Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (15610000-7) (Борошно, гречка, рис, пшоно, перлова, пшенична, геркулес, ячмінка, кукурудзяна)»
Очікувана вартість
1 123 000,00 UAH
UA-2019-01-31-001095-c 8592043d597f4af4831083c71b09d2e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 19:03
Звернення за роз’ясненнями: до 06 лютого 2019 19:08
Оскарження умов закупівлі: до 12 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 лютого 2019 19:08
Очікувана вартість: 1 123 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


2 лоти

Тендерна документація

04 лютого 2019 21:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 21:00
ТД КРУПИ із змінами.docx
04 лютого 2019 21:00
Зміни до ТД Крупи.docx
31 січня 2019 22:17
КРУПИ.docx
04 лютого 2019 21:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 22:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 19:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 21:00
ТД КРУПИ із змінами.docx
04 лютого 2019 21:00
Зміни до ТД Крупи.docx
31 січня 2019 22:17
КРУПИ.docx
31 січня 2019 19:04
КРУПИ.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (15610000-7) (Борошно, гречка, рис, пшоно, перлова, пшенична, геркулес, ячмінка, кукурудзяна)»Поставка в навчальні заклади Залізничного району: ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; Навчально- виховний комплекс школа-садок «1,2,3», вул. Любінська,89в; Навчально- виховний комплекс школа-садок « Арніка», вул. Комарова,12; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 502 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 510,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Аукціон

Початок: 18 лютого 2019 14:43
Закінчення: 18 лютого 2019 15:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26100 кг
Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (15610000-7) (Борошно, гречка, рис, пшоно, перлова, пшенична, геркулес, ячмінка, кукурудзяна)»Поставка в навчальні заклади Залізничного району: ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; Навчально- виховний комплекс школа-садок «1,2,3», вул. Любінська,89в; Навчально- виховний комплекс школа-садок « Арніка», вул. Комарова,12; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; Навчально- виховний комплекс школа-садок «1,2,3», вул. Любінська,89в; Навчально- виховний комплекс школа-садок « Арніка», вул. Комарова,12; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ" 500 025,00
UAH з ПДВ
500 025,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТОВАРНА БАЗА" 501 175,00
UAH з ПДВ
501 175,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 17:30
Технічні вимоги.pdf
15 лютого 2019 17:30
Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2019 17:30
Банківська гарантія.rar
15 лютого 2019 17:30
Реєстр документів.pdf
15 лютого 2019 17:30
Медична книжка водія.pdf
15 лютого 2019 17:30
Копія Статуту.pdf
15 лютого 2019 17:30
Звіт 1 дф.pdf
15 лютого 2019 17:30
Відгук.pdf
15 лютого 2019 17:30
Відгук 1.pdf
15 лютого 2019 17:30
Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 лютого 2019 17:30
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 20:19
Остаточна цінова лот 2.pdf
28 лютого 2019 20:16
Довідка ДПІ.pdf
28 лютого 2019 20:16
Довдка МВС 18.02.19.pdf
15 лютого 2019 15:06
Гарантия 8708 - Лот 2.zip
15 лютого 2019 15:06
Довіреність 2019 (2).zip
15 лютого 2019 15:06
Ліцензія 2019 (2).zip
15 лютого 2019 15:06
Цінова пропозиція Лот2.pdf
15 лютого 2019 15:06
Копія Статуту.pdf
15 лютого 2019 15:06
Виписка ЄДРПОУ.pdf
15 лютого 2019 15:06
Медична книжка Пилюх.pdf
15 лютого 2019 15:06
Медична книжка Береза.pdf
15 лютого 2019 15:06
Відгук Гілецький.jpg
15 лютого 2019 15:06
Мед. карта Пилюх водій.pdf
15 лютого 2019 15:06
Копія витягу з ЄДР.pdf
15 лютого 2019 15:06
Копія витягу з ПДВ.pdf
15 лютого 2019 15:06
Копія звіту 1-ДФ.pdf
15 лютого 2019 15:06
відгук Щур крупи.jpg
15 лютого 2019 15:06
Проект договору.pdf
15 лютого 2019 15:06
Реєстр документів.pdf
15 лютого 2019 15:06
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ"

ПП "ТОВАРНА БАЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ"
#42629363
Відхилено 500 025,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 18:41
ПП "ТОВАРНА БАЗА"
#42649023
Переможець 501 175,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 18:24

Документи

25 лютого 2019 18:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТОВАРНА БАЗА"
#42649023
501 175,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 21:37
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 17:27
крупи44.pdf зміни до договору
24 січня 2020 17:24
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 12:19
44 крупи 20 _.PDF зміни до договору
21 січня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 12:38
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 14:23
крупи.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:21
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 17:33
крупи.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 17:31
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 17:33
додаткова 44.pdf зміни до договору
04 грудня 2019 17:31
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 16:30
дог44.pdf зміни до договору
29 жовтня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 16:54
крупи.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 16:52
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 16:15
44.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 00:18
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 16:50
ПЗД 10_ пшоно 20.05..docx зміни до договору
20 травня 2019 16:46
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 14:36
ДОГОВІР укладений
13 березня 2019 14:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено не більш як на 10 % ціну за 1 кг. відповідно скоригувавши обсяг закупівлі товару відповідно до збільшеної ціни за одиницю товару та здійснювати поставку товарів за наступними цінами: : пшоно - за ціною не більше – 35,20 грн./кг.
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 44/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до наказу Державної казначейської служби України від 12.04.2019 року № 110 « Щодо переходу на централізовану модель здійснення видатків розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетників Львівської області», внесено зміни у договір: Розділ «місцезнаходження та банківські реквізити» викладено у новій редакції : «ЗАМОВНИК» Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти Департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради 79022 м.Львів,вул..Виговського,34 р/р 3541060099596, 35414090099596 35426260099596,35429290099596 в ДКСУ м.Києва МФО 820172 ЗКПО 41321682
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 44/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено не більш як на 10 % ціну за 1 кг. відповідно скоригувавши обсяг закупівлі товару відповідно до збільшеної ціни за одиницю товару та здійснювати поставку товарів за наступними цінами: : пшоно - за ціною не більше – 38,72грн./кг.
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на 10%
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг продовженого договору у сумі,що не перевищує 20 %
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 44/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 437 271,14
UAH (в тому числі ПДВ 72 878,52 UAH)