Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2019-02-06-001261-c 07736663d0754eb88ead5b73b112a728
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жгутов Володимир

0336522665 kivertsirada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ківерцівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 26516861
Місцезнаходження: 45200, Україна , Волинська обл., КІВЕРЦІ, вул.Шевченка, 14
Контактна особа: Жгутов Володимир
0336522665
kivertsirada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 лютого 2019 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Тендерна документація

06 лютого 2019 14:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 14:35
Договір тендерний.pdf
06 лютого 2019 14:35
технічні вимоги.pdf
06 лютого 2019 14:35
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-27-000049 ● 9479dbc3fcaf40bfba7202b7ddfd6db2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 лютого 2019 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.02.2019 № 6-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 27.02.2019 №6-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-02-06-001261-c від 06.02.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-04 17:02:53

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» Лот 1 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –– 27490 м/п, Лот 2 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –– 27962 м/п; тротуари – 25323 м2, газони – 127324 м2. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-06-001261-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому Замовником в супереч абзацу третього пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, не визначено окремі частини предмета закупівлі (лоти) із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а саме за кодами 90611000-3 «Послуги з прибирання вулиць» та 90612000-0 «Послуги з підмітання вулиць»?
2. Чому Замовником в технічних вимогах до тендерної документації по Лоту 2 передбачено придбання послуг з прибирання проїжджої частини вулиць Незалежності, Київська (від вул.Шевченка до вул.Лермонтова), Шевченка, Відродження (Визволителів до вул.Ковельської) , Паркова (від Відродження до вул.Дорошенка), Киричука, Грушевського, Соборності (17 Вересня)(від вул.Кузнєцова до вул.Захисників України), Привокзальна площа (до вул.Львівська), Пушкіка, Некрасова, Горького, Тиверців (від вул.Грушевського до вул.Горького), Літописна ( від вул.Залізнична до вул. Київська), Кузнєцова (від вул.Соборності до вул.Філотова), Квартальна (від вул.Некрасова до вул.Пушкіна), В.Інтернаціоналістів, А.Кравчука (від вул.Шевченка до повороту пр.А.Кравчука), Львівська (від вул.В.Інтернаціоналістів до вул.Соборності), Луцька з площею прибирання, яка відповідає площі прибирання проїжджої частини тих самих вулиць, що зазначені в технічному завдання по Лоту 1?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-13 12:03:11

Пояснення на запит

Пояснення на запит

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-13 12:13:49

ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ

На запит по здійсненню моніторингу по закупівлі № UA-2019-02-06-001261-c надаємо пояснення:
1. У відповідності до абзацу третього пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
2. У технічних вимогах до тендерної документації по Лоту № 2 передбачено механізоване прибирання проїжджої частини вулиць. м.Ківерці. У технічних вимогах до тендерної документації по Лоту № 1 передбачено ручне прибирання тротуарів, газонів та проїжджої частини вулиць м.Ківерці.( У таблиці прибирання проїжджої частини зроблена технічна помилка-кратність прибирання за період (без слів раз в місяць).Тобто всього 4 рази. Тому площі механізованого прибирання проїжджої частини вулиць. м.Ківерці та ручного прибирання проїжджої частини вулиць. м.Ківерці будуть різні.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

2019-03-15 16:17:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Здійснення закупівель послуг з прибирання та підмітання вулиць без оприлюднення відповідних змін до річного плану закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –– 27962 м/п; тротуари – 25323 м2, газони – 127324 м2.
Опис предмету закупівлі:
Лот 2 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –– 27962 м/п; тротуари – 25323 м2, газони – 127324 м2.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 0,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 25 лютого 2019 11:43
Закінчення: 25 лютого 2019 12:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Лот 2 «Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина –– 27962 м/п; тротуари – 25323 м2, газони – 127324 м2.
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45200, Україна, Волинська область, КІВЕРЦІВСЬКИЙ РАЙОН/М.КІВЕРЦІ, вулиці міста
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КІВЕРЦІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 1 265 778,52
UAH з ПДВ
1 265 778,52
UAH з ПДВ
Документи
КП ДІльниця благоустрою Рожищенської міської ради 1 299 369,24
UAH з ПДВ
1 299 369,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 13:02
Сканировать30004.JPG
27 лютого 2019 13:02
Сканировать30003.JPG
27 лютого 2019 13:02
Сканировать30002.JPG
27 лютого 2019 13:02
Сканировать30001.JPG
27 лютого 2019 13:02
Сканировать3.JPG
27 лютого 2019 12:25
Електронний підпис
20 лютого 2019 17:02
Електронний підпис
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30114.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30113.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30112.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30111.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30110.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30109.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30108.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30107.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30106.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30105.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30104.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30103.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30102.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30101.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30100.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30099.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30098.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30097.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30096.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30095.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30094.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30093.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30092.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30091.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30090.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30089.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30088.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30087.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30086.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30085.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30084.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30083.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30082.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30081.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30080.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30079.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30078.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30077.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30076.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30075.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30074.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30073.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30072.JPG
20 лютого 2019 16:59
Сканировать30071.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30070.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30069.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30068.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30067.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30066.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30065.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30064.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30063.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30062.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30061.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30060.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30059.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30058.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30057.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30056.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30055.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30054.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30053.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30052.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30051.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30050.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30049.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30048.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30047.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30046.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30045.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30044.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30043.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30042.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30041.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30040.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30039.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30038.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30037.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30036.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30035.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30034.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30033.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30032.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30031.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30030.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30029.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30028.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30027.JPG
20 лютого 2019 16:58
Сканировать30026.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30025.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30024.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30023.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30022.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30021.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30020.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30019.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30018.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30017.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30016.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30015.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30014.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30013.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30012.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30011.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30010.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30009.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30008.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30007.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30006.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30005.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30004.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30003.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30002.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать30001.JPG
20 лютого 2019 16:57
Сканировать3.JPG

Публічні документи

12 лютого 2019 10:43
Електронний підпис
12 лютого 2019 10:41
00.pdf
12 лютого 2019 10:41
01.pdf
12 лютого 2019 10:41
49.pdf
12 лютого 2019 10:41
48.pdf
12 лютого 2019 10:41
47.pdf
12 лютого 2019 10:41
46.pdf
12 лютого 2019 10:41
45.pdf
12 лютого 2019 10:41
44.pdf
12 лютого 2019 10:41
43.pdf
12 лютого 2019 10:41
42.pdf
12 лютого 2019 10:41
41.pdf
12 лютого 2019 10:41
40.pdf
12 лютого 2019 10:41
39.pdf
12 лютого 2019 10:41
35.pdf
12 лютого 2019 10:41
38.pdf
12 лютого 2019 10:41
37.pdf
12 лютого 2019 10:41
36.pdf
12 лютого 2019 10:41
34.pdf
12 лютого 2019 10:41
33.pdf
12 лютого 2019 10:41
32.pdf
12 лютого 2019 10:41
31.pdf
12 лютого 2019 10:41
30.pdf
12 лютого 2019 10:41
28-29.pdf
12 лютого 2019 10:41
27.pdf
12 лютого 2019 10:41
26.pdf
12 лютого 2019 10:40
25.pdf
12 лютого 2019 10:40
24.pdf
12 лютого 2019 10:40
21-23.pdf
12 лютого 2019 10:40
20.pdf
12 лютого 2019 10:40
19.pdf
12 лютого 2019 10:40
18.pdf
12 лютого 2019 10:40
17.pdf
12 лютого 2019 10:40
16.pdf
12 лютого 2019 10:40
15.pdf
12 лютого 2019 10:40
14.pdf
12 лютого 2019 10:40
13.pdf
12 лютого 2019 10:40
12.pdf
12 лютого 2019 10:40
10-11.pdf
12 лютого 2019 10:40
08-09.pdf
12 лютого 2019 10:40
06-07.pdf
12 лютого 2019 10:40
05.pdf
12 лютого 2019 10:40
04.pdf
12 лютого 2019 10:40
03.pdf
12 лютого 2019 10:40
02.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КІВЕРЦІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

КП ДІльниця благоустрою Рожищенської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КІВЕРЦІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
#03339236
Переможець 1 265 778,52
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 09:59

Документи

27 лютого 2019 09:58
Електронний підпис
27 лютого 2019 09:52
Протокол 5.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КІВЕРЦІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
#03339236
1 265 778,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2019 09:58
Електронний підпис
27 лютого 2019 09:52
Протокол 5.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 13:58
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 15:15
Електронний підпис укладений
18 березня 2019 11:39
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 березня 2019 11:34
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 09:07
договір 44.pdf укладений
11 березня 2019 08:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода про розірвання Договору № 44
Номер договору про закупівлю: № 44
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, від 13.03.2019 року про результати моніторингу закупівлі UA-2019-02-06-001261-c від 06.02.2019 року