Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01985050 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26. |
Контактна особа: |
Ольга Браславець +380567264041,+380567708580 tkrudnev@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 3 308 774,97 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
28 лютого 2019 11:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2019 11:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Повідомляємо, що тендерний комітет йде на зустріч учаснику та шляхом внесення змін до ТД убере колонку «Серійний номер, термін придатності» в «Тендерній пропозиції» додатку № 1 ТД, але внесе додаткову вимогу в ТД, яка стосується заповнення видаткової накладної на товар, а саме:
«Постачальник повинен надавати видаткові накладні в електронному виді (в форматі ММО, або інше за згодою Сторін) та на паперових носіях з додатковим вказанням інформації на товар, а саме серія (партія) та термін придатності.»
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовник. Згідно Додатку 2 до тендерної документації, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Учасники повинні підтвердити медико-технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі та надати в складі своєї пропозиції скани документів які зазначені нижче:
- Термін придатності товару на момент постачання замовнику повинен складати не
менш ніж 75% від терміну його придатності, закладеного виробником ( надається гарантійний лист від учасника);
- На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством.
- Постачання і транспортування товару здійснюється за рахунок постачальника та відвантаження товару на склад центру здійснюється силами постачальника.
- Постачальник повинен надавати видаткові накладні в електронному виді (в форматі ММО, або інше за згодою) та на паперових носіях з додатковим вказанням інформації на товар, а саме серія (партія) та термін придатності.
- …….та інше.
Інструкції на медичні вироби, що були надані учасником ТОВ Пріоритет-Л не відповідають вимогам чинного законодавства.
А саме, згідно пункту 47 додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року № 753, інструкції із застосування медичних виробів повинні містити відомості, що дають можливість медичному персоналу попереджати споживача про будь-які протипоказання та запобіжні заходи, зокрема інформацію про дату випуску або останнього перегляду інструкції із застосування.
Крім того, згідно пункту 44 вищевказаного Технічного регламенту щодо медичних виробів, на інструкцію із застосування медичного виробу повинно бути нанесено маркування знаком відповідності технічним регламентам.
Таким чином, надані інструкції не відповідають вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, тому що не мають інформації про дату випуску або останнього перегляду інструкції із застосування та на них не нанесений знак відповідності вимогам технічним регламентам.
Таким чином, Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ Пріоритет-Л та ФОП Мушинський на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати процедуру закупівлі в цілому, згідно вимог чинного законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Вимогу відхилено, роз'яснення детально в прикріпленому файлі (протокол).
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Комунального закладу «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» від 19 березня 2019 року, де слухали провізора Толкаченко О.В. як члена тендерного комітету, яка розглянула медико-технічну документацію тендерної пропозиції учасника ТОВ Пріоритет-Л та доповіла, що тендерна пропозиція учасника ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації Замовника та запропонувала визначити переможцем торгів та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ Пріоритет-Л.
Звертаємо увагу Замовника на наступні положення чинного законодавства України:
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням
Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Учасники повинні підтвердити медико-технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі та надати в складі своєї пропозиції скани документів які зазначені нижче:
- Термін придатності товару на момент постачання замовнику повинен складати не
менш ніж 75% від терміну його придатності, закладеного виробником ( надається гарантійний лист від учасника);
- На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством.
- Постачання і транспортування товару здійснюється за рахунок постачальника та відвантаження товару на склад центру здійснюється силами постачальника.
- Постачальник повинен надавати видаткові накладні в електронному виді (в форматі ММО, або інше за згодою) та на паперових носіях з додатковим вказанням інформації на товар, а саме серія (партія) та термін придатності.
- …….та інше.
Учасником ТОВ Пріоритет-Л у складі пропозиції до Лоту №3 не надано жодної інструкції з використання на запропонований товар. Згідно пункту 47 додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року № 753, інструкції із застосування медичних виробів повинні містити відомості, що дають можливість медичному персоналу попереджати споживача про будь-які протипоказання та запобіжні заходи, зокрема інформацію про дату випуску або останнього перегляду інструкції із застосування.
Крім того, згідно пункту 44 вищевказаного Технічного регламенту щодо медичних виробів, на інструкцію із застосування медичного виробу повинно бути нанесено маркування знаком відповідності технічним регламентам.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ Пріоритет-Л на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції ПП «Гермесфарм», після розгляду медико-технічної документації провізором Толкаченко О.В., яка доповіла, що учасник не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не надано в складі тенденої пропозиції скан гарантійного листа від виробника, тому тендерним комітетом було вирішено відхилити тендерну пропозицію ПП «Гермесфарм», як така що не відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, які прописані замовником в тендерній документації. Дивно, але наступного дня, провізор Толкаченко О.В., не помічає, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Пріоритет-Л, відсутні 11 (одинадцять) !!! інструкції з використання на запропонований товар згідно переліку, чим порушила принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відхиливши тендерну пропозицію ПП «Гермесфарм» з ціною 587 347,20 грн, та визначивши переможцем ТОВ Пріоритет-Л з більшою ціною – 625 743,20 грн, де різниця складає 38 396,00 грн, та також відсутні необхідні документи в складі тендерної пропозиції, має всі підстави вважати про вчинення корупційних правопорушень уповноваженою особою Замовника.
ПП «Гермесфарм» вважає, що було допущено порушення процедури торгів, неправомірно прийняте рішення щодо визначення переможця та вказаним рішенням було порушено законні права та інтереси ПП «Гермесфарм», що охороняються законом, де одними з основних принципів здійснення закупівель за державні кошти згідно із Законом є принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати процедуру закупівлі, згідно вимог чинного законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України, Державної Аудиторської Служби України, Правоохоронних органів та громадських організацій.
Окрім того, ПП «Гермесфарм» буде подано скаргу до Правоохоронних органів та Прокуратури Дніпропетровської області, на дії уповноваженої особи Замовника - провізора Толкаченко О.В. з ознаками злочину про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Згідно протоколу засідання тендерного комітету Комунального закладу «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» від 19 березня 2019 року, де слухали провізора Толкаченко О.В. як члена тендерного комітету, яка розглянула медико-технічну документацію тендерної пропозиції учасника ТОВ Пріоритет-Л та доповіла, що тендерна пропозиція учасника ВІДПОВІДАЄ вимогам тендерної документації Замовника та запропонувала визначити переможцем торгів та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ Пріоритет-Л.
Звертаємо увагу Замовника на наступні положення чинного законодавства України:
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або у співучасті до юридичної особи у випадках, визначених Кримінальним кодексом України, застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 11 Закону України «Про запобігання корупції», до повноважень Національного агентства належать в тому числі і здійснення співпраці із особами, які добросовісно повідомляють про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень цього Закону (викривачі), вжиття заходів щодо їх правового та іншого захисту, притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні їх прав, у зв’язку з таким інформуванням
Частиною 1 статті 65 Закону України «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені частині першій статті 3 цього Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Учасники повинні підтвердити медико-технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі та надати в складі своєї пропозиції скани документів які зазначені нижче:
- Термін придатності товару на момент постачання замовнику повинен складати не
менш ніж 75% від терміну його придатності, закладеного виробником ( надається гарантійний лист від учасника);
- На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством.
- Постачання і транспортування товару здійснюється за рахунок постачальника та відвантаження товару на склад центру здійснюється силами постачальника.
- Постачальник повинен надавати видаткові накладні в електронному виді (в форматі ММО, або інше за згодою) та на паперових носіях з додатковим вказанням інформації на товар, а саме серія (партія) та термін придатності.
- …….та інше.
Учасником ТОВ Пріоритет-Л у складі пропозиції до Лоту №3 не надано жодної інструкції з використання на запропонований товар. Згідно пункту 47 додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 року № 753, інструкції із застосування медичних виробів повинні містити відомості, що дають можливість медичному персоналу попереджати споживача про будь-які протипоказання та запобіжні заходи, зокрема інформацію про дату випуску або останнього перегляду інструкції із застосування.
Крім того, згідно пункту 44 вищевказаного Технічного регламенту щодо медичних виробів, на інструкцію із застосування медичного виробу повинно бути нанесено маркування знаком відповідності технічним регламентам.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був відхилити тендерну пропозицію ТОВ Пріоритет-Л на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції ПП «Гермесфарм», після розгляду медико-технічної документації провізором Толкаченко О.В., яка доповіла, що учасник не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме: - не надано в складі тенденої пропозиції скан гарантійного листа від виробника, тому тендерним комітетом було вирішено відхилити тендерну пропозицію ПП «Гермесфарм», як така що не відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, які прописані замовником в тендерній документації. Дивно, але наступного дня, провізор Толкаченко О.В., не помічає, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Пріоритет-Л, відсутні 11 (одинадцять) !!! інструкції з використання на запропонований товар згідно переліку, чим порушила принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відхиливши тендерну пропозицію ПП «Гермесфарм» з ціною 587 347,20 грн, та визначивши переможцем ТОВ Пріоритет-Л з більшою ціною – 625 743,20 грн, де різниця складає 38 396,00 грн, та також відсутні необхідні документи в складі тендерної пропозиції, має всі підстави вважати про вчинення корупційних правопорушень уповноваженою особою Замовника.
ПП «Гермесфарм» вважає, що було допущено порушення процедури торгів, неправомірно прийняте рішення щодо визначення переможця та вказаним рішенням було порушено законні права та інтереси ПП «Гермесфарм», що охороняються законом, де одними з основних принципів здійснення закупівель за державні кошти згідно із Законом є принцип об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати процедуру закупівлі, згідно вимог чинного законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України, Державної Аудиторської Служби України, Правоохоронних органів та громадських організацій.
Окрім того, ПП «Гермесфарм» буде подано скаргу до Правоохоронних органів та Прокуратури Дніпропетровської області, на дії уповноваженої особи Замовника - провізора Толкаченко О.В. з ознаками злочину про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень.
Вимоги відхилено, роз'яснення детально в прикріпленому файлі (протокол).
Вимогу відхилено, роз'яснення надано в прікріпленому файлі (протокол).
Скарги до процедури
Дата подання: 29 березня 2019 23:14
Дата подання: 29 березня 2019 23:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000030 ● b529c8d8d39d4a5b893d2b1b55e3fddb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 16:33 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2019-02-19-002474-b 19.02.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім.. проф. М.Ф.Руднєва» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-05 17:44:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-002474-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. До Східного офісу надійшло звернення від ГО «Платформа «Громадський Контроль» від 24.04.2019 №470d4/19, щодо наступного: «При проведенні закупівлі за лотами 2 та 3 за результатами розгляду тендерних пропозицій та після відхилення попереднього учасника пропозиція учасника ТОВ «Пріоритет-Л» була визначена як найбільш економічно вигідною. Додатком 2 тендерної документації Замовника бали встановлені такі вимоги: На момент подання своїх пропозицій Учасники надають скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, або/та сертифікати про відповідність медичного виробу, або інші реєстраційні документи згідно чинного законодавства. Скановані копії інструкцій з використання на запропонований товар. При постачанні товару надавати сертифікати якості, та/або паспорта якості, та/або санітарно-гігієнічні висновки, або/та інші нормативні документи регламентовані діючим законодавством. Учасником ТОВ «Пріоритет-Л» вищезгаданих документів в електронну систему торгів завантажено не було. Тобто, надана вищезгаданим учасником пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-10 13:11:40
Пояснення
Добрий день.
На момент подання своїх пропозицій Учасником ТОВ «Пріоритет-Л» до електронної системи торгів було завантажено скановані декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, сертифікати про відповідність медичних виробів, реєстраційні документи згідно чинного законодавства та інструкції з використання на запропонований товар. На засіданні тендерного комітету нашого закладу від 19.03.2019р по Лоту №3 та 21.03.2019р. по Лоту №2 (протоколи засіданні тендерного комітету додаються) були розглянуті пропозиції Учасника ТОВ «Пріоритет-Л». Завантажені скановані документи учасника ТОВ «Пріоритет-Л» за Додатком 2 тендерної документації Замовника відповідали вимогам тендерної документації у відповідності до ПОСТАНОВИ КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». Учасником ТОВ «Пріоритет-Л» були викладені документи за вимогою Додатку 2 тендерної документації Замовника в окремих файлах на порталі:
- по Лоту №2 «МТВ ЛОТ2.PDF», «Щодо якост лот2.zip», «КЧ.zip».
- по Лоту №3 «МТВ ЛОТ3.PDF», «щодо якості лот3.zip», «КЧ.zip».
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що пропозиції учасника ТОВ «Пріоритет-Л» відповідали вимогам Замовника, вказаним в тендерній документації, а визначення переможців було об’єктивним та повністю відповідає принципам рівних можливостей та недискримінації учасників. Таким чином, КЗ «Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва» Дніпропетровської обласної ради» вважає звернення ГО «Платформа Громадський Контроль» необґрунтованим
Додаються окремими файлами протоколи засідання тендерного комітету за лотами 2 та 3 стосовно визначення переможцем пропозицій учасника ТОВ «Пріоритет-Л».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2019 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | витратні матеріали одноразового використання |
Опис предмету закупівлі: |
витратні матеріали одноразового використання різні
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 643 802,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 219,01 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 11:09 |
перелік змін.PDF |
28 лютого 2019 11:09 |
ТД. нова редакція.doc |
28 лютого 2019 11:09 |
проект договору..docx |
28 лютого 2019 11:09 |
перелік змін.PDF
|
||
28 лютого 2019 11:09 |
ТД. нова редакція.doc
|
||
28 лютого 2019 11:09 |
проект договору..docx
|
Скарги до лоту
Дата подання: 29 березня 2019 23:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Гермесфарм" |
1 181 614,90
UAH з ПДВ
|
1 181 614,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Пріоритет-Л |
1 625 811,00
UAH з ПДВ
|
1 625 811,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мушинський Владислав Віталійович |
1 637 569,50
UAH з ПДВ
|
1 637 569,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Гермесфарм" #39882504 |
Рішення скасоване |
1 181 614,90
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 13:42
|
ТОВ Пріоритет-Л #40717358 |
Рішення скасоване |
1 625 811,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 13:42
|
ПП "Гермесфарм" #39882504 |
Переможець |
1 181 614,90
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2020 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 січня 2020 09:19
|
дог.уг. № 3 до д.14-05 т.PDF | зміни до договору |
23 січня 2020 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:07
|
д.у. № 2 до д.14-05 т.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2019 10:05
|
дод.у. 1 до д.14-05 т.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2019 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2019 13:45
|
д.14 - 05 т.PDF | укладений |
14 травня 2019 13:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 14-05 т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору (до 31.03.2020 р) , достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 14-05 т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума договору -1417888,90 грн. Кількість - 477705 одиниць. |
Номер договору про закупівлю: | 14-05 т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |