувана вартість: 813 250,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

05 березня 2019 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2019 18:18
4 ТД наркотичні та наркозні.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-05-001816-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 11 березня 2019 09:51
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2019 17:28
Щодо гарантійного листа
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, дилером, дистриб’ютором.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути вказано, що такий суб’єкт підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі торгів у кількості, визначеній цією тендерною документацією та пропозицією Учасника.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання Комунальним закладом „Вінницька обласна психоневрологічна лікарня ім.акад.О.І.Ющенка” дотримано вимог діючого законодавства.

Документи подані скаржником

11 березня 2019 09:51
лист - вимога Ющенка.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2 – наркотичні лікарські засоби: «Diazepam», «Fentanyl», «Ketamine»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 517 060,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 585,30 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 березня 2019 15:02
Закінчення: 22 березня 2019 15:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4200 амп
Diazepam
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109
Дата доставки: 31 грудня 2019
4500 амп
Fentanyl
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109
Дата доставки: 31 грудня 2019
50 амп
Ketamine
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Обласна спеціалізована аптека№1" 516 900,00
UAH з ПДВ
516 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." 517 060,00
UAH з ПДВ
517 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2019 17:12
Ліцензія наркот..PDF
29 березня 2019 16:20
Довідка ДФС.PDF
29 березня 2019 12:05
Довідка НАЗК ОКП.pdf
29 березня 2019 12:05
Довідка з НАЗК.pdf
20 березня 2019 17:06
Кетамин-ЗН, р-р ди ПР 2018 Н.pdf
20 березня 2019 16:53
Фентанил_23.09.16.pdf
20 березня 2019 16:53
Сибазон, р-р.pdf
20 березня 2019 16:53
Кетамин-ЗН р.pdf
20 березня 2019 16:23
Розпорядження 2017р.JPG
20 березня 2019 16:23
Контракт керівника 2017.7z
20 березня 2019 16:17
Електронний підпис
20 березня 2019 16:10
Тенд. пропозиція.PDF
20 березня 2019 16:04
Гар. лист інстр, серт.PDF
20 березня 2019 16:04
Гар. лист Фармак.pdf
20 березня 2019 16:04
Винница 1 Ющенка.jpg
20 березня 2019 15:56
Фентанил, р-р.pdf
20 березня 2019 15:56
Сибазон, р-р.pdf
20 березня 2019 15:56
кетамін фармак.pdf
20 березня 2019 15:50
Тенд. проп. 90 днів.PDF
20 березня 2019 15:50
Статут КП ОСА.rar
20 березня 2019 15:50
ст.17 всі пункти.7z
20 березня 2019 15:50
Паспорт.7z
20 березня 2019 15:50
Накл Пироговка.7z
20 березня 2019 15:50
Накл Жмеринка ЦРЛ 2017.7z
20 березня 2019 15:50
Ліцензія наркот..PDF
20 березня 2019 15:50
Договір оренди авто.7z
20 березня 2019 15:50
Дог. Пирог.2018.7z
20 березня 2019 15:50
Дог. Жмеринка ЦРЛ 2017.7z
20 березня 2019 15:50
Довіреність.PDF
20 березня 2019 15:50
Довідка про працівників.PDF
20 березня 2019 15:50
Дов. про підприємство.PDF
20 березня 2019 15:50
Дов. про обладн.PDF
20 березня 2019 15:50
Дов. про бенеф.власника.PDF
20 березня 2019 15:50
Дов. придатн. тов.75%.PDF
20 березня 2019 15:50
Гар. лист щодо зах. довк.PDF
20 березня 2019 15:50
Гар. лист сертиф.PDF
20 березня 2019 15:50
Відгук Пирог.2018.PDF
20 березня 2019 15:50
Аналог. Дог.2017-2018.PDF
20 березня 2019 15:50
Тенд. пропозиція.PDF
20 березня 2019 15:50
Проект Дог Дод3.7z
20 березня 2019 15:50
Мед- техн. завдання Дод2.7z

Публічні документи

20 березня 2019 16:02
Електронний підпис
20 березня 2019 16:01
Ст 17.pdf
20 березня 2019 16:01
РП Фентаніл.pdf
20 березня 2019 16:01
РП Сибазон.pdf
20 березня 2019 16:01
РП Кетамін.pdf
20 березня 2019 16:01
Протокол+ наказ.pdf
20 березня 2019 16:01
паспорт директор.pdf
20 березня 2019 16:01
паспорт аптечний заклад.pdf
20 березня 2019 16:01
паспорт апт склад.pdf
20 березня 2019 16:01
Мат тех база.pdf
20 березня 2019 16:01
Ліцензія 1.pdf
20 березня 2019 16:01
Лист Відгук Хм ОНКО 2018.pdf
20 березня 2019 16:01
лист відгук Ужгород 2017.pdf
20 березня 2019 16:01
тех паспорт.pdf
20 березня 2019 16:01
Копія договору оренди н.pdf
20 березня 2019 16:01
Копія дог Ужгород 37150,00.pdf
20 березня 2019 16:01
Інструкція Фентаніл.pdf
20 березня 2019 16:01
Інструкція Сибазон амп.pdf
20 березня 2019 16:01
Інструкція Кетамін-ЗН.pdf
20 березня 2019 16:01
Договір Хм ОНКО 669910,00.pdf
20 березня 2019 16:01
ДОКУМЕНТИ.pdf
20 березня 2019 16:01
Довідка про працівників.pdf
20 березня 2019 16:01
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
20 березня 2019 16:01
Довідка про склади.pdf
20 березня 2019 16:01
Гар лист ЗН н.jpg
20 березня 2019 16:01
Виписка.pdf
20 березня 2019 16:01
Банк 05.03..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Обласна спеціалізована аптека№1"

ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Обласна спеціалізована аптека№1"
#34886991
Переможець 516 900,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 10:41

Документи

28 березня 2019 10:41
Електронний підпис
22 березня 2019 15:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Обласна спеціалізована аптека№1"
#34886991
516 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 10:41
Електронний підпис
22 березня 2019 15:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 09:57
ДУ4 від 03.02.20р. до договору 149.pdf зміни до договору
03 лютого 2020 09:56
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 13:51
ДУ 3 від 24.12.19р. до договору 149.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:48
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 16:37
ДУ 1 від 17.09.19р. до догвору 149 від 09.04.19р..pdf зміни до договору
17 вересня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
17 вересня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 10:31
підписаний договір укладений
09 квітня 2019 10:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 149
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 496 068,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 453,05 UAH)