Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
895 040,00 UAH
UA-2019-03-01-001560-b ● eb338155325c4b0abda2404c04927e90
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦМУ ДМС в м. Києві та Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 42552598 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Березняківська 4-а |
Контактна особа: |
Родцевич Яна Володимирівна +380967745248 kv@dmsu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2019 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 895 040,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
04 березня 2019 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2019 15:39 |
3-перелік змін до ТД_заправка та відновлення картриджів.docx | |
04 березня 2019 15:39 |
3-ТД_заправка та відновлення картриджів_нова редакція_закреслена.doc.docx | |
04 березня 2019 15:39 |
3-ТД_заправка та відновлення картриджів_нова редакція.doc |
04 березня 2019 16:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
04 березня 2019 15:39 |
3-перелік змін до ТД_заправка та відновлення картриджів.docx
|
||||
04 березня 2019 15:39 |
3-ТД_заправка та відновлення картриджів_нова редакція_закреслена.doc.docx
|
||||
04 березня 2019 15:39 |
3-ТД_заправка та відновлення картриджів_нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне запитання
Дата подання: 01 березня 2019 20:11
Дата відповіді: 04 березня 2019 10:48
Вкажіть, будь ласка конкретні моделі техніки ОКІ та НР , що потребують заправки/відновлення
Відповідь: Oki mb 472, HP p1102
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-01-001560-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 19 березня 2019 17:18
Не відповідність кваліфікаційним критеріям переможця за Лотом №1
Вимогу щодо невідповідності пропозиції ТОВ «ВІЛЬНИЙ ДРУК» за п'ятьма пунктами тендерної документації викладено у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 09:17
Інформація, доведена ТОВ "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427, буде прийнята до відома при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно з вимогами частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Станом на дату звернення ТОВ "В.М." замовником не прийняті рішення щодо відхилення тендерної(их) пропозиції(ій) та визначення переможця торгів.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно з вимогами частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Станом на дату звернення ТОВ "В.М." замовником не прийняті рішення щодо відхилення тендерної(их) пропозиції(ій) та визначення переможця торгів.
Номер вимоги: UA-2019-03-01-001560-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К", Код ЄДРПОУ:39453334
Дата подання: 21 березня 2019 09:59
Відповідь на Вимогу ТОВ "В.М."
19 березня 2019 року ТОВ «В.М.» подало вимогу щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» як такої, що не відповідає п.1 та 4 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» оцінює вказану вимогу щодо відхилення пропозиції як неаргументоване, з огляду на наступне.
Як підстави для відхилення пропозиції Кандидата, ТОВ «В.М.» зазначає:
1. Відповідно до підпункту 6 пункту 1.1. Тендерної документації встановлено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(iв), який(i) повинен(нi) містити копію свідоцтва про сплату єдиного податку (копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)».
Замовником чітко зазначено, що копія свідоцтва про сплату єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) надається у випадку, якщо учасник є платником єдиного податку. Товариство з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» не є платником єдиного податку, компанія – платник ПДВ на загальних умовах, що підтверджується Витягом з реєстру платників ПДВ.
2. Копії Витягу, Виписки та Відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осiбпiдприємцiв та громадських формувань були подані Товариством з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» у складі своєї тендерної пропозиції.
3. До складу тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» долучено оригінал паспорту на станцію очистки Unicomp.
4. Товариством з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» надано інформаційну довідку, в якій зазначено, що компанія співпрацює з ТОВ «Українська утилізаційна компанія», яка здійснює утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та комплектуючих, що використовуються при наданні послуг по заправці та відновленню картриджів. Сертифікат про наявність системи екологічного менеджменту ISO 14001 ТОВ «Українська утилізаційна компанія» додається до документації. Утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та комплектуючих має право здійснювати лише спеціалізована компанія з відповідними дозволами та ліцензіями. З такою компанію у Товариства з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» підписаний договір та надано підтверджуючі акти про утилізацію.
5. Товариством з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» надано атестат виробництва і сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом сертифікації та стандартизації України.
Таким чином Товариства з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» надало всі документи, що вимагались Замовником в повному обсязі.
Також хотілось би зауважити, що скаржник (ТОВ "В.М.") просить відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Вільний Друк», що взагалі не є учасником тендеру, так як наша компанія називається ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К».
У зв’язку з цим, прохання Вимогу ТОВ «В.М.» не враховувати при прийнятті рішення.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» оцінює вказану вимогу щодо відхилення пропозиції як неаргументоване, з огляду на наступне.
Як підстави для відхилення пропозиції Кандидата, ТОВ «В.М.» зазначає:
1. Відповідно до підпункту 6 пункту 1.1. Тендерної документації встановлено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(iв), який(i) повинен(нi) містити копію свідоцтва про сплату єдиного податку (копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)».
Замовником чітко зазначено, що копія свідоцтва про сплату єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку) надається у випадку, якщо учасник є платником єдиного податку. Товариство з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» не є платником єдиного податку, компанія – платник ПДВ на загальних умовах, що підтверджується Витягом з реєстру платників ПДВ.
2. Копії Витягу, Виписки та Відомостей з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осiбпiдприємцiв та громадських формувань були подані Товариством з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» у складі своєї тендерної пропозиції.
3. До складу тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» долучено оригінал паспорту на станцію очистки Unicomp.
4. Товариством з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» надано інформаційну довідку, в якій зазначено, що компанія співпрацює з ТОВ «Українська утилізаційна компанія», яка здійснює утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та комплектуючих, що використовуються при наданні послуг по заправці та відновленню картриджів. Сертифікат про наявність системи екологічного менеджменту ISO 14001 ТОВ «Українська утилізаційна компанія» додається до документації. Утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та комплектуючих має право здійснювати лише спеціалізована компанія з відповідними дозволами та ліцензіями. З такою компанію у Товариства з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» підписаний договір та надано підтверджуючі акти про утилізацію.
5. Товариством з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» надано атестат виробництва і сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом сертифікації та стандартизації України.
Таким чином Товариства з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» надало всі документи, що вимагались Замовником в повному обсязі.
Також хотілось би зауважити, що скаржник (ТОВ "В.М.") просить відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Вільний Друк», що взагалі не є учасником тендеру, так як наша компанія називається ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К».
У зв’язку з цим, прохання Вимогу ТОВ «В.М.» не враховувати при прийнятті рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 09:19
Інформація, доведена ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К", Код ЄДРПОУ:39453334, буде прийнята до відома при розгляді тендерних пропозицій учасників.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно з вимогами частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Станом на дату звернення ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" замовником не прийняті рішення щодо відхилення тендерної(их) пропозиції(ій) та визначення переможця торгів.
Разом з тим, відповідно до частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно з вимогами частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Станом на дату звернення ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" замовником не прийняті рішення щодо відхилення тендерної(их) пропозиції(ій) та визначення переможця торгів.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 185 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 926,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Код ДК 021:2015 – 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації, Місце надання послуг – за місцем знаходження Виконавця. Кількість: Лот 2 – 1 послуга (350 заправок, 250 відновлень).
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2019 15:39 |
3-ТД_заправка та відновлення картриджів_нова редакція_закреслена.doc.docx |
04 березня 2019 15:39 |
3-ТД_заправка та відновлення картриджів_нова редакція.doc |
04 березня 2019 15:39 |
3-перелік змін до ТД_заправка та відновлення картриджів.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2019 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДЕВЕЛ" |
50 500,00
UAH з ПДВ
|
50 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" |
106 500,00
UAH з ПДВ
|
85 475,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
104 400,00
UAH з ПДВ
|
102 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " ФРІМОНТ ГРУП " |
184 700,00
UAH з ПДВ
|
169 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС |
85 500,00
UAH з ПДВ
|
84 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС #34795318 |
Очікує рішення |
84 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 18:12
|
ТОВ "ДЕВЕЛ" #40523703 |
Відхилено |
50 500,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 18:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 01 квітня 2019 19:38 |
Коментар щодо відміни: | Відхилено всі тендерні пропозиції. |
Документи:
01 квітня 2019 19:38
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій та відміни торгів |