Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)
Очікувана вартість
4 070 024,50 UAH
UA-2019-02-14-000784-c 24a6ccddd0f4435095802e8d6ea2687c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимчук Ярослав

(097)9471755 CEMD.YAROSLAV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 38554360
Місцезнаходження: 76009, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ СОФІЇВКА, будинок 39
Контактна особа: Тимчук Ярослав
(097)9471755
CEMD.YAROSLAV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 17:00
Очікувана вартість: 4 070 024,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Тендерна документація

14 лютого 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 16:38
Додаток 6 Паливо.doc
14 лютого 2019 16:38
Додаток 5 Паливо.docx
14 лютого 2019 16:38
Додаток 4 Паливо.docx
14 лютого 2019 16:38
Додаток 3, 3.1 Паливо.doc
14 лютого 2019 16:37
Додаток 2 Паливо.docx
14 лютого 2019 16:37
Додаток 1 Паливо.docx
14 лютого 2019 16:37
Документація паливо 14 02 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-14-000784-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 18 березня 2019 12:01
Вимога стосується ЛОТУ 1
ВИМОГА
ТОВ «ВОГ КАРД» як учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)), (18 лотів) - за лотом 1, оголошених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000784-c, користуючись своїм правом відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального закладу "Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" надати інформацію про тендерну пропозицію переможця торгів за лотом 1 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» стосовно її «відповідності», як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 16 від 11.03.2019 р., умовам тендерної документації.
На наш погляд, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом замовника було проведено розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» не належним чином тобто не враховуючи всіх умов, ним же і встановлених, у тендерній документації. Шляхом простого співставлення документів наданих ПП «ОККО КОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції з умовами тендерної документації, одразу випливають факти їх невідповідності, а саме:
• в порушення вимог Додатку 3 Тендерної документації, у складі пропозиції ПП «ОККО Контракт» надано Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі б/н, б/д, не у стверджувальній формі;
• в порушення вимог п.3, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал довідки, що містить інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання.
• в порушення вимог п.4, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал гарантійного листа від Учасника з підтвердженням того, що:
- у разі переходу на талони нового зразку, Замовнику буде здійснено рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані, на талони нового зразку;
- талони, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії, будуть замінені Учасником - власником (емітентом) на талони з новим терміном дії, або Учасник подовжить строк їх дії, у тому числі на 2020 рік.

Відповідно до п.2, розділу 5 ТД: у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), який(і) будуть включений(і) до договору за результатами даної закупівлі, видану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю.
В порушення вимоги п.2, розділу 5 ТД, учасником не надано у складі пропозиції довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів).

Враховуючи викладене ТОВ «ВОГ КАРД» вимагає:
1. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасування тендерним комітетом замовника своїх рішень про визнання переможцем торгів за лотом 1 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» та про направлення йому повідомлення про намір укласти договір;
2. Провести новий розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» за лотом 1, у відповідності до законодавства, тобто врахувавши зазначені невідповідності.
У разі не виконання зазначених вимог ТОВ «ВОГ КАРД» скористається своїм правом на оскарження незаконних рішень замовника до Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідково: згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» термін для надання замовником відповіді на дане звернення становить не більше 5 днів з дня його надходження.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 березня 2019 19:35
Причина: Помилково
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000784-c.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 18 березня 2019 12:03
Вимога стосується ЛОТУ 4
ВИМОГА
ТОВ «ВОГ КАРД» як учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)), (18 лотів) - за лотом 4, оголошених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000784-c, користуючись своїм правом відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального закладу "Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" надати інформацію про тендерну пропозицію переможця торгів за лотом 4 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» стосовно її «відповідності», як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 16 від 11.03.2019 р., умовам тендерної документації.
На наш погляд, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом замовника було проведено розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» не належним чином тобто не враховуючи всіх умов, ним же і встановлених, у тендерній документації. Шляхом простого співставлення документів наданих ПП «ОККО КОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції з умовами тендерної документації, одразу випливають факти їх невідповідності, а саме:
• в порушення вимог Додатку 3 Тендерної документації, у складі пропозиції ПП «ОККО Контракт» надано Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі б/н, б/д, не у стверджувальній формі;
• в порушення вимог п.3, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал довідки, що містить інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання;
- в порушення вимог п.4, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал гарантійного листа від Учасника з підтвердженням того, що:
- у разі переходу на талони нового зразку, Замовнику буде здійснено рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані, на талони нового зразку;
- талони, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії, будуть замінені Учасником - власником (емітентом) на талони з новим терміном дії, або Учасник подовжить строк їх дії, у тому числі на 2020 рік.

Відповідно до п.2, розділу 5 ТД: у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), який(і) будуть включений(і) до договору за результатами даної закупівлі, видану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю.
В порушення вимоги п.2, розділу 5 ТД, учасником не надано у складі пропозиції довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів).

Враховуючи викладене ТОВ «ВОГ КАРД» вимагає:
1. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасування тендерним комітетом замовника своїх рішень про визнання переможцем торгів за лотом 4 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» та про направлення йому повідомлення про намір укласти договір;
2. Провести новий розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» за лотом 4, у відповідності до законодавства, тобто врахувавши зазначені невідповідності.
У разі не виконання зазначених вимог ТОВ «ВОГ КАРД» скористається своїм правом на оскарження незаконних рішень замовника до Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідково: згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» термін для надання замовником відповіді на дане звернення становить не більше 5 днів з дня його надходження.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 березня 2019 19:35
Причина: Помилково
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000784-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 05 березня 2019 16:33
Підстава для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч. 1 Додатку №1, де передбачається вимога щодо надання листа про наявність у користуванні (зберігання палива на АЗС, партнерське обслуговування талонів) або оренді або у власності) не менше ніж до квітня 2020 року розгалуженої мережі автозаправних станцій з цілодобовим режимом роботи по Івано-Франківську та Івано-Франківській області (в містах за місцезнаходженням відділень Е(Ш)МД). В інформації обовʼязково зазначається режим роботи АЗС, назва (бренд) АЗС, місцезнаходження (адреса) АЗС, види палива, правові підстави користування (зберігання, партнерське обслуговування, оренди, володіння тощо) із зазначенням номеру відповідного документу та найменування організації у користуванні (партнер, зберігач, орендодавець, володілець) якої знаходиться мережа АЗС.
Однак, керуючись інформаціє, що міститься в складі довідки про матеріальну-технічну базу, партнерському договорі №2/01/2019 від 02.01.2019, в Учасника відсутні АЗС в місті Івано-Франківськ. Це свідчить про невідповідність Учасника вимогам технічного характеру.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" .

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 07:52
Шановний учаснику! Наявність мережі АЗС по даному лоту передбачена за місцезнаходженням Долинського відділення Е(Ш)МД, тобто в м. Долина, а не в м. Івано-Франківську.
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000784-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 05 березня 2019 16:31
Підстава для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
Ч. 1 Додатку №1, де передбачається вимога щодо надання листа про наявність у користуванні (зберігання палива на АЗС, партнерське обслуговування талонів) або оренді або у власності) не менше ніж до квітня 2020 року розгалуженої мережі автозаправних станцій з цілодобовим режимом роботи по Івано-Франківську та Івано-Франківській області (в містах за місцезнаходженням відділень Е(Ш)МД). В інформації обовʼязково зазначається режим роботи АЗС, назва (бренд) АЗС, місцезнаходження (адреса) АЗС, види палива, правові підстави користування (зберігання, партнерське обслуговування, оренди, володіння тощо) із зазначенням номеру відповідного документу та найменування організації у користуванні (партнер, зберігач, орендодавець, володілець) якої знаходиться мережа АЗС.
Однак, керуючись інформаціє, що міститься в складі довідки про матеріальну-технічну базу, партнерському договорі №2/01/2019 від 02.01.2019, в Учасника відсутні АЗС в місті Івано-Франківськ. Це свідчить про невідповідність Учасника вимогам технічного характеру.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" .

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 07:59
Шановний учаснику! Наявність мережі АЗС по даному лоту передбачена за місцезнаходженням Коломийської станції Е(Ш)МД, тобто в м. Коломия, а не в м. Івано-Франківську.
Номер вимоги: UA-2019-02-14-000784-c.c5
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 18 березня 2019 12:06
Вимога стосується ЛОТУ 8
ВИМОГА
ТОВ «ВОГ КАРД» як учасник відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 (Євро-5), Бензин А-95 (Євро-5), дизельне паливо (Євро-5)), (18 лотів) - за лотом 8, оголошених на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-02-14-000784-c, користуючись своїм правом відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від замовника торгів Комунального закладу "Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" надати інформацію про тендерну пропозицію переможця торгів за лотом 8 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» стосовно її «відповідності», як зазначено в протоколі розгляду тендерних пропозицій № 17 від 15.03.2019 р., умовам тендерної документації.
На наш погляд, при прийнятті такого рішення, тендерним комітетом замовника було проведено розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» не належним чином тобто не враховуючи всіх умов, ним же і встановлених, у тендерній документації. Шляхом простого співставлення документів наданих ПП «ОККО КОНТРАКТ» в складі тендерної пропозиції з умовами тендерної документації, одразу випливають факти їх невідповідності, а саме:
• в порушення вимог Додатку 3 Тендерної документації, у складі пропозиції ПП «ОККО Контракт» надано Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі б/н, б/д, не у стверджувальній формі;
• в порушення вимог п.3, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал довідки, що містить інформацією про власника (емітента) талонів, що пропонуються до постачання;
- в порушення вимог п.4, Додатку 3.1 Тендерної документації учасником не надано у складі пропозиції оригінал гарантійного листа від Учасника з підтвердженням того, що:
- у разі переходу на талони нового зразку, Замовнику буде здійснено рівноцінний обмін талонів старого зразку, що залишилися у Замовника та не були використані, на талони нового зразку;
- талони, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії, будуть замінені Учасником - власником (емітентом) на талони з новим терміном дії, або Учасник подовжить строк їх дії, у тому числі на 2020 рік.

Відповідно до п.2, розділу 5 ТД: у складі тендерної пропозиції учасники процедури закупівлі повинні надати довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів), який(і) будуть включений(і) до договору за результатами даної закупівлі, видану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю.
В порушення вимоги п.2, розділу 5 ТД, учасником не надано у складі пропозиції довідку(и), що видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточного(их) рахунку(ів).

Враховуючи викладене ТОВ «ВОГ КАРД» вимагає:
1. Усунути порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасування тендерним комітетом замовника своїх рішень про визнання переможцем торгів за лотом 8 - ПП «ОККО КОНТРАКТ» та про направлення йому повідомлення про намір укласти договір;
2. Провести новий розгляд тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ» за лотом 8, у відповідності до законодавства, тобто врахувавши зазначені невідповідності.
У разі не виконання зазначених вимог ТОВ «ВОГ КАРД» скористається своїм правом на оскарження незаконних рішень замовника до Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Довідково: згідно з абз. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» термін для надання замовником відповіді на дане звернення становить не більше 5 днів з дня його надходження.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 березня 2019 19:34
Причина: Помилково

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-29-000011 ● 2a9681d34d3d44478af3237ffd690d99
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 жовтня 2019 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

29.10.2019 № 57

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.10.2019 №57


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-02-14-000784-c 14.02.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2. Болехівське відділення екстреної (швидкої) медичної допомоги
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 56 720,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 284,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1000 л
Дизельне паливо (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
1000 л
Бензин А-92 (Євро-5)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
01 березня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій