Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої та картриджі для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
227 800,00 UAH
UA-2019-02-27-000750-b 614d0d3392354fe8956c8d2a6319dbc2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козюля Ксенія Олександрівна

+380542650126 k.koziulia@sm.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 34933040
Вебсайт: http://sumyjust.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 28
Контактна особа: Козюля Ксенія Олександрівна
+380542650126
k.koziulia@sm.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2019 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2019 15:00
Очікувана вартість: 227 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

27 лютого 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-27-000750-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сливка Петр Васильович, Код ЄДРПОУ:2355804777
Дата подання: 26 березня 2019 14:20
Неправомірне визначення переможця торгів
Замовником - Головне територіальне управління юстиції у Сумській області неправомірно визначено переможцем торгів щодо закупівлі 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК", так як його тендерна пропозиція містить порушення вимог тендерної документації Замовника торгів та ніяким чином не може бути акцептована Замовником, зокрема:
На виконання вимог Додатку 4 тендерної документації учасник повинен надати оригінал паспорту від Виробника картриджів (зазначених в тендерній документації) із зазначенням основних технічних та якісних характеристик на кожний окремий предмет закупівлі, що має бути не гіршим від технічних та якісних характеристик товарів, що зазначені у документації конкурсних торгів.
Згідно Інструкцїя з підготовки тендерної пропозиції п. 6 запропонована Учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 4 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до цієї тендерної документації .
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації. Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення (дискваліфікувати) тендерну ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" та продовжити закупівлю у порядку, передбаченому діючим законодавством.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 березня 2019 16:20
У пункті 4 розділу 2 Додатка 4 до тендерної документації на закупівлю «багатофункціональних пристроїв та картриджів для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» вказано: «у разі якщо Учасник не є виробником товарів, необхідно надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал або належним чином завірену копію листа авторизації Учасника від Виробника картриджів (зазначених в тендерній документації), в якому буде зазначено, що Учасник є авторизованим партнером або офіційним представником».
Учасник ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" (код ЄДРПОУ 37105383) у складі своєю тендерної пропозиції надав лист-авторизацію про те, що він є авторизованим партнером TM «ColorWay» на території України.
Отже, зважаючи на вищевикладені обставини, ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" (код ЄДРПОУ 37105383) визнано переможцем, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю «багатофункціональних пристроїв та картриджів для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» і яка є найбільш економічно вигідною.
Номер вимоги: UA-2019-02-27-000750-b.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Сливка Петр Васильович, Код ЄДРПОУ:2355804777
Дата подання: 28 березня 2019 19:41
Неправомірне визначення переможця торгів
Шановний Замовник, нагадую Вам, що в українській мові крапка з комою ставиться між частинами складносурядного речення, якщо вони дуже поширені або далекі за змістом.
Таким чином прошу надати пояснення, всім Учасникам торгів, як лист авторизації, який дає повноваження учаснику бути представником від виробника, пов'язаний с технічним паспортом виробника, який повинен підтвердити технічну частину: ресурс, колір, сумісність, гарантію основних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі які вказані в додатку 4 Лот 2 - Картриджі з тонером (для принтерів та багатофункціональних пристроїв)
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 березня 2019 11:40
Причина: необгрунтована скарга
Номер вимоги: UA-2019-02-27-000750-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2981209581
Дата подання: 22 березня 2019 11:56
Прошу переглянути рішення
Шановний Замовник, наголошуємо на тому, що відповідно до Статті 291, Податкового Кодексу України, розділ 14, п. 2, друга група - фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства. Так як Ви є юридична особа не платник єдиного податку, відповідно не маєте право закуповувати товар у учасника, який перебуває на спрощеній системі оподаткування 2-ї групи. Виходячи з наголошеного, просимо відхилити пропозицію учасника ФОП Землякова К.М. Або надати обґрунтування рішенню або офіційну відповідь від ДФС, в якому буде роз’яснення, що Вам дозволено здійснювати закупівлю у учасника ФОП 2ї групи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2019 14:17
Відповідно до п. 35 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.»
Чинним законодавством і тендерною документацією на закупівлю «багатофункціональних пристроїв та картриджів для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» обмежень щодо здійснення закупівлі зазначеного товару у суб`єкта господарювання 2 групи платника єдиного податку не встановлено.
Виходячи з вищевикладеного, підстав у Головного територіального управління юстиції у Сумській області для відхилення тендерної пропозиції Учасника не має.
Номер вимоги: UA-2019-02-27-000750-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сливка Петр Васильович, Код ЄДРПОУ:2355804777
Дата подання: 28 березня 2019 10:17
Неправомірне визначення переможця торгів
Замовником - Головне територіальне управління юстиції у Сумській області неправомірно визначено переможцем торгів щодо закупівлі 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ФОП Пух Каріна Юріївна, так як її тендерна пропозиція містить порушення вимог тендерної документації Замовника торгів та ніяким чином не може бути акцептована Замовником, зокрема:
На виконання вимог Інструкції з підготовки тендерної пропозиції розділ 1 п. 5. Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, фізічна особа підприємець надає копію паспорту (всіх сторінок паспорту) та ідентифікаційного номера платника податків.
В тендерной пропозиції ФОП Пух Каріни Юріївни ці документи відсутні.
Неспроможність подати всю інформацію, що потребує Тендерна документація, або подання Тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам Тендерної документації, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої Тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, згідно ст.30 Закону про публічні закупівлі, вимагаємо скасувати рішення (дискваліфікувати) тендерну ФОП Пух Каріна Юріївна та продовжити закупівлю у порядку, передбаченому діючим законодавством.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2019 15:38
Тендерним комітетом пропозиція фізичної особи-підприємця Пух Каріни Юріївни (код ЄДРПОУ 3268721006) визначена переможцем, як таку, що є найбільш економічно вигідною.
Щодо документів, які підтверджують повноваження представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції у закупівлі, то фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна (код ЄДРПОУ 3268721006) надала витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. В цих документах зазначена вся інформація, яка ідентифікує учасника, в тому числі зазначений реєстраційний номер облікової картки платника податків та інших обов`язкових платежів.
Разом з тим, враховуючи звернення ФОП Сливки Петра Васильовича (код ЄДРПОУ 2355804777), недосконалість чинного законодавства щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників, які унеможливлюють формальний підхід під час винесення рішення за результатами оцінки тендерних пропозицій, та невідповідність пропозиції фізичної особи-підприємця Пух Каріни Юріївни (код ЄДРПОУ 3268721006) тендерній документації в частині надання копій паспорту – тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Пух Каріни Юріївни (код ЄДРПОУ 3268721006) відхилена.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Картриджі з тонером (для принтерів та багатофункціональних пристроїв)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 47 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 239,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 березня 2019 13:28
Закінчення: 15 березня 2019 14:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 шт
Картридж Patron HP LJ CE285A (PN-85AR) або еквівалент
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Дата доставки: 31 грудня 2019
21 шт
Картридж з тонером HP LJ CF280A (PN-80AR) Patron Extra або еквівалент
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Дата доставки: 31 грудня 2019
15 шт
Картридж Samsung ML-2010D3 (PN-ML2010R) PATRON Extra або еквівалент
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Дата доставки: 31 грудня 2019
1 шт
Картридж Canon 045 MF610/630 series Black (1242C002) або еквівалент
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Дата доставки: 31 грудня 2019
1 шт
Картридж Canon 045 MF610/630 series Yellow (1239C002) або еквівалент
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Дата доставки: 31 грудня 2019
1 шт
Картридж Canon 045 MF610/630 series Cyan (1241C002) або еквівалент
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Дата доставки: 31 грудня 2019
1 шт
Картридж Canon 045 MF610/630 series Magenta (1240C002) або еквівалент
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2019 11:48
МФУ картриджі.doc

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 лютого 2019 10:23
Дата відповіді: 28 лютого 2019 13:05
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації. Про це вказано в підпунктах 4.2, 4.3 пункту 4 та Додатку 4 тендерної документації Замовника на закупівлю багатофункціональних пристроїв та картриджів для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, які передбачають еквівалент товару, шляхом зазначення про еквівалент товару.
2) Замовник допускає до участі у тендері фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ та розглядає пропозиції всіх учасників, як остаточні, незалежно від того чи є учасник платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 14 454,00
UAH з ПДВ
14 454,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна 20 695,00
UAH з ПДВ
20 695,00
UAH з ПДВ
Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 45 780,00
UAH з ПДВ
34 568,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сливка Петр Васильович 43 119,00
UAH з ПДВ
42 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2019 13:23
Пропозиція 14.03.18.pdf
22 березня 2019 13:23
Додаток 3.pdf
22 березня 2019 13:23
витяг 21.03.2019.rtf
22 березня 2019 13:23
Довідка Бойко А.О.jpg
22 березня 2019 13:23
довідка.pdf
14 березня 2019 11:50
Електронний підпис
14 березня 2019 11:49
Рішення 2.jpg
14 березня 2019 11:49
Рішення 1.jpg
14 березня 2019 11:49
Наказ на призначення.jpg
14 березня 2019 11:49
Статут.pdf
14 березня 2019 11:49
дов статистика2.jpg
14 березня 2019 11:49
дов статистика.jpg
14 березня 2019 11:49
дов дпі.jpg
14 березня 2019 11:49
витяг СТЛ.pdf
14 березня 2019 11:49
виписка 2.jpg
14 березня 2019 11:49
cвид реестр СТЛ.pdf
14 березня 2019 11:49
cвид НДС СТЛ.pdf
14 березня 2019 11:49
Додаток 6.pdf
14 березня 2019 11:49
Лист про авторизацію.pdf
14 березня 2019 11:49
Сертифікат PRINTERMAYIN.pdf
14 березня 2019 11:49
Рішення.jpg
14 березня 2019 11:49
IMG_0003.jpg
14 березня 2019 11:49
IMG_0002.jpg
14 березня 2019 11:49
1-1.jpg
14 березня 2019 11:49
1.jpg
14 березня 2019 11:49
Додаток 4.pdf
14 березня 2019 11:49
Додаток 3.pdf
14 березня 2019 11:49
proxy_pdf_inline.pdf
14 березня 2019 11:49
Додаток 2.pdf
14 березня 2019 11:49
Додаток 5.pdf
14 березня 2019 11:49
Пропозиція 14.03.18.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 13:35
Згода з договором.pdf
14 березня 2019 13:35
витяг II.PDF
14 березня 2019 13:35
виписка.PDF
14 березня 2019 13:35
Витяг з ЄДР від 26,12,2017.rtf
14 березня 2019 13:35
Certificate-173754 картридж.pdf
14 березня 2019 13:35
Certificate-185237 картридж.pdf
14 березня 2019 13:35
договора орхтехника.PDF

Публічні документи

14 березня 2019 14:26
Електронний підпис
13 березня 2019 19:46
документи Артем (1).pdf

Публічні документи

14 березня 2019 11:24
Проект договору.pdf
14 березня 2019 11:24
Витяг з РПЄП.pdf
14 березня 2019 11:24
Витяг з ЄДР.pdf
14 березня 2019 11:24
Копія Паспорт та код.pdf
14 березня 2019 11:24
Відомості ст. 17.pdf
14 березня 2019 11:24
Паспорт2.pdf
14 березня 2019 11:24
Паспорт1.pdf
14 березня 2019 11:24
Лист-авторизація.pdf
14 березня 2019 11:24
Лист про якість товару.pdf
14 березня 2019 11:24
Технічні вимоги.pdf
14 березня 2019 11:24
Гарантійний лист.pdf
14 березня 2019 11:24
Довідка про санкції.pdf
14 березня 2019 11:24
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

Фізична особа-підприємець Пух Каріна Юріївна

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

ФОП Сливка Петр Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Переможець 14 454,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 15:13

Документи

20 березня 2019 15:13
Електронний підпис
20 березня 2019 15:11
Протокол
15 березня 2019 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
14 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2019 15:13
Електронний підпис
20 березня 2019 15:11
Протокол
15 березня 2019 14:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 14:24
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 13:55
Договір укладений
03 квітня 2019 13:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 454,00
UAH з ПДВ