Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби для проведення хіміотерапії та таргетної терапії онкологічним хворим: Лот 1 - «Рaclitaxel», Лот 2 - «Docetaxel», Лот 3 - «Сalcium folinate», Лот 4 - «Оxaliplatin», Лот 5 - «Gemcitabine», Лот 6 - «Carboplatin», Лот 7 - «Fluorouracil», Лот 8 - «Cisplatin», Лот 9 - «Filgrastim», Лот 10 - «Zoledronic acid», Лот 11 - «Rituximab», Лот 12 - «Tamoxifen», Лот 13 - «Triptorelin»
Medicines for chemotherapy and targeted therapy for cancer patients: Lot 1 - Raclitaxel, Lot 2 - Docetaxel, Lot 3 - Salicy folinate, Lot 4 - Oxaliplatin, Lot 5 - Gemcitabine, Lot 6 - Carboplatin, Lot 7 - Fluorouracil, Lot 8 - Cisplatin, Lot 9 - Filgrastim, Lot 10 - Zoledronic acid, Lot 11 - Rituximab, Lot 12 - Tamoxifen, Lot 13 - Triptorelin
Medicines for chemotherapy and targeted therapy for cancer patients: Lot 1 - Raclitaxel, Lot 2 - Docetaxel, Lot 3 - Salicy folinate, Lot 4 - Oxaliplatin, Lot 5 - Gemcitabine, Lot 6 - Carboplatin, Lot 7 - Fluorouracil, Lot 8 - Cisplatin, Lot 9 - Filgrastim, Lot 10 - Zoledronic acid, Lot 11 - Rituximab, Lot 12 - Tamoxifen, Lot 13 - Triptorelin
Очікувана вартість
6 630 802,82 UAH
UA-2019-02-28-002291-a ● 24245127db3c4f65a96721daaca62f29
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Подільський регіональний центр онкології |
Код ЄДРПОУ: | 05484161 |
Вебсайт: | http://vocod.com.ua |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 |
Контактна особа: |
Петлінська Тетяна Юріївна +380432511342 buhonko@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Рехлецька Наталія Олександрівна +380432461518 vokod@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Vinnytsya Regional Clinical Oncology Center |
National ID: | 05484161 |
Contact point: |
+380432511342 buhonko@ukr.net |
Additional contacts: |
Natalya Alexandrovna Rechletskaya +380432461518 vokod@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2019 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2019 14:00 |
Очікувана вартість: | 6 630 802,82 UAH з ПДВ |
Publication date: | 28 лютого 2019 18:24 |
Enquiries until: | 22 березня 2019 14:00 |
Complaints submission until: | до 28 березня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 квітня 2019 14:00 |
Information
Estimated total value: | 6 630 803 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Тендерна документація
25 березня 2019 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2019 10:12 |
Таблиця змін - Додаток 1 до протоколу.docx | |
25 березня 2019 10:12 |
ЗТД хімія.doc | |
14 березня 2019 12:17 |
Таблиця змін хімія.doc |
25 березня 2019 10:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 березня 2019 10:12 |
Таблиця змін - Додаток 1 до протоколу.docx
|
|||||||||
25 березня 2019 10:12 |
ЗТД хімія.doc
|
|||||||||
14 березня 2019 12:17 |
Таблиця змін хімія.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідка з ДФС
Дата подання: 18 березня 2019 09:37
Дата відповіді: 20 березня 2019 16:58
Доброго дня, чи може переможець надавати довідку з ДФС про відсутність забргованності із сплати податків в еллектронній формі, чи це має бути лише паперова форма?
Дякуємо!
Відповідь: Повідомляємо, що учасник-переможець торгів повинен надати довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою). Вказана довідка може бути надана в електронному вигляді, при цьому, довідка має бути підписана ЕЦП посадової особи відповідного контролюючого органу або у форму, яку можливо перевірити у відкритій частині Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit). Разом з тим, довідка має бути чинною на дату подання її Учасником Замовнику.
2. Інша інформація, п. 5.2.3
Дата подання: 18 березня 2019 10:21
Дата відповіді: 20 березня 2019 17:23
Доброго дня, законом не передбачено можливість встановлення додаткових умов, яким є оплата переможцем витрат, повязаних з наданням послуг Замовнику третьою особою. Дані витрати не відносяться до предмету закупівлі та не можуть бути включені до ТД.
Просимо Вас видалити данну вимогу.
Чітка позиція АМКУ з приводу ідентичної ситуації в торгах: UA-2017-09-21-001533-a
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.5.2.3 тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати лот 1 – 1800,00 грн., лот 2 – 3000,00 грн., лот 3 – 1300,00 грн., лот 4 – 360,00 грн., лот 5 – 1400,00 грн., лот 6 – 1800,00 грн., лот 7 – 800,00 грн., лот 8 – 550,00 грн., лот 9 – 250,00 грн., лот 10 – 200,00 грн., лот 11 – 1900,00 грн., лот 12 – 200,00 грн., лот 13 – 200,00 грн. на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Вказана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою, та як наслідок, відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги можуть оплачуватися замовником торгів.
При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Крім того, вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядникам коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до ч.12 ст.18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Дані витрати сплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Вказана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою, та як наслідок, відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги можуть оплачуватися замовником торгів.
При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Крім того, вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядникам коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до ч.12 ст.18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Дата подання: 18 березня 2019 18:28
Дата відповіді: 20 березня 2019 17:14
Доброго дня,
В тендерній документації в пункіт 3.1.4 є наступна вимога «Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG.
Просимо надати роз’яснене, а саме:
Чи допускається надання копій документів, які скановані з оригіналів в ч/б режимі, потім завірені згідно вимог ТД а після завірені копі скановані в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що згідно умов тендерної документації, усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином завірених копій документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG.
У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено чинним законодавством), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).
Допускається надання документів, які скановані із завірених згідно вимог тендерної документації документів, тобто сканування у кольоровому режимі копій документів, які завірені підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (у разі її використання). Вказані документи мають бути подані у форматі PDF та/або JPEG.
У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено чинним законодавством), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).
Допускається надання документів, які скановані із завірених згідно вимог тендерної документації документів, тобто сканування у кольоровому режимі копій документів, які завірені підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (у разі її використання). Вказані документи мають бути подані у форматі PDF та/або JPEG.
Гарантійний лист від виробника
Дата подання: 20 березня 2019 17:09
Дата відповіді: 22 березня 2019 14:17
Гарантійний лист від виробника
Загальне запитання щодо оголошення
Доброго дня, в ТД вимагається надання гарантійного листа від виробника. Згідно спільного листа МЕРТ та МОЗ даний лист рекомендовано не використовувати, оскільки не має під собою жодних гарантій та носить ознаки дискримінації.
Просимо видалити дану вимогу замінивши її на копію ліцензії щодо імпорту на ЛЗ з наданням відповідних додатків до неї.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо гарантійного листа
Тендерним комітетом Вашу вимогу, розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Вимога щодо надання учасниками гарантійних листів виробників лікарських засобів сформована Замовником на підставі принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником-переможцем торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни, (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути підтверджено можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості та дозуванні визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання вимог діючого законодавства. Тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Щодо гарантійного листа
Тендерним комітетом Вашу вимогу, розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Вимога щодо надання учасниками гарантійних листів виробників лікарських засобів сформована Замовником на підставі принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником-переможцем торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни, (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути підтверджено можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості та дозуванні визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання вимог діючого законодавства. Тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Тендерним комітетом Вашу вимогу, розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Вимога щодо надання учасниками гарантійних листів виробників лікарських засобів сформована Замовником на підставі принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником-переможцем торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни, (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути підтверджено можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості та дозуванні визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання вимог діючого законодавства. Тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Щодо гарантійного листа
Тендерним комітетом Вашу вимогу, розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Вимога щодо надання учасниками гарантійних листів виробників лікарських засобів сформована Замовником на підставі принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником-переможцем торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни, (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути підтверджено можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості та дозуванні визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання вимог діючого законодавства. Тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус виробника в гарантійному листі
Дата подання: 20 березня 2019 17:10
Дата відповіді: 22 березня 2019 14:21
Доброго дня,
В розділі "загальні вимоги" до ТД міститься вимога надання гарантійного листа на поставку від виробника, однак, згідно ЗУ "Про лікарські засоби" право та обовьязки на препарт при його ввезенні (розмитнення, фармаконагляд, безпека, обіг та утилізація) покладаються на власника (заявника) реєстраційного посвдчення та імпортера.
Просимо Вас надати відповідні розяснення та внести відповідні зміни до ТД.
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що вимога щодо надання гарантійного листа стосується підтвердження можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості та дозуванні визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. При цьому, розмитнення, фармаконагляд, безпека, обіг та утилізація) покладаються на власника (заявника) реєстраційного посвдчення та імпортера у порядку встановленому Законом. Вищевказані обов`язки покладаються на відповідних постачальників. При цьому, оплата покладається на власника чи імпортера і не являється предметом даної закупівлі.
Банківська гарантія
Дата подання: 22 березня 2019 10:28
Дата відповіді: 22 березня 2019 14:28
Доброго дня,
Прошу надати розяснення, чи можна надавати одну банківську гарантію на всі лоти?
Дякую
Відповідь: Повідомляємо, що умовами тендерної документації обмеження щодо надання гарантій щодо кожного лоту закупівлі не встановлено. При цьому, подана Вами електронна банківська гарантія має відповідати вимогам чинного законодавства та Постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Постанові Правління Національного банку України № 78 від 14.08.2017 «Про затвердження Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України». При цьому , в такій гарантії також має бути прописано по яких конкретних лотах вона надається (їх назви), а також із ззанченням гарантійних сум забезпечення.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 9 - «Filgrastim» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 118 462,70 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 592,31 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3553 UAH |
Title: Lot 9 - «Filgrastim»
Current status: Complete
Estimated total value: 118 462,70 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 592,31 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 15 квітня 2019 11:41
Auction planned date: 15 квітня 2019 11:41
Закінчення: 15 квітня 2019 12:08
Позиції
80 шт
«Filgrastim»
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Filgrastim
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. №84
Дата доставки:
31 грудня 2019
«Filgrastim»
CPV: 33600000-6
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Запитання щодо медико-технічних вимог по лоту № 9 Філграстим: форма випуску
Дата подання: 01 березня 2019 15:59
Дата відповіді: 04 березня 2019 18:37
Доброго дня,
В ТД в медико-технічних вимогах по лоту № 9 Філграстим «Filgrastim» вимагається розчин для ін'єкцій по 1,6 мл (48 ОД) 80 шприців. Така форма випуску є тільки у одного виробника, що порушує
принципи здійснення закупівель згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які мають здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо вас усунити дискримінаційні вимоги та внести зміни в медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі по лоту № 9 Філграстим «Filgrastim» , а саме форму випуску ЛЗ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянуто тендерним комітетом, за результатами розгляду буде внесено зміни до тендерної документації.
Filgrastim
Дата подання: 15 березня 2019 15:28
Дата відповіді: 20 березня 2019 16:38
Запитання щодо медико-технічних вимог по лоту № 9 Філграстим: форма випуску
Запитання щодо лоту Лот 9 - «Filgrastim»
Доброго дня,
В ТД в медико-технічних вимогах по лоту № 9 Філграстим «Filgrastim» вимагається розчин для ін'єкцій по 1,6 мл (48 ОД) 80 шприців. Така форма випуску є тільки у одного виробника, що порушує
принципи здійснення закупівель згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які мають здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо вас усунити дискримінаційні вимоги та внести зміни в медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі по лоту № 9 Філграстим «Filgrastim» , а саме форму випуску ЛЗ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом замовника Ваше звернення розглянуто. За результатами звернення можемо повідомити, що Замовником здійснюється закупівля у відповідності до вимог чинного законодавства, у тому числі принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі". При цьому, Замовнику достовірно відомо, що виробництво товару по лоту № 9 Філграстим «Filgrastim» - розчину для ін'єкцій по 1,6 мл у формі випуску шприців здійснюється щонайменше 4 (чотирма) виробниками, в тому числі й нерезидентами. Тому, встановлені Замовником вимоги не дискримінують потенційних учасників. Окрім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Враховуючи вищевикладене, в Замовника відстуні підстави щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Враховуючи вищевикладене, в Замовника відстуні підстави щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Філграстим
Дата подання: 20 березня 2019 17:05
Дата відповіді: 22 березня 2019 14:16
Доброго дня,
Згідно вимог ТД ціна на пропонований препарт має бути внесена до Реєстр оптово - відпускних цін на лікарські засоби. Станом на 20.03.2019 року в реєстрі є лише один препарт по 1,6 мл (48 млн МО) (0,48 мг) у флаконі - це філистим від ТОВ "ФЗ "БІОФАРМА", Україна. Конкуренція не дуже. Просимо Вас внести відповідні зміни до ТД - при цьому загальна кількість препарату залишиться незмінною!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що за результатами аналогічного звернення до тендерної документації були внесені зміни. При цьому, роз`яснюємо, що учасники мають право пропонувати товар - розчин для ін'єкцій по 1,6 мл (48 ОД) або 48 ОД . Вказані вимоги тендерної документації не обмежуть постачальників щодо постачання в шприцах інших об`ємів. При цьому, має бути дотримано вимоги про наявність в одному шприці 48 ОД.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 квітня 2019
Найменування: | Подільський регіональний центр онкології |
Код ЄДРПОУ: | 05484161 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Тева Україна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "БАДМ-Б" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Сандоз Україна | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" |
75 156,80
UAH з ПДВ
|
75 156,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Тева Україна |
46 566,40
UAH з ПДВ
|
46 566,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" |
74 900,00
UAH з ПДВ
|
74 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Тева Україна #34770471 |
Переможець |
46 566,40
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 18:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 17:02
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2019 15:35
|
підписаний договір | укладений |
08 травня 2019 15:28
|