Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» «розробка проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту - встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, кіоску, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування»
Очікувана вартість
115 000,02 UAH
UA-2019-02-28-001089-a 3c6ea52c91ca45d18515f8b189df3035
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ганна Потічна

+380987610864 mariupolavtodor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬАВТОДОР"
Код ЄДРПОУ: 40940113
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, провулок Банний, буд.5
Контактна особа: Ганна Потічна
+380987610864
mariupolavtodor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 17:00
Очікувана вартість: 115 000,02 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Увага! Проведення електронної закупівлі та визначення переможця здійснюється без урахування вартості ПДВ, тобто методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.

Тендерна документація

28 лютого 2019 13:59
ТД ПСД остановки.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 «71320000-7 - Послуги з інженерного проектування» ЛОТ № 6 – розробку проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування, пішохідної огорожі, заїзної кишені та влаштування тротуару по вул. Купріна – зупинка «ТЦ "Порт Сіті"» у м. Маріуполі.
Опис предмету закупівлі:
Увага! Проведення електронної закупівлі та визначення переможця здійснюється без урахування вартості ПДВ, тобто методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ. Договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 19 166,67 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 95,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 11 березня 2019 15:18
Закінчення: 11 березня 2019 15:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ЛОТ № 6 – розробку проектно-кошторисної документації для виконання капітального ремонту – встановлення зупинки громадського транспорту: павільйону очікування з найменуванням, контейнеру для піску, інформаційного стенду, урни, лавки очікування, пішохідної огорожі, заїзної кишені та влаштування тротуару по вул. Купріна – зупинка «ТЦ "Порт Сіті"» у м. Маріуполі.
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Купріна – зупинка «ТЦ "Порт Сіті"»
Дата доставки: 10 травня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 13:59
ТД ПСД остановки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОЛУНЕНКО ВАДИМ ГЕОРГІЙОВИЧ 19 100,00
UAH
19 000,00
UAH
Документи
ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ"" 19 100,00
UAH
19 100,00
UAH
Немає

Публічні документи

06 березня 2019 13:38
Додаток 1_2_3_4_5 _Лот 6_.pdf
06 березня 2019 13:38
аналогічний договір.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОЛУНЕНКО ВАДИМ ГЕОРГІЙОВИЧ

ТОВ ""ПСК "ЕВРОСТРОЙПРОЕКТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОЛУНЕНКО ВАДИМ ГЕОРГІЙОВИЧ
#2709017336
Переможець 19 000,00
UAH
12 березня 2019 11:10

Документи

12 березня 2019 11:09
PR (1) ЛОТ 6.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОЛУНЕНКО ВАДИМ ГЕОРГІЙОВИЧ
#2709017336
19 000,00
UAH
Документи

Документи

12 березня 2019 11:09
PR (1) ЛОТ 6.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SCAN0100.PDF зміни до договору
03 вересня 2019 11:19
ДУ № 2 к договору № 115.PDF зміни до договору
24 червня 2019 17:21
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2019 13:47
SCAN0079.PDF зміни до договору
06 червня 2019 13:46
Договор № 115.PDF укладений
28 березня 2019 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 115
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 115
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 115
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 19 000,00
UAH