Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м.Львова (3 лоти)
Очікувана вартість
3 678 000,00 UAH
UA-2019-02-11-001020-a e7ed421b9379439aa658069241737183
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стадник Оксана Василівна

380322546474 syhiv7vkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25258931
Вебсайт: http://city-adm.lviv.ua
Місцезнаходження: 79012, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, 66
Контактна особа: Стадник Оксана Василівна
380322546474
syhiv7vkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 лютого 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2019 09:00
Очікувана вартість: 3 678 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021:2015 – 45112730-1 – Благоустрій доріг і шосе-Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м.Львова (3 лоти)

Тендерна документація

11 лютого 2019 14:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 лютого 2019 13:59
проект_договору.docx
11 лютого 2019 13:59
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-20-000025 ● 7442a0baec82478f83994bdcd6248189
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019 12:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-11-001020-a 11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Висновок за результатом моніторингу UA-M-2019-03-20-000025 повідомляю таке: Замовником за результатами проведеної процедури відкритих торгів на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м.Львова укладено з переможцем торгів по лоту 1 ТДВ Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65 договір від 18.03.2019 №13-ВТ/19 на суму 1468389,76 гривень та додаток цього Договору «Календарний план» поданий в складі проекту договору тендерної документації (Додаток «Календарний план» дійсно не був завантажений разом з Договором). Додаток був дозавантажений одразу по виявленню порушення на авторизований електронний майданчик. Серетар тендерного комітету поперджений про недопущення подібних випадків у подальшому. Голова тендерного комітету, заступник голови Сихівської РА В. Івасюк

2019-03-28 17:50:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 3 - Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м. Львова
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 823 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 115,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 лютого 2019 15:22
Закінчення: 28 лютого 2019 15:43
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ДК 021:2015 – 45112730-1 – Благоустрій доріг і шосе-Послуги з поточного ремонту вулично-шляхової мережі Сихівського району м.Львова (3 лоти)
ДК 021:2015: 45112730-1 — Благоустрій доріг і шосе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Сихівського району
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Ремдор" 820 102,80
UAH з ПДВ
820 102,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА" 823 000,00
UAH з ПДВ
823 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 08:31
Рішення засновника.pdf
27 лютого 2019 00:57
ЦПХ угода Мартиняк І.Г..pdf
27 лютого 2019 00:57
ЦПХ угода Мудрий Р.Я..pdf
27 лютого 2019 00:57
ЦПХ угода Турчин В.М..pdf
27 лютого 2019 00:57
ЦПХ угода Гнатів Л.Я..pdf
27 лютого 2019 00:57
ЦПХ угода Боднар І.В..pdf
27 лютого 2019 00:57
ЦПХ угода Патинко О.В..pdf
27 лютого 2019 00:57
ЦПУ Худик Ю.Б..pdf
27 лютого 2019 00:57
Штатний розпис.pdf
27 лютого 2019 00:50
Проект договору.pdf
27 лютого 2019 00:50
Лист-відгук замовника.pdf
27 лютого 2019 00:49
Технічне завдання.pdf
27 лютого 2019 00:48
Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2019 00:26
Гарантійний лист.pdf
27 лютого 2019 00:23
Виписка ПП Ремдор.pdf
26 лютого 2019 22:44
Копія Статуту.pdf
26 лютого 2019 22:42
Локальний кошторис.pdf
26 лютого 2019 22:41
Договірна ціна.pdf
26 лютого 2019 22:41
Пояснювальна записка.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 18:56
Технічне завдання.pdf
26 лютого 2019 18:56
проект_договору.pdf
26 лютого 2019 18:56
Ліцензія.pdf
26 лютого 2019 18:56
13.2 щодо суб підрядника.pdf
26 лютого 2019 18:56
12 Захист довкілля.pdf
26 лютого 2019 18:56
10 Статут.pdf
26 лютого 2019 18:56
9 Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2019 18:56
8 Витяг ПДВ.pdf
26 лютого 2019 18:56
4 Наказ та протокол.pdf
26 лютого 2019 18:56
3.3.7оговір Аркаса.pdf
26 лютого 2019 18:56
3.3.5 Договір Самчука.pdf
26 лютого 2019 18:56
2.3 Звіти 1ДФ та ЄСВ.pdf
26 лютого 2019 18:56
2.2 Штатний розпис.pdf
26 лютого 2019 18:56
2.1 працівники.pdf
26 лютого 2019 18:56
1.1 Машини та механізми.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Ремдор"

ТОВ "ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Ремдор"
#42795506
Відхилено 820 102,80
UAH з ПДВ
04 березня 2019 10:42
ТОВ "ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА"
#40068614
Відхилено 823 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 10:44

Документи

04 березня 2019 10:41
Електронний підпис
04 березня 2019 10:41
протокол3-1.pdf

Документи

04 березня 2019 10:43
Електронний підпис
04 березня 2019 10:43
протокол3-2.pdf
04 березня 2019 10:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
04 березня 2019 10:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі