Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (приладдя для туалету,доска для прасування, віники, мітли, вікномийки, візки для прибирання)
Очікувана вартість
194 000,00 UAH
UA-2019-02-18-000908-a 5dd14ecfebb540708d642f1bfa9c25a3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Товчко Дмитро Михайлович

plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №12
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Контактна особа: Товчко Дмитро Михайлович
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 13:00
Очікувана вартість: 194 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-18-000908-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3646003258
Дата подання: 28 лютого 2019 20:15
загальна інформація стосовно пропозиції учсника
Шановний Замоанику. Просимо звернути свою увагу на той факт, що, пропозиція ТОВ "Савід", по-перше, не містить жодної інформації стосовно технічних характеристик або бренду, або торгової марки або хоч якогось опису запропонованого ним товару; по-друге, майже всі надані ним у складі своєї пропозиції документи не містять підпису або печатки підприємства; в-третє, цей учасник знизив ціну у своїй пропозиції впродовж перебігу торгів більш ніж на 100% від кінцевої ціни (як можна довіряти такій пропозиції? однозначно товар, який буде прпопнуватися цим учсником, не буде відповідати тому товару, який ним пропонувався на початку торгів), в-четверте, цим учасником не надано жодних пояснень стосовно наявності або відсутності у запропонованого ним товару будь-яких документів з якості; в-пяте, ним не надано жодного документу, який би підтвердив повноваження підписанта цінової пропозиції виступати від імені підприємства (підписувати документи). Не надано ані наказу на призначення директора, ані протоколу загальних зборів. Цих обставин більш ніж достатньо для відхилення пропозиції цього учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2019 16:03
Вимогу відхилено
Відповідно до п. 14.2. Наказу №35 ДП “Зовнішторгвидав України” Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
Та п. 9.5. . Наказу №35 ДП “Зовнішторгвидав України” Замовник зобов’язаний завершити Закупівлю шляхом підписання договору або відміни Закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
Замовником ще небуло здіснено розгляд пропозиції Учасника. Кінцевий термін подання пропозицій був 26.02.2018. У встановлений законом термін Замовником буде розглянуто пропозиції Учасників та прийняті відповідні рішення з публікацією у системі Prozorro.
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000908-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3646003258
Дата подання: 28 лютого 2019 20:17
Загальна інформація стосовно пропозиції учасника
Шановний Замоанику. Просимо звернути свою увагу на той факт, що, пропозиція ТОВ "Савід", по-перше, не містить жодної інформації стосовно технічних характеристик або бренду, або торгової марки або хоч якогось опису запропонованого ним товару; по-друге, майже всі надані ним у складі своєї пропозиції документи не містять підпису або печатки підприємства; в-третє, цей учасник знизив ціну у своїй пропозиції впродовж перебігу торгів майже на 50% від кінцевої ціни (як можна довіряти такій пропозиції? однозначно товар, який буде прпопнуватися цим учсником, не буде відповідати тому товару, який ним пропонувався на початку торгів), в-четверте, цим учасником не надано жодних пояснень стосовно наявності або відсутності у запропонованого ним товару будь-яких документів з якості; в-пяте, ним не надано жодного документу, який би підтвердив повноваження підписанта цінової пропозиції виступати від імені підприємства (підписувати документи). Не надано ані наказу на призначення директора, ані протоколу загальних зборів. Цих обставин більш ніж достатньо для відхилення пропозиції цього учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2019 16:04
Вимогу відхилено
Відповідно до п. 14.2. Наказу №35 ДП “Зовнішторгвидав України” Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. Перегляд таких рішень можливий лише в період до підписання договору. Після обрання статусу рішення щодо Вимоги “Задоволено”, “Відхилено” або “Не задоволено” Замовник в обов’язковому порядку оприлюднює обґрунтування щодо свого рішення.
Та п. 9.5. . Наказу №35 ДП “Зовнішторгвидав України” Замовник зобов’язаний завершити Закупівлю шляхом підписання договору або відміни Закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій.
Замовником ще небуло здіснено розгляд пропозиції Учасника. Кінцевий термін подання пропозицій був 26.02.2018. У встановлений законом термін Замовником буде розглянуто пропозиції Учасників та прийняті відповідні рішення з публікацією у системі Prozorro.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування ЛОТ 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 650,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 лютого 2019 14:54
Закінчення: 27 лютого 2019 15:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

376 шт
1 Візок для прибирання СК 760 в комплекті:
Сталева рама, покрита хромом. .Відра 2х25л, прес-віджимання, пластмасова кошик для аксесуарів, тримачі під мішок для сухого сміття, тримач швабри, колеса з бамперами шт. 41
2 Кий алюмінієвий 140 см для тримача моп «Екстра» 50 см шт. 92
3 Тримач моп «Екстра» 50 см. шт. 92
4 Моп мікрофібра, карман + вухо , 50 см шт. 92
5 Совок пластиковий зі щіткой, довжина ручки 120-140 см. шт. 40
6 Бак для сміття з поворотною кришкою, пластиковий, 10 літрів шт. 17
7 Дошка для прасування:
Тип - З металевою сіткою;
Особливості - Підставка для праски
Регулювання за висотою
Плавне регулювання за висотою
Розмір
110x30 см
Висота
до 90 см шт. 2
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Дата доставки: 30 листопада 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2019 09:27
Дата відповіді: 19 лютого 2019 09:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Так, допускається у разі повної відповідності технічним характеристикам.
2)Так допускаються, розглядатиметься ціна з кінцевою вартістю товару, разом з всіма податками (якщо учасник не платник ПДВ, ціна розглядається без ПДВ, якщо платник ПДВ, розглядається вартість з ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ 131 297,80
UAH з ПДВ
131 297,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕАЛЬ" 134 765,63
UAH з ПДВ
134 765,63
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Савід" 157 496,00
UAH з ПДВ
157 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 08:56
Електронний підпис
22 лютого 2019 08:55
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 12:08
лот 1.PDF
26 лютого 2019 12:08
Статут.PDF
26 лютого 2019 12:08
Св НДС.jpg
26 лютого 2019 12:08
Довідка-інформація.doc
26 лютого 2019 12:08
ВИТЯГ з ЄДР 08.12.17.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Савід"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
#3646003258
Переможець 131 297,80
UAH з ПДВ
12 березня 2019 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
#3646003258
131 297,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №1 до договору №222.pdf зміни до договору
12 липня 2019 13:49
Договір №222 Кухонне приладдя ЛОТ 1.pdf укладений
21 березня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 222
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML