Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тест-смужки для глюкометрів ,ланцети ,голки інсулінові та системи моніторингу рівня глюкози 2 лота: Лот №1:тест – смужки для глюкометрів , голки інсулінові, ланцети та системи моніторингу рівня глюкози для дітей ; Лот №2 : тест – смужки для глюкометрів ,голки інсулінові та системи моніторингу рівня глюкози для дорослих.
Очікувана вартість
458 000,00 UAH
UA-2019-02-13-000074-b ● 7c4b628367644c79960f5928edb5ea66
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01990795 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 14 |
Контактна особа: |
Оксана Лисицька +380626468567,+380671527720 01990795@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2019 08:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 458 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Тендерна документація
26 лютого 2019 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
26 лютого 2019 15:21 |
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ_4_ СМУЖКИ_ГЛЮКОМЕТРИ.doc
|
||||||||||||
26 лютого 2019 15:21 |
Додаток 2 до ТД_4.docx
|
||||||||||||
26 лютого 2019 15:21 |
Лист зі змінами т_смужки.doc
|
||||||||||||
26 лютого 2019 15:21 |
оголошення нове 4.docx
|
||||||||||||
22 лютого 2019 15:25 |
Додаток 2 Нова редакція 3.docx
|
||||||||||||
22 лютого 2019 15:25 |
Таблиця 2.1. додатку 2 НВ3.docx
|
||||||||||||
22 лютого 2019 15:25 |
Таблиця 2.2. додатку 2 НВ3.docx
|
||||||||||||
22 лютого 2019 15:25 |
Лист зі змінами т_смужки.doc
|
||||||||||||
22 лютого 2019 15:25 |
оголошення нове.docx
|
||||||||||||
22 лютого 2019 15:25 |
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ_3_ СМУЖКИ_ГЛЮКОМЕТРИ.doc
|
||||||||||||
18 лютого 2019 15:11 |
Додаток_2 нова р _2.docx
|
||||||||||||
18 лютого 2019 15:11 |
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ_2_ СМУЖКИ_ГЛЮКОМЕТРИ.doc
|
||||||||||||
18 лютого 2019 15:11 |
оголошення нове 2.docx
|
||||||||||||
18 лютого 2019 15:11 |
Лист зі змінами т_смужки.doc
|
||||||||||||
13 лютого 2019 12:16 |
ТД_НОВА РЕДАКЦІЯ СМУЖКИ_ГЛЮКОМЕТРИ.doc
|
||||||||||||
13 лютого 2019 12:16 |
оголошення нове.docx
|
||||||||||||
13 лютого 2019 12:16 |
Лист зі змінами т_смужки.doc
|
||||||||||||
13 лютого 2019 08:53 |
Додаток_2.docx
|
||||||||||||
13 лютого 2019 08:53 |
Додаток_3.docx
|
||||||||||||
13 лютого 2019 08:53 |
оголошення.docx
|
||||||||||||
13 лютого 2019 08:53 |
ТД_СМУЖКИ_ГЛЮКОМЕТРИ.doc
|
||||||||||||
13 лютого 2019 08:53 |
Додаток_1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-13-000074-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД", Код ЄДРПОУ:39180918
Дата подання: 21 лютого 2019 17:04
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановні члени тендерного комітету.
Наполегливо вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації та привести їх в відповідність до норм діючого Закону України "Про публічні закупівлі".
А саме: відповідно ст 3. Закону України "Про публічні закупівлі"№ 922-VIII від 25 грудня 2015 року державні закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Не зважаючи на це, Вами, в Додатку 2 тендерній документації вказаний цілий ряд дискримінаційних вимог:
1) вимога щодо відповідності товару параметрам - розмір (Д х Ш х В) :81 х 52 х 16 (мм) та
Маса: 43±1г (з елементами живлення) – жодним чином не впливають на якісні характеристики глюкометра і не може мати «еквівалента», бо, як відомо, двох однакових (еквівалентних) мас та розмірів товару не буває. Тому просимо вилучити дану вимогу з Додатку 2 тендерної документації.
2) вимога «Тест-смужка повинна використовувати фермент ФАД дегідрогенази глюкози (ФАД-ДГГ), що повинно підтверджуватися інструкцією щодо застосування тест-смужок або глюкометра» є повністю дискримінаційною, тому що, по – перше, відповідно до наказу МОЗ України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» пунктом 15 табелю оснащення визначена необхідність комплектування закладів ПМСД « Апаратом визначення рівня глюкози крові у комплекті (глюкометр, смужки, одноразові ланцети, одноразові рукавички) з витратними (одноразовими) матеріалами.» Наголошуємо, що жодних вимог щодо технічних параметрів глюкометру та що до типу використовуваного ферменту, згідно наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018, в ньому не має. Відповідно - технічні вимоги до глюкометрів не регламентовані на законодавчому рівні і «прописування» специфічних технічних вимог, грубо суперечать нормам законодавства України і є дискримінаційними, щодо учасників.
По - друге, використання в якості ферменту ФАД дегідрогенази для визначення рівня глюкози крові ЖОДНОГО науково - доведеного, обгрунтованного значення на точність та принцип проведення аналізу НЕ МАЄ. Всі глюкометри, що представлені на ринку України, використовують в якості глюкозо чутливого ферменту лише два типа ферментів – глюкозо-оксидаза або ФАД дегідрогеназа. НАГОЛОШУЄМО – жодної різниці тип ферменту на якість та точність роботи глюкометра НЕ МАЄ. Наполягаємо на вилучені даного пункту з технічних вимог Додатку 2 тендерної документації.
3) Просимо вас визначитись, який об’єм крові для дослідження має бути у глюкометра - не більше ніж 0,7 мкл, чи 0,5 мкл - в одному документі вказані різні вимоги щодо цього параметру.
4) Просимо Вас привести у відповідність до законодавства вимогу щодо: « підтвердження застосовування Замовником заходів із захисту довкілля», бо вимоги :
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- ощадливо використовувати воду та електроенергію;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище; - як мінімум, викликають здивування.
5) Вимога «щодо товару, який учасник пропонуватиме як еквівалент, то для підтвердження їх відповідності товару, зазначеному у табл. 2.2. додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати оригінали або копії відповідних сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують відповідність характеристик еквівалентного пропонуємого товару предмету закупівлі, зазначеному у тендерній документації», по-перше: було б більш логічним розмістити під таблицею 2.2, а не під таблицею 2.1 тендерній документації, а по-друге – наполягаємо на її вилучені, тому що стосовно п 3. Таблиці 2.2 «Голки diaWin для інсулінових шприц-ручок 30G(0,30мм) х 8mm, (100шт.) для дорослих – 200 упаковок», копії відповідних сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують відповідність характеристик еквівалентного пропонуємого товару предмету закупівлі, зазначеному у тендерній документації», окрім компанії Діавін, яка наперед визначена, як постачальник «предмету закупівлі», жоден інший учасник, запропонувати не зможе. Бо вами не визначені технічні характеристики щодо даного предмету закупівлі.
Просимо Вас в подальшому підходити до написання технічних вимог тендерної документації професійно та кваліфіковано, не порушуючи вимоги Закону України «Про закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Наполегливо вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації та привести їх в відповідність до норм діючого Закону України "Про публічні закупівлі".
А саме: відповідно ст 3. Закону України "Про публічні закупівлі"№ 922-VIII від 25 грудня 2015 року державні закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Не зважаючи на це, Вами, в Додатку 2 тендерній документації вказаний цілий ряд дискримінаційних вимог:
1) вимога щодо відповідності товару параметрам - розмір (Д х Ш х В) :81 х 52 х 16 (мм) та
Маса: 43±1г (з елементами живлення) – жодним чином не впливають на якісні характеристики глюкометра і не може мати «еквівалента», бо, як відомо, двох однакових (еквівалентних) мас та розмірів товару не буває. Тому просимо вилучити дану вимогу з Додатку 2 тендерної документації.
2) вимога «Тест-смужка повинна використовувати фермент ФАД дегідрогенази глюкози (ФАД-ДГГ), що повинно підтверджуватися інструкцією щодо застосування тест-смужок або глюкометра» є повністю дискримінаційною, тому що, по – перше, відповідно до наказу МОЗ України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» пунктом 15 табелю оснащення визначена необхідність комплектування закладів ПМСД « Апаратом визначення рівня глюкози крові у комплекті (глюкометр, смужки, одноразові ланцети, одноразові рукавички) з витратними (одноразовими) матеріалами.» Наголошуємо, що жодних вимог щодо технічних параметрів глюкометру та що до типу використовуваного ферменту, згідно наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018, в ньому не має. Відповідно - технічні вимоги до глюкометрів не регламентовані на законодавчому рівні і «прописування» специфічних технічних вимог, грубо суперечать нормам законодавства України і є дискримінаційними, щодо учасників.
По - друге, використання в якості ферменту ФАД дегідрогенази для визначення рівня глюкози крові ЖОДНОГО науково - доведеного, обгрунтованного значення на точність та принцип проведення аналізу НЕ МАЄ. Всі глюкометри, що представлені на ринку України, використовують в якості глюкозо чутливого ферменту лише два типа ферментів – глюкозо-оксидаза або ФАД дегідрогеназа. НАГОЛОШУЄМО – жодної різниці тип ферменту на якість та точність роботи глюкометра НЕ МАЄ. Наполягаємо на вилучені даного пункту з технічних вимог Додатку 2 тендерної документації.
3) Просимо вас визначитись, який об’єм крові для дослідження має бути у глюкометра - не більше ніж 0,7 мкл, чи 0,5 мкл - в одному документі вказані різні вимоги щодо цього параметру.
4) Просимо Вас привести у відповідність до законодавства вимогу щодо: « підтвердження застосовування Замовником заходів із захисту довкілля», бо вимоги :
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- ощадливо використовувати воду та електроенергію;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище; - як мінімум, викликають здивування.
5) Вимога «щодо товару, який учасник пропонуватиме як еквівалент, то для підтвердження їх відповідності товару, зазначеному у табл. 2.2. додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати оригінали або копії відповідних сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують відповідність характеристик еквівалентного пропонуємого товару предмету закупівлі, зазначеному у тендерній документації», по-перше: було б більш логічним розмістити під таблицею 2.2, а не під таблицею 2.1 тендерній документації, а по-друге – наполягаємо на її вилучені, тому що стосовно п 3. Таблиці 2.2 «Голки diaWin для інсулінових шприц-ручок 30G(0,30мм) х 8mm, (100шт.) для дорослих – 200 упаковок», копії відповідних сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують відповідність характеристик еквівалентного пропонуємого товару предмету закупівлі, зазначеному у тендерній документації», окрім компанії Діавін, яка наперед визначена, як постачальник «предмету закупівлі», жоден інший учасник, запропонувати не зможе. Бо вами не визначені технічні характеристики щодо даного предмету закупівлі.
Просимо Вас в подальшому підходити до написання технічних вимог тендерної документації професійно та кваліфіковано, не порушуючи вимоги Закону України «Про закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2019 15:18
Тендерний комітет щодо вимоги Учасника повідомляє наступне :
1. Щодо вимоги Учасника про зазначення технічних параметрів : згідно п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити : інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Замовником виконано дану вимогу, та зазначено параметри товару, який планується закупити , тому вимога Учасника щодо виключення з тендерної документації технічних параметрів є безпідставною. Крім того, ринок глюкометрів багатий товаром з подібними характеристиками , що не може створювати дискримінаційні умови. В даному випадку Учасник намагається продати свій товар , який не відповідає замовленим технічним характеристикам , тому вимагає від Замовника внести зміни в тендерну документацію . У разі внесення змін Замовник порушує п3 ст. 22 Закону , та не має жодної гарантії в придбані якісного продукту (отже в такому разі взагалі невідомо, який товар буде придбаний : оригінал чи підробка, офіційно ввезений на територію країни чи контрабандним шляхом і т.д.), що представляє собою нераціональне та недоцільне використання бюджетних коштів . Крім того, тест-смужки закуповуються для хворих м. Краматорська, які вже мають глюкометри ДіаВін, тому тест-смужки повинні бути сумісні з даним глюкометром. У разі закупівлі інших тест – смужок їх використання неможливе з причини несумісності з глюкометрами , а закупити для всіх хворих нові глюкометри з тест-смужками неможливо із-за обмеженості коштів .
2. Щодо табелю оснащення ..Учасник посилається на Примірний табель матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу ,а КНП «Міська лікарня №2» Крамміськради представляє собою установу для надання вторинної медичної допомоги ,а не первинної , на що посилається Учасник , тому претензія Учасника безпідставна . Наказ МОЗ України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» не суперечить і не ніяким чином не вносить уточнення в Закон України «Про публічні закупівлі», яким першочергове керується Замовник при формуванні Тендерної документації.
3. Щодо фермента ФАД дегідрогенази глюкози .Фермент ФАД дегідрогенази глюкози міститься в тест-смужках не одного виробника та не одної ТМ, зареєстрованої для реалізації в Україні, тому дана характеристика не може підпадати під дискримінаційну.
4. Щодо голок інсулінових. До технічних характеристик голок для інсулінових шприц-ручок відноситься довжина та товщина голки, що зазначена в найменуванні продукції для закупівлі, відповідно еквівалентом даної продукції можуть бути голки любої ТМ із зазначеним розміром, що сертифікована в Україні згідно із чинним законодавством.
5. Щодо заходів із заходу довкілля. Це зазначення не представляє собою жодної вимоги , тим паче дискримінаційної. Ст. 22 Закону зобов’язує дотримуватися заходів із захисту довкілля , про що можна повідомити листом в довільній формі (це не представляє жодної проблеми для Учасників) . Якщо Учасника це формулювання бентежить , запропоновано її видалити та внести зміни до тендерної документаціїї .
6. Щодо розмірів . Розмір глюкометра суттєвої ролі на якість показника він не відіграє ,тому можна внести зміни та видалити цю характеристику товару.
З огляду на зазначене було запропоновано відповісти на вимогу Учасника та внести зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції у відповідності до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон).
1. Щодо вимоги Учасника про зазначення технічних параметрів : згідно п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити : інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Замовником виконано дану вимогу, та зазначено параметри товару, який планується закупити , тому вимога Учасника щодо виключення з тендерної документації технічних параметрів є безпідставною. Крім того, ринок глюкометрів багатий товаром з подібними характеристиками , що не може створювати дискримінаційні умови. В даному випадку Учасник намагається продати свій товар , який не відповідає замовленим технічним характеристикам , тому вимагає від Замовника внести зміни в тендерну документацію . У разі внесення змін Замовник порушує п3 ст. 22 Закону , та не має жодної гарантії в придбані якісного продукту (отже в такому разі взагалі невідомо, який товар буде придбаний : оригінал чи підробка, офіційно ввезений на територію країни чи контрабандним шляхом і т.д.), що представляє собою нераціональне та недоцільне використання бюджетних коштів . Крім того, тест-смужки закуповуються для хворих м. Краматорська, які вже мають глюкометри ДіаВін, тому тест-смужки повинні бути сумісні з даним глюкометром. У разі закупівлі інших тест – смужок їх використання неможливе з причини несумісності з глюкометрами , а закупити для всіх хворих нові глюкометри з тест-смужками неможливо із-за обмеженості коштів .
2. Щодо табелю оснащення ..Учасник посилається на Примірний табель матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу ,а КНП «Міська лікарня №2» Крамміськради представляє собою установу для надання вторинної медичної допомоги ,а не первинної , на що посилається Учасник , тому претензія Учасника безпідставна . Наказ МОЗ України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» не суперечить і не ніяким чином не вносить уточнення в Закон України «Про публічні закупівлі», яким першочергове керується Замовник при формуванні Тендерної документації.
3. Щодо фермента ФАД дегідрогенази глюкози .Фермент ФАД дегідрогенази глюкози міститься в тест-смужках не одного виробника та не одної ТМ, зареєстрованої для реалізації в Україні, тому дана характеристика не може підпадати під дискримінаційну.
4. Щодо голок інсулінових. До технічних характеристик голок для інсулінових шприц-ручок відноситься довжина та товщина голки, що зазначена в найменуванні продукції для закупівлі, відповідно еквівалентом даної продукції можуть бути голки любої ТМ із зазначеним розміром, що сертифікована в Україні згідно із чинним законодавством.
5. Щодо заходів із заходу довкілля. Це зазначення не представляє собою жодної вимоги , тим паче дискримінаційної. Ст. 22 Закону зобов’язує дотримуватися заходів із захисту довкілля , про що можна повідомити листом в довільній формі (це не представляє жодної проблеми для Учасників) . Якщо Учасника це формулювання бентежить , запропоновано її видалити та внести зміни до тендерної документаціїї .
6. Щодо розмірів . Розмір глюкометра суттєвої ролі на якість показника він не відіграє ,тому можна внести зміни та видалити цю характеристику товару.
З огляду на зазначене було запропоновано відповісти на вимогу Учасника та внести зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції у відповідності до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон).
Номер вимоги: UA-2019-02-13-000074-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД", Код ЄДРПОУ:39180918
Дата подання: 22 лютого 2019 17:19
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановні члени тендерного комітету.
Ваша відповідь в черговий раз підкреслює ваше недбале ставлення до виконання професійних обов’язків.
В зверненні до тендерного комітету не містилась вимога щодо «виключення з тендерної документації технічних параметрів», а наполягалось на скасуванні «прописування» в її складі ТД специфічних технічних вимог. Вимога щодо використання глюкометром в якості ферменту ФАД дегідрогенази глюкози (ФАД-ДГГ), не зважаючи на ваше твердження, що «ринок глюкометрів багатий товаром з подібними характеристиками, що не може створювати дискримінаційні умови», наполягаємо, є дискримінаційною. Тому що, повторюємо, тип використовуваного ферменту (чи то ФАД дегідрогенази/ чи то гідрогіназа) на визначення рівня глюкози крові ЖОДНОГО науково - доведеного, обгрунтованного значення НЕ МАЄ. Бо обидва ферменти є глюкозоспецефічними.( шкільний курс хімії). В відповіді ви цитуєте закон – «У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим».
1) Вимагаємо надати обґрунтування щодо необхідності закупівлі глюкометрів, які ОБОВЯЗКОВО в якості ферменту повинні використовувати САМЕ ФАД – дегідрогеназу.
2) Вимагаємо надати роз’яснення стосовно того, яким чином, в разі виключення з Додатку 2 ТД вимоги щодо необхідності «використання в якості ферменту ФАД дегідрогенази глюкози» ви порушити згідно п 3 ст. 22 Закону Закону України "Про публічні закупівлі"? Наполегливо просимо Вас звернути на п.4 вищеназваної статті «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Сподіваємось, саме це й пункт ви і не маєте наміру порушувати?
3) Наполегливо просимо Вас бути більш уважними при наданні відповіді на вимоги потенційних учасників та наполягаємо на визначенні Вами, який саме об’єм крові для дослідження має бути - не більше ніж 0,7 мкл, чи 0,5 мкл - в одному документі вказані різні вимоги щодо цього параметру.
4) Щодо розмірів – зрозуміло , а що до ваги? Виключити б також не завадило б.
5) Згідно вашої відповіді: «Тест-смужки закуповуються для хворих м. Краматорська, які вже мають глюкометри ДіаВін, тому тест-смужки повинні бути сумісні з даним глюкометром. У разі закупівлі інших тест – смужок їх використання неможливе з причини несумісності з глюкометрами , а закупити для всіх хворих нові глюкометри з тест-смужками неможливо із-за обмеженості коштів.»
Просимо надати відповідь: якщо ви знаєте на перед, що хочете закупити глюкометри визначеної фірми, навіщо оголошуєте відкрити торги і говорите про прозорість процесу. Які можуть бути «еквіваленти « і дотримання норм чинного законодавства?
Розгорнути
Згорнути
Ваша відповідь в черговий раз підкреслює ваше недбале ставлення до виконання професійних обов’язків.
В зверненні до тендерного комітету не містилась вимога щодо «виключення з тендерної документації технічних параметрів», а наполягалось на скасуванні «прописування» в її складі ТД специфічних технічних вимог. Вимога щодо використання глюкометром в якості ферменту ФАД дегідрогенази глюкози (ФАД-ДГГ), не зважаючи на ваше твердження, що «ринок глюкометрів багатий товаром з подібними характеристиками, що не може створювати дискримінаційні умови», наполягаємо, є дискримінаційною. Тому що, повторюємо, тип використовуваного ферменту (чи то ФАД дегідрогенази/ чи то гідрогіназа) на визначення рівня глюкози крові ЖОДНОГО науково - доведеного, обгрунтованного значення НЕ МАЄ. Бо обидва ферменти є глюкозоспецефічними.( шкільний курс хімії). В відповіді ви цитуєте закон – «У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим».
1) Вимагаємо надати обґрунтування щодо необхідності закупівлі глюкометрів, які ОБОВЯЗКОВО в якості ферменту повинні використовувати САМЕ ФАД – дегідрогеназу.
2) Вимагаємо надати роз’яснення стосовно того, яким чином, в разі виключення з Додатку 2 ТД вимоги щодо необхідності «використання в якості ферменту ФАД дегідрогенази глюкози» ви порушити згідно п 3 ст. 22 Закону Закону України "Про публічні закупівлі"? Наполегливо просимо Вас звернути на п.4 вищеназваної статті «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Сподіваємось, саме це й пункт ви і не маєте наміру порушувати?
3) Наполегливо просимо Вас бути більш уважними при наданні відповіді на вимоги потенційних учасників та наполягаємо на визначенні Вами, який саме об’єм крові для дослідження має бути - не більше ніж 0,7 мкл, чи 0,5 мкл - в одному документі вказані різні вимоги щодо цього параметру.
4) Щодо розмірів – зрозуміло , а що до ваги? Виключити б також не завадило б.
5) Згідно вашої відповіді: «Тест-смужки закуповуються для хворих м. Краматорська, які вже мають глюкометри ДіаВін, тому тест-смужки повинні бути сумісні з даним глюкометром. У разі закупівлі інших тест – смужок їх використання неможливе з причини несумісності з глюкометрами , а закупити для всіх хворих нові глюкометри з тест-смужками неможливо із-за обмеженості коштів.»
Просимо надати відповідь: якщо ви знаєте на перед, що хочете закупити глюкометри визначеної фірми, навіщо оголошуєте відкрити торги і говорите про прозорість процесу. Які можуть бути «еквіваленти « і дотримання норм чинного законодавства?
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2019 11:21
Шановний Учасник ! Тендерний комітет прийняв до розгляду Ваші зауваження та працює над внесенням змін до документації .
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Тест – смужки для глюкометрів, голки інсулінові та системи моніторингу рівня глюкози для дорослих |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 164 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 820,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
100 пач
Система моніторингу рівня глюкози
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Дата доставки:
31 грудня 2019
200 пач
Тест смужки для системи моніторингу рівня глюкози
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Дата доставки:
31 грудня 2019
200 пач
Голки для інсулінових шприц-ручок
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-13-000074-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД", Код ЄДРПОУ:39180918
Дата подання: 21 лютого 2019 17:04
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановні члени тендерного комітету.
Наполегливо вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації та привести їх в відповідність до норм діючого Закону України "Про публічні закупівлі".
А саме: відповідно ст 3. Закону України "Про публічні закупівлі"№ 922-VIII від 25 грудня 2015 року державні закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Не зважаючи на це, Вами, в Додатку 2 тендерній документації вказаний цілий ряд дискримінаційних вимог:
1) вимога щодо відповідності товару параметрам - розмір (Д х Ш х В) :81 х 52 х 16 (мм) та
Маса: 43±1г (з елементами живлення) – жодним чином не впливають на якісні характеристики глюкометра і не може мати «еквівалента», бо, як відомо, двох однакових (еквівалентних) мас та розмірів товару не буває. Тому просимо вилучити дану вимогу з Додатку 2 тендерної документації.
2) вимога «Тест-смужка повинна використовувати фермент ФАД дегідрогенази глюкози (ФАД-ДГГ), що повинно підтверджуватися інструкцією щодо застосування тест-смужок або глюкометра» є повністю дискримінаційною, тому що, по – перше, відповідно до наказу МОЗ України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» пунктом 15 табелю оснащення визначена необхідність комплектування закладів ПМСД « Апаратом визначення рівня глюкози крові у комплекті (глюкометр, смужки, одноразові ланцети, одноразові рукавички) з витратними (одноразовими) матеріалами.» Наголошуємо, що жодних вимог щодо технічних параметрів глюкометру та що до типу використовуваного ферменту, згідно наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018, в ньому не має. Відповідно - технічні вимоги до глюкометрів не регламентовані на законодавчому рівні і «прописування» специфічних технічних вимог, грубо суперечать нормам законодавства України і є дискримінаційними, щодо учасників.
По - друге, використання в якості ферменту ФАД дегідрогенази для визначення рівня глюкози крові ЖОДНОГО науково - доведеного, обгрунтованного значення на точність та принцип проведення аналізу НЕ МАЄ. Всі глюкометри, що представлені на ринку України, використовують в якості глюкозо чутливого ферменту лише два типа ферментів – глюкозо-оксидаза або ФАД дегідрогеназа. НАГОЛОШУЄМО – жодної різниці тип ферменту на якість та точність роботи глюкометра НЕ МАЄ. Наполягаємо на вилучені даного пункту з технічних вимог Додатку 2 тендерної документації.
3) Просимо вас визначитись, який об’єм крові для дослідження має бути у глюкометра - не більше ніж 0,7 мкл, чи 0,5 мкл - в одному документі вказані різні вимоги щодо цього параметру.
4) Просимо Вас привести у відповідність до законодавства вимогу щодо: « підтвердження застосовування Замовником заходів із захисту довкілля», бо вимоги :
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- ощадливо використовувати воду та електроенергію;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище; - як мінімум, викликають здивування.
5) Вимога «щодо товару, який учасник пропонуватиме як еквівалент, то для підтвердження їх відповідності товару, зазначеному у табл. 2.2. додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати оригінали або копії відповідних сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують відповідність характеристик еквівалентного пропонуємого товару предмету закупівлі, зазначеному у тендерній документації», по-перше: було б більш логічним розмістити під таблицею 2.2, а не під таблицею 2.1 тендерній документації, а по-друге – наполягаємо на її вилучені, тому що стосовно п 3. Таблиці 2.2 «Голки diaWin для інсулінових шприц-ручок 30G(0,30мм) х 8mm, (100шт.) для дорослих – 200 упаковок», копії відповідних сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують відповідність характеристик еквівалентного пропонуємого товару предмету закупівлі, зазначеному у тендерній документації», окрім компанії Діавін, яка наперед визначена, як постачальник «предмету закупівлі», жоден інший учасник, запропонувати не зможе. Бо вами не визначені технічні характеристики щодо даного предмету закупівлі.
Просимо Вас в подальшому підходити до написання технічних вимог тендерної документації професійно та кваліфіковано, не порушуючи вимоги Закону України «Про закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Наполегливо вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації та привести їх в відповідність до норм діючого Закону України "Про публічні закупівлі".
А саме: відповідно ст 3. Закону України "Про публічні закупівлі"№ 922-VIII від 25 грудня 2015 року державні закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Не зважаючи на це, Вами, в Додатку 2 тендерній документації вказаний цілий ряд дискримінаційних вимог:
1) вимога щодо відповідності товару параметрам - розмір (Д х Ш х В) :81 х 52 х 16 (мм) та
Маса: 43±1г (з елементами живлення) – жодним чином не впливають на якісні характеристики глюкометра і не може мати «еквівалента», бо, як відомо, двох однакових (еквівалентних) мас та розмірів товару не буває. Тому просимо вилучити дану вимогу з Додатку 2 тендерної документації.
2) вимога «Тест-смужка повинна використовувати фермент ФАД дегідрогенази глюкози (ФАД-ДГГ), що повинно підтверджуватися інструкцією щодо застосування тест-смужок або глюкометра» є повністю дискримінаційною, тому що, по – перше, відповідно до наказу МОЗ України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» пунктом 15 табелю оснащення визначена необхідність комплектування закладів ПМСД « Апаратом визначення рівня глюкози крові у комплекті (глюкометр, смужки, одноразові ланцети, одноразові рукавички) з витратними (одноразовими) матеріалами.» Наголошуємо, що жодних вимог щодо технічних параметрів глюкометру та що до типу використовуваного ферменту, згідно наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018, в ньому не має. Відповідно - технічні вимоги до глюкометрів не регламентовані на законодавчому рівні і «прописування» специфічних технічних вимог, грубо суперечать нормам законодавства України і є дискримінаційними, щодо учасників.
По - друге, використання в якості ферменту ФАД дегідрогенази для визначення рівня глюкози крові ЖОДНОГО науково - доведеного, обгрунтованного значення на точність та принцип проведення аналізу НЕ МАЄ. Всі глюкометри, що представлені на ринку України, використовують в якості глюкозо чутливого ферменту лише два типа ферментів – глюкозо-оксидаза або ФАД дегідрогеназа. НАГОЛОШУЄМО – жодної різниці тип ферменту на якість та точність роботи глюкометра НЕ МАЄ. Наполягаємо на вилучені даного пункту з технічних вимог Додатку 2 тендерної документації.
3) Просимо вас визначитись, який об’єм крові для дослідження має бути у глюкометра - не більше ніж 0,7 мкл, чи 0,5 мкл - в одному документі вказані різні вимоги щодо цього параметру.
4) Просимо Вас привести у відповідність до законодавства вимогу щодо: « підтвердження застосовування Замовником заходів із захисту довкілля», бо вимоги :
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- ощадливо використовувати воду та електроенергію;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище; - як мінімум, викликають здивування.
5) Вимога «щодо товару, який учасник пропонуватиме як еквівалент, то для підтвердження їх відповідності товару, зазначеному у табл. 2.2. додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен надати оригінали або копії відповідних сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують відповідність характеристик еквівалентного пропонуємого товару предмету закупівлі, зазначеному у тендерній документації», по-перше: було б більш логічним розмістити під таблицею 2.2, а не під таблицею 2.1 тендерній документації, а по-друге – наполягаємо на її вилучені, тому що стосовно п 3. Таблиці 2.2 «Голки diaWin для інсулінових шприц-ручок 30G(0,30мм) х 8mm, (100шт.) для дорослих – 200 упаковок», копії відповідних сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують відповідність характеристик еквівалентного пропонуємого товару предмету закупівлі, зазначеному у тендерній документації», окрім компанії Діавін, яка наперед визначена, як постачальник «предмету закупівлі», жоден інший учасник, запропонувати не зможе. Бо вами не визначені технічні характеристики щодо даного предмету закупівлі.
Просимо Вас в подальшому підходити до написання технічних вимог тендерної документації професійно та кваліфіковано, не порушуючи вимоги Закону України «Про закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2019 15:18
Тендерний комітет щодо вимоги Учасника повідомляє наступне :
1. Щодо вимоги Учасника про зазначення технічних параметрів : згідно п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити : інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Замовником виконано дану вимогу, та зазначено параметри товару, який планується закупити , тому вимога Учасника щодо виключення з тендерної документації технічних параметрів є безпідставною. Крім того, ринок глюкометрів багатий товаром з подібними характеристиками , що не може створювати дискримінаційні умови. В даному випадку Учасник намагається продати свій товар , який не відповідає замовленим технічним характеристикам , тому вимагає від Замовника внести зміни в тендерну документацію . У разі внесення змін Замовник порушує п3 ст. 22 Закону , та не має жодної гарантії в придбані якісного продукту (отже в такому разі взагалі невідомо, який товар буде придбаний : оригінал чи підробка, офіційно ввезений на територію країни чи контрабандним шляхом і т.д.), що представляє собою нераціональне та недоцільне використання бюджетних коштів . Крім того, тест-смужки закуповуються для хворих м. Краматорська, які вже мають глюкометри ДіаВін, тому тест-смужки повинні бути сумісні з даним глюкометром. У разі закупівлі інших тест – смужок їх використання неможливе з причини несумісності з глюкометрами , а закупити для всіх хворих нові глюкометри з тест-смужками неможливо із-за обмеженості коштів .
2. Щодо табелю оснащення ..Учасник посилається на Примірний табель матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу ,а КНП «Міська лікарня №2» Крамміськради представляє собою установу для надання вторинної медичної допомоги ,а не первинної , на що посилається Учасник , тому претензія Учасника безпідставна . Наказ МОЗ України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» не суперечить і не ніяким чином не вносить уточнення в Закон України «Про публічні закупівлі», яким першочергове керується Замовник при формуванні Тендерної документації.
3. Щодо фермента ФАД дегідрогенази глюкози .Фермент ФАД дегідрогенази глюкози міститься в тест-смужках не одного виробника та не одної ТМ, зареєстрованої для реалізації в Україні, тому дана характеристика не може підпадати під дискримінаційну.
4. Щодо голок інсулінових. До технічних характеристик голок для інсулінових шприц-ручок відноситься довжина та товщина голки, що зазначена в найменуванні продукції для закупівлі, відповідно еквівалентом даної продукції можуть бути голки любої ТМ із зазначеним розміром, що сертифікована в Україні згідно із чинним законодавством.
5. Щодо заходів із заходу довкілля. Це зазначення не представляє собою жодної вимоги , тим паче дискримінаційної. Ст. 22 Закону зобов’язує дотримуватися заходів із захисту довкілля , про що можна повідомити листом в довільній формі (це не представляє жодної проблеми для Учасників) . Якщо Учасника це формулювання бентежить , запропоновано її видалити та внести зміни до тендерної документаціїї .
6. Щодо розмірів . Розмір глюкометра суттєвої ролі на якість показника він не відіграє ,тому можна внести зміни та видалити цю характеристику товару.
З огляду на зазначене було запропоновано відповісти на вимогу Учасника та внести зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції у відповідності до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон).
1. Щодо вимоги Учасника про зазначення технічних параметрів : згідно п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити : інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Замовником виконано дану вимогу, та зазначено параметри товару, який планується закупити , тому вимога Учасника щодо виключення з тендерної документації технічних параметрів є безпідставною. Крім того, ринок глюкометрів багатий товаром з подібними характеристиками , що не може створювати дискримінаційні умови. В даному випадку Учасник намагається продати свій товар , який не відповідає замовленим технічним характеристикам , тому вимагає від Замовника внести зміни в тендерну документацію . У разі внесення змін Замовник порушує п3 ст. 22 Закону , та не має жодної гарантії в придбані якісного продукту (отже в такому разі взагалі невідомо, який товар буде придбаний : оригінал чи підробка, офіційно ввезений на територію країни чи контрабандним шляхом і т.д.), що представляє собою нераціональне та недоцільне використання бюджетних коштів . Крім того, тест-смужки закуповуються для хворих м. Краматорська, які вже мають глюкометри ДіаВін, тому тест-смужки повинні бути сумісні з даним глюкометром. У разі закупівлі інших тест – смужок їх використання неможливе з причини несумісності з глюкометрами , а закупити для всіх хворих нові глюкометри з тест-смужками неможливо із-за обмеженості коштів .
2. Щодо табелю оснащення ..Учасник посилається на Примірний табель матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу ,а КНП «Міська лікарня №2» Крамміськради представляє собою установу для надання вторинної медичної допомоги ,а не первинної , на що посилається Учасник , тому претензія Учасника безпідставна . Наказ МОЗ України від 26.01.2018 №148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» не суперечить і не ніяким чином не вносить уточнення в Закон України «Про публічні закупівлі», яким першочергове керується Замовник при формуванні Тендерної документації.
3. Щодо фермента ФАД дегідрогенази глюкози .Фермент ФАД дегідрогенази глюкози міститься в тест-смужках не одного виробника та не одної ТМ, зареєстрованої для реалізації в Україні, тому дана характеристика не може підпадати під дискримінаційну.
4. Щодо голок інсулінових. До технічних характеристик голок для інсулінових шприц-ручок відноситься довжина та товщина голки, що зазначена в найменуванні продукції для закупівлі, відповідно еквівалентом даної продукції можуть бути голки любої ТМ із зазначеним розміром, що сертифікована в Україні згідно із чинним законодавством.
5. Щодо заходів із заходу довкілля. Це зазначення не представляє собою жодної вимоги , тим паче дискримінаційної. Ст. 22 Закону зобов’язує дотримуватися заходів із захисту довкілля , про що можна повідомити листом в довільній формі (це не представляє жодної проблеми для Учасників) . Якщо Учасника це формулювання бентежить , запропоновано її видалити та внести зміни до тендерної документаціїї .
6. Щодо розмірів . Розмір глюкометра суттєвої ролі на якість показника він не відіграє ,тому можна внести зміни та видалити цю характеристику товару.
З огляду на зазначене було запропоновано відповісти на вимогу Учасника та внести зміни до тендерної документації та викласти в новій редакції у відповідності до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон).
Номер вимоги: UA-2019-02-13-000074-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМЕД", Код ЄДРПОУ:39180918
Дата подання: 22 лютого 2019 17:19
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановні члени тендерного комітету.
Ваша відповідь в черговий раз підкреслює ваше недбале ставлення до виконання професійних обов’язків.
В зверненні до тендерного комітету не містилась вимога щодо «виключення з тендерної документації технічних параметрів», а наполягалось на скасуванні «прописування» в її складі ТД специфічних технічних вимог. Вимога щодо використання глюкометром в якості ферменту ФАД дегідрогенази глюкози (ФАД-ДГГ), не зважаючи на ваше твердження, що «ринок глюкометрів багатий товаром з подібними характеристиками, що не може створювати дискримінаційні умови», наполягаємо, є дискримінаційною. Тому що, повторюємо, тип використовуваного ферменту (чи то ФАД дегідрогенази/ чи то гідрогіназа) на визначення рівня глюкози крові ЖОДНОГО науково - доведеного, обгрунтованного значення НЕ МАЄ. Бо обидва ферменти є глюкозоспецефічними.( шкільний курс хімії). В відповіді ви цитуєте закон – «У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим».
1) Вимагаємо надати обґрунтування щодо необхідності закупівлі глюкометрів, які ОБОВЯЗКОВО в якості ферменту повинні використовувати САМЕ ФАД – дегідрогеназу.
2) Вимагаємо надати роз’яснення стосовно того, яким чином, в разі виключення з Додатку 2 ТД вимоги щодо необхідності «використання в якості ферменту ФАД дегідрогенази глюкози» ви порушити згідно п 3 ст. 22 Закону Закону України "Про публічні закупівлі"? Наполегливо просимо Вас звернути на п.4 вищеназваної статті «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Сподіваємось, саме це й пункт ви і не маєте наміру порушувати?
3) Наполегливо просимо Вас бути більш уважними при наданні відповіді на вимоги потенційних учасників та наполягаємо на визначенні Вами, який саме об’єм крові для дослідження має бути - не більше ніж 0,7 мкл, чи 0,5 мкл - в одному документі вказані різні вимоги щодо цього параметру.
4) Щодо розмірів – зрозуміло , а що до ваги? Виключити б також не завадило б.
5) Згідно вашої відповіді: «Тест-смужки закуповуються для хворих м. Краматорська, які вже мають глюкометри ДіаВін, тому тест-смужки повинні бути сумісні з даним глюкометром. У разі закупівлі інших тест – смужок їх використання неможливе з причини несумісності з глюкометрами , а закупити для всіх хворих нові глюкометри з тест-смужками неможливо із-за обмеженості коштів.»
Просимо надати відповідь: якщо ви знаєте на перед, що хочете закупити глюкометри визначеної фірми, навіщо оголошуєте відкрити торги і говорите про прозорість процесу. Які можуть бути «еквіваленти « і дотримання норм чинного законодавства?
Розгорнути
Згорнути
Ваша відповідь в черговий раз підкреслює ваше недбале ставлення до виконання професійних обов’язків.
В зверненні до тендерного комітету не містилась вимога щодо «виключення з тендерної документації технічних параметрів», а наполягалось на скасуванні «прописування» в її складі ТД специфічних технічних вимог. Вимога щодо використання глюкометром в якості ферменту ФАД дегідрогенази глюкози (ФАД-ДГГ), не зважаючи на ваше твердження, що «ринок глюкометрів багатий товаром з подібними характеристиками, що не може створювати дискримінаційні умови», наполягаємо, є дискримінаційною. Тому що, повторюємо, тип використовуваного ферменту (чи то ФАД дегідрогенази/ чи то гідрогіназа) на визначення рівня глюкози крові ЖОДНОГО науково - доведеного, обгрунтованного значення НЕ МАЄ. Бо обидва ферменти є глюкозоспецефічними.( шкільний курс хімії). В відповіді ви цитуєте закон – «У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим».
1) Вимагаємо надати обґрунтування щодо необхідності закупівлі глюкометрів, які ОБОВЯЗКОВО в якості ферменту повинні використовувати САМЕ ФАД – дегідрогеназу.
2) Вимагаємо надати роз’яснення стосовно того, яким чином, в разі виключення з Додатку 2 ТД вимоги щодо необхідності «використання в якості ферменту ФАД дегідрогенази глюкози» ви порушити згідно п 3 ст. 22 Закону Закону України "Про публічні закупівлі"? Наполегливо просимо Вас звернути на п.4 вищеназваної статті «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Сподіваємось, саме це й пункт ви і не маєте наміру порушувати?
3) Наполегливо просимо Вас бути більш уважними при наданні відповіді на вимоги потенційних учасників та наполягаємо на визначенні Вами, який саме об’єм крові для дослідження має бути - не більше ніж 0,7 мкл, чи 0,5 мкл - в одному документі вказані різні вимоги щодо цього параметру.
4) Щодо розмірів – зрозуміло , а що до ваги? Виключити б також не завадило б.
5) Згідно вашої відповіді: «Тест-смужки закуповуються для хворих м. Краматорська, які вже мають глюкометри ДіаВін, тому тест-смужки повинні бути сумісні з даним глюкометром. У разі закупівлі інших тест – смужок їх використання неможливе з причини несумісності з глюкометрами , а закупити для всіх хворих нові глюкометри з тест-смужками неможливо із-за обмеженості коштів.»
Просимо надати відповідь: якщо ви знаєте на перед, що хочете закупити глюкометри визначеної фірми, навіщо оголошуєте відкрити торги і говорите про прозорість процесу. Які можуть бути «еквіваленти « і дотримання норм чинного законодавства?
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2019 11:21
Шановний Учасник ! Тендерний комітет прийняв до розгляду Ваші зауваження та працює над внесенням змін до документації .
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Діавін #38048012 |
Переможець |
163 999,97
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 09:41
|
IMG_0001.pdf | укладений |
22 березня 2019 09:36
|