Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проектних робіт з влаштування поливо-зрошувальних систем в Деснянському, Дніпровському та Шевченківському районах у складі об’єктів капітального ремонту
Очікувана вартість
1 365 000,00 UAH
UA-2019-03-04-001358-b ac3b031e876b43b8a5525d1d3ee93f2f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 березня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 365 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 5 Виконання робіт з проектування ІІ черги поливо-зрошувальної системи у складі об’єкту капітального ремонту: «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БЛАГОУСТРОЮ СКВЕРУ ІМ. МИКОЛАЙЧУКА У ДНІПРОВСЬКОМУ РАЙОНІ»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 500,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
ЛОТ 5 Виконання робіт з проектування ІІ черги поливо-зрошувальної системи у складі об’єкту капітального ремонту: «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БЛАГОУСТРОЮ СКВЕРУ ІМ. МИКОЛАЙЧУКА У ДНІПРОВСЬКОМУ РАЙОНІ»
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Кудрявська, 23
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2019 16:03
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
04 березня 2019 16:02
Завдання ЛОТ 5 (Додаток 4).pdf
04 березня 2019 16:02
Істотні умови ЛОТ 5 (Додаток 3).docx
04 березня 2019 16:02
Форма пропозиції (Додаток 1).docx
04 березня 2019 16:02
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ" 498 960,00
UAH з ПДВ
498 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 17:51
Кошторис
12 березня 2019 14:11
ТЕНДЕР 3.rar
12 березня 2019 12:30
ТЕНДЕР 2.rar
12 березня 2019 12:30
ТЕНДЕР 1.rar
12 березня 2019 12:30
Лот 5.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"
#37334156
Переможець 498 960,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 19:44

Документи

18 березня 2019 19:44
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 19:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"
#37334156
498 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 19:44
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Умови припинення контракту укладений
17 жовтня 2019 16:16
ДУ 2.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 09:49
ДУ 1.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 18:32
Договір укладений
28 березня 2019 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», внести зміни до п.п. 1.1. та п.п. 2.1 Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 40/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2019 № 1310 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об”єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», внести зміни до п.п.1.1. Договору та викласти його у новій редакції. У зв'язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 40/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Згідно з ч.1 ст. 652 Цивільного Кодексу України (розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин), а саме відсутністю бюджетного фінансування на момент укладання Договору Сторони дійшли згоди припинити дію Договору від 27.03.2019 №40/3