Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектори та аналізатори (Аналізатори)
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2019-02-19-001562-b 4caf1a683a64454b8be882d2f2485f69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Іванівна Кушнір

+380567675062 ekotd12tmo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №10" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899708
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ 20-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 12
Контактна особа: Надія Іванівна Кушнір
+380567675062
ekotd12tmo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 15:00
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

19 лютого 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 14:25
проект договору.doc
19 лютого 2019 14:25
ТД_19.02.2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000035 ● 103fd37e68c04a0f90086d0edacf659d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 16:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
30 UA-2019-02-19-001562-b 19.02.2019 Комунальне некомерційне підприємство « Дніпропетровський центр первинної медико-санітарної допомоги № 10» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-10 15:05:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-001562-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому пропозиція ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ не була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до Довідки 1 до тендерної документації за Лотом 2 вимагалось надати гарантійний лист стосовно того, що у вартість аналізатора входить 1 упаковка смужок на 10 параметрів не менше 100 штук в упаковці, доставка, установка і навчання персоналу. А також надати довідку з вказанням адреси сервісного центру сертифікованого обслуговування у м.Дніпро. У складі пропозиції ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ відсутній гарантійний лист щодо смужок, а також відсутня довідка стосовно сервісного центру».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-10 15:34:33

Пояснення від КНП "ДЦПМСД №10" ДМР

Надаємо пояснення та сканкопії документів по. закупівлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 3: Аналізатор глюкози
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 800,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 березня 2019 13:43
Закінчення: 07 березня 2019 14:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
ЛОТ 3: Аналізатор глюкози
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 20-річчя Перемоги,12
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ 159 744,58
UAH з ПДВ
159 744,58
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Диханова Світлана Вікторівна 160 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

20 березня 2019 16:31
переможець БиоТех.rar
05 березня 2019 16:00
Пропозиція ЛО2 1. 2 . 3 05.03 19.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ

ФОП Диханова Світлана Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ
#38677809
Переможець 159 744,58
UAH з ПДВ
11 березня 2019 14:17

Документи

11 березня 2019 14:17
Електронний підпис
11 березня 2019 14:16
Folder(2019-3-11)0001.PDF
07 березня 2019 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ
#38677809
159 744,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 14:17
Електронний підпис
11 березня 2019 14:16
Folder(2019-3-11)0001.PDF
07 березня 2019 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:07
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 08:43
Folder(2019-4-25)0001.PDF зміни до договору
25 квітня 2019 08:36
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 08:47
Folder(2019-3-22)0001.PDF укладений
22 березня 2019 08:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 159 744,58
UAH (в тому числі ПДВ 10 450,58 UAH)