Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для проведення хіміотерапії та таргетної терапії онкологічним хворим: Лот 1 - «Рaclitaxel», Лот 2 - «Docetaxel», Лот 3 - «Сalcium folinate», Лот 4 - «Оxaliplatin», Лот 5 - «Gemcitabine», Лот 6 - «Carboplatin», Лот 7 - «Fluorouracil», Лот 8 - «Cisplatin», Лот 9 - «Filgrastim», Лот 10 - «Zoledronic acid», Лот 11 - «Rituximab», Лот 12 - «Tamoxifen», Лот 13 - «Triptorelin»
Medicines for chemotherapy and targeted therapy for cancer patients: Lot 1 - Raclitaxel, Lot 2 - Docetaxel, Lot 3 - Salicy folinate, Lot 4 - Oxaliplatin, Lot 5 - Gemcitabine, Lot 6 - Carboplatin, Lot 7 - Fluorouracil, Lot 8 - Cisplatin, Lot 9 - Filgrastim, Lot 10 - Zoledronic acid, Lot 11 - Rituximab, Lot 12 - Tamoxifen, Lot 13 - Triptorelin
Очікувана вартість
6 630 802,82 UAH
UA-2019-02-28-002291-a 24245127db3c4f65a96721daaca62f29
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петлінська Тетяна Юріївна

+380432511342 buhonko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Подільський регіональний центр онкології
Код ЄДРПОУ: 05484161
Вебсайт: http://vocod.com.ua
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Контактна особа: Петлінська Тетяна Юріївна
+380432511342
buhonko@ukr.net
Додаткові контактні особи: Рехлецька Наталія Олександрівна
+380432461518
vokod@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Vinnytsya Regional Clinical Oncology Center
National ID: 05484161
Contact point:
+380432511342
buhonko@ukr.net
Additional contacts: Natalya Alexandrovna Rechletskaya
+380432461518
vokod@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2019 14:00
Очікувана вартість: 6 630 802,82 UAH з ПДВ
Publication date: 28 лютого 2019 18:24
Enquiries until: 22 березня 2019 14:00
Complaints submission until: до 28 березня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 квітня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 6 630 803 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement

Тендерна документація

25 березня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 10:12
Таблиця змін - Додаток 1 до протоколу.docx
25 березня 2019 10:12
ЗТД хімія.doc
14 березня 2019 12:17
Таблиця змін хімія.doc
25 березня 2019 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 10:12
Таблиця змін - Додаток 1 до протоколу.docx
25 березня 2019 10:12
ЗТД хімія.doc
14 березня 2019 12:17
ЗТД химия.doc
07 березня 2019 12:53
ЗТД химия.doc
28 лютого 2019 18:40
тд химия 6.5 ост.doc
28 лютого 2019 18:24
ТД обладнання_кор.doc
14 березня 2019 12:17
Таблиця змін хімія.doc
07 березня 2019 12:53
Таблиця змін хімія.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка з ДФС
Дата подання: 18 березня 2019 09:37
Дата відповіді: 20 березня 2019 16:58
Доброго дня, чи може переможець надавати довідку з ДФС про відсутність забргованності із сплати податків в еллектронній формі, чи це має бути лише паперова форма? Дякуємо!
Відповідь: Повідомляємо, що учасник-переможець торгів повинен надати довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою). Вказана довідка може бути надана в електронному вигляді, при цьому, довідка має бути підписана ЕЦП посадової особи відповідного контролюючого органу або у форму, яку можливо перевірити у відкритій частині Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit). Разом з тим, довідка має бути чинною на дату подання її Учасником Замовнику.
2. Інша інформація, п. 5.2.3
Дата подання: 18 березня 2019 10:21
Дата відповіді: 20 березня 2019 17:23
Доброго дня, законом не передбачено можливість встановлення додаткових умов, яким є оплата переможцем витрат, повязаних з наданням послуг Замовнику третьою особою. Дані витрати не відносяться до предмету закупівлі та не можуть бути включені до ТД. Просимо Вас видалити данну вимогу. Чітка позиція АМКУ з приводу ідентичної ситуації в торгах: UA-2017-09-21-001533-a Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.5.2.3 тендерної документації, на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати лот 1 – 1800,00 грн., лот 2 – 3000,00 грн., лот 3 – 1300,00 грн., лот 4 – 360,00 грн., лот 5 – 1400,00 грн., лот 6 – 1800,00 грн., лот 7 – 800,00 грн., лот 8 – 550,00 грн., лот 9 – 250,00 грн., лот 10 – 200,00 грн., лот 11 – 1900,00 грн., лот 12 – 200,00 грн., лот 13 – 200,00 грн. на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.
Дані витрати сплачуються у наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів.
Вказана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити послуги Консультанта.
Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Консультанта не є підставою, та як наслідок, відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів. У разі відмови учасника-переможця закупівлі від оплати послуг, зазначені послуги можуть оплачуватися замовником торгів.
При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету. А оплата послуг Консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця з у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
Крім того, вважаємо, що тендерний комітет у своїй роботі не може керуватися конкретним Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, адже практика розгляду скарг різноманітна та стосується конкретних обставин проведення торгів зовсім різними замовниками. Рішення органу оскарження є суб’єктивною думкою членів колегії щодо окремо визначених обставин і не є рекомендаційним чи обов’язковим для врахування в роботі іншими розпорядникам коштів, яких вони не стосуються. Відповідно до ч.12 ст.18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Дата подання: 18 березня 2019 18:28
Дата відповіді: 20 березня 2019 17:14
Доброго дня, В тендерній документації в пункіт 3.1.4 є наступна вимога «Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG. Просимо надати роз’яснене, а саме: Чи допускається надання копій документів, які скановані з оригіналів в ч/б режимі, потім завірені згідно вимог ТД а після завірені копі скановані в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що згідно умов тендерної документації, усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином завірених копій документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі PDF та/або JPEG.
У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено чинним законодавством), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки).

Допускається надання документів, які скановані із завірених згідно вимог тендерної документації документів, тобто сканування у кольоровому режимі копій документів, які завірені підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (у разі її використання). Вказані документи мають бути подані у форматі PDF та/або JPEG.
Гарантійний лист від виробника
Дата подання: 20 березня 2019 17:09
Дата відповіді: 22 березня 2019 14:17
Гарантійний лист від виробника Загальне запитання щодо оголошення Доброго дня, в ТД вимагається надання гарантійного листа від виробника. Згідно спільного листа МЕРТ та МОЗ даний лист рекомендовано не використовувати, оскільки не має під собою жодних гарантій та носить ознаки дискримінації. Просимо видалити дану вимогу замінивши її на копію ліцензії щодо імпорту на ЛЗ з наданням відповідних додатків до неї. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо гарантійного листа
Тендерним комітетом Вашу вимогу, розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Вимога щодо надання учасниками гарантійних листів виробників лікарських засобів сформована Замовником на підставі принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником-переможцем торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни, (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути підтверджено можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості та дозуванні визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання вимог діючого законодавства. Тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.


Щодо гарантійного листа
Тендерним комітетом Вашу вимогу, розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Вимога щодо надання учасниками гарантійних листів виробників лікарських засобів сформована Замовником на підставі принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником-переможцем торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни, (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
На сьогодні Замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно пункту 8 листа – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів», вказано, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість постачання лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарського засобу та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
У листі від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має бути підтверджено можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості та дозуванні визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів.
Тобто Замовником торгів у повній мірі дотримано рекомендацій Мінекономрозвитку України та МОЗ України, які вказані у листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року «Щодо закупівлі лікарських засобів».
Викладене вище свідчить про повне дотримання вимог діючого законодавства. Тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус виробника в гарантійному листі
Дата подання: 20 березня 2019 17:10
Дата відповіді: 22 березня 2019 14:21
Доброго дня, В розділі "загальні вимоги" до ТД міститься вимога надання гарантійного листа на поставку від виробника, однак, згідно ЗУ "Про лікарські засоби" право та обовьязки на препарт при його ввезенні (розмитнення, фармаконагляд, безпека, обіг та утилізація) покладаються на власника (заявника) реєстраційного посвдчення та імпортера. Просимо Вас надати відповідні розяснення та внести відповідні зміни до ТД. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що вимога щодо надання гарантійного листа стосується підтвердження можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості та дозуванні визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. При цьому, розмитнення, фармаконагляд, безпека, обіг та утилізація) покладаються на власника (заявника) реєстраційного посвдчення та імпортера у порядку встановленому Законом. Вищевказані обов`язки покладаються на відповідних постачальників. При цьому, оплата покладається на власника чи імпортера і не являється предметом даної закупівлі.
Банківська гарантія
Дата подання: 22 березня 2019 10:28
Дата відповіді: 22 березня 2019 14:28
Доброго дня, Прошу надати розяснення, чи можна надавати одну банківську гарантію на всі лоти? Дякую
Відповідь: Повідомляємо, що умовами тендерної документації обмеження щодо надання гарантій щодо кожного лоту закупівлі не встановлено. При цьому, подана Вами електронна банківська гарантія має відповідати вимогам чинного законодавства та Постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Постанові Правління Національного банку України № 78 від 14.08.2017 «Про затвердження Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України». При цьому , в такій гарантії також має бути прописано по яких конкретних лотах вона надається (їх назви), а також із ззанченням гарантійних сум забезпечення.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 - «Рaclitaxel»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 886 281,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 431,41 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26588 UAH


Title: Lot 1 - «Рaclitaxel»
Current status: Complete
Estimated total value: 886 281,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 431,41 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 15 квітня 2019 12:43
Auction planned date: 15 квітня 2019 12:43
Закінчення: 15 квітня 2019 13:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

300 флак
«Рaclitaxel»
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Paclitaxel
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, буд. №84
Дата доставки: 31 грудня 2019

«Рaclitaxel»
CPV: 33600000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 квітня 2019
UA-2019-02-28-002291-a24245127db3c4f65a96721daaca62f29
Найменування: Подільський регіональний центр онкології
Код ЄДРПОУ: 05484161
Місцезнаходження: 21029, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Учасник Документи Рішення
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 квітня 2019 18:43
протокол допуску
08 квітня 2019 18:45
Електронний підпис

Документи

08 квітня 2019 18:40
протокол допуску
08 квітня 2019 18:46
Електронний підпис

Публічні документи

19 квітня 2019 10:03
Електронний підпис
19 квітня 2019 10:01
документи ст.17.pdf
01 квітня 2019 11:44
Електронний підпис
01 квітня 2019 11:43
Електронний підпис
01 квітня 2019 11:42
Nakaz_savchenko.zip
01 квітня 2019 11:42
Licenzia.zip
01 квітня 2019 11:42
dovidka_zmina_nazvu.zip
01 квітня 2019 11:42
Doverka_savchenko.zip
01 квітня 2019 11:42
Цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2019 11:42
Технічна частина.PDF
01 квітня 2019 11:42
201394_ГР_134_78 317.00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 881 787,00
UAH з ПДВ
881 787,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 879 540,00
UAH з ПДВ
879 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 10:03
Електронний підпис
19 квітня 2019 10:01
документи ст.17.pdf
01 квітня 2019 11:44
Електронний підпис
01 квітня 2019 11:43
Електронний підпис
01 квітня 2019 11:42
Nakaz_savchenko.zip
01 квітня 2019 11:42
Licenzia.zip
01 квітня 2019 11:42
dovidka_zmina_nazvu.zip
01 квітня 2019 11:42
Doverka_savchenko.zip
01 квітня 2019 11:42
Цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2019 11:42
Технічна частина.PDF
01 квітня 2019 11:42
201394_ГР_134_78 317.00.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 879 540,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 18:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
879 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 20:03
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:47
АТ-Фарма-20 проц-1.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:45
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:43
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 15:34
підписаний договір укладений
08 травня 2019 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 5 ст. 36 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами і доповненнями) Сторони домовились продовжити строк дії Договору до «31» березня 2020 року з метою закупівлі товару в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 1-АТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 879 540,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 540,00 UAH)