Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з охорони об’єктів)
Очікувана вартість
1 183 610,00 UAH
UA-2019-02-07-002557-b 4188ae190a8c492aac1e9ec46472ed90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Загородня

+380934973498
+380934973498
vpp.infr@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОФІС ВЕЛИКИХ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 39440996
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київ обл., м.Київ, м.Київ, вул. Дегтярівська,буд 11 г
Контактна особа: Олена Загородня
+380934973498,+380934973498
vpp.infr@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 1 183 610,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Послуги по здійсненню цілодобового пропускного режиму та охорони об’єктів Офісу великих платників податків ДФС
Місце надання послуг:
лот № 1 - 50101, м. Кривий Ріг, пр. Металургів, 36-б;
лот № 2 - 69035, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 190-а;
лот № 3 - 65058, м. Одеса, Приморський р-н, пр-т Шевченка, 15/1;
лот №4 – 61052, м. Харків, вул. Благовіщенська, 30;
лот № 5 - 49600, м. Дніпро, пр. О. Поля, 57;
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документальне підтвердження
Дата подання: 08 лютого 2019 12:20
Дата відповіді: 12 лютого 2019 10:26
Які підтверджуючи документи треба надати по п.6, п.п.6.1. Додатку 3 «Документальне підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та інші вимоги замовника» та п.13 Додатку 5 «Вимоги до надання послуг по здійсненню цілодобового режиму та по охороні об’єктів» а саме «На підставі наказу Служби Безпеки України №440 від 12.08 2005 р мати дозвіл на здійснення охоронної діяльності»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У додатку 3 п.1 зазначено перелік документів, які вміщують відсутність підстав. Надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Документальне підтвердження
Дата подання: 12 лютого 2019 16:56
Дата відповіді: 13 лютого 2019 16:01
Дякуємо за відповідь. По Додатку 3 п.1 все зрозуміло. Але питання було по Додатку 3 п.6 п.п.6.1. Чекаємо на відповідь.
Відповідь: Оскільки Офіс ВПП ДФС відноситься до органу центральної влади, то необхідно надати довідку довільної форми за підписом керівника про ознайомлення працівників підприємства зі Зводом відомостей, що становлять державну таємницю (наказ СБУ від 12.08.2005 №440).

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з охорони об’єктів)
Опис предмету закупівлі:
Послуги по здійсненню цілодобового пропускного режиму та охорони об’єкту Харківського управління Офісу великих платників податків ДФС

Місце надання послуг: лот №4 – 61052, м. Харків, вул. Благовіщенська, 30
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 200 850,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 004,25 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ДК 021:2015 – 79710000-4 (Послуги з охорони об’єктів)

Послуги по здійсненню цілодобового пропускного режиму та охорони об’єктів Харківського управління Офісу великих платників податків ДФС
Місце надання послуг: лот №4 – 61052, м. Харків, вул. Благовіщенська, 30
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, київ, вул.Дегтярівська 11-г
Дата доставки: 01 березня 2019  —  30 вересня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2019 16:05
Додаток 4 Технічні вимоги_1.doc
07 лютого 2019 16:05
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" 188 953,44
UAH з ПДВ
188 953,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2019 16:39
Електронний підпис
22 лютого 2019 16:34
Розрахунок ЛОТ 4.pdf
22 лютого 2019 16:34
Пропозиція ЛОт 2,4.pdf
22 лютого 2019 16:34
Технічні вимоги.pdf
22 лютого 2019 16:34
Проект договору.pdf
22 лютого 2019 16:34
Ліцензія МВС.pdf
22 лютого 2019 16:34
Інформаційна довідка.pdf
22 лютого 2019 16:34
Довідка Ст. 17.pdf
22 лютого 2019 16:34
Довідка МТР.pdf
22 лютого 2019 16:34
Довідка - підрядники.pdf
22 лютого 2019 16:34
гарантійний лист.pdf
22 лютого 2019 16:34
9. Сертифікат ISO.pdf
22 лютого 2019 16:34
4. Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

Інформація про відміну

Дата відміни
22 лютого 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій