Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (лот 1 – яловичина, лот 2 - курятина)
Очікувана вартість
3 428 680,00 UAH
UA-2019-01-28-001975-b f2157928b76b4ee6b5ef31dd568f0272
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Данилович Левченко

+380567534549 pfv_dkpl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Олександр Данилович Левченко
+380567534549
pfv_dkpl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 18:00
Очікувана вартість: 3 428 680,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-28-001975-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3418712375
1233452345
123325434
Скасована
Дата: 01 березня 2019 15:15
Причина: Помилково введенні дані
Номер вимоги: UA-2019-01-28-001975-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Бахтіна Світлана Григорівна, Код ЄДРПОУ:2894905868
Дата подання: 22 лютого 2019 18:00
Щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Чичімова Є.О.
Вимога Замовнику щодо відхилення тендерної пропозиції
Фізичної особи – підприємця Чичімова Євгенія Олександровича викладена в Доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2019 16:43
По першому питанню: відповідно до Додатку №2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагалось надати копію аналогічного договору (з додатками за наявності) та документальне підтвердження повного виконання умов наданого договору (лист відгук від Замовника щодо виконання наданого договору (із зазначенням номера, дати та суми договору) або копії видаткових накладних.
Учасник ФОП Чичімов Є.О. на підтвердження цієї вимоги надав копію Договору № 91 від 16 травня 2017 року на постачання ДК 021:2015-15110000-2 – М’ясо. В тексті цього Договору зазначено, що невід’ємною частиною даного Договору є специфікація. Учасник надав копію Договору із специфікацією, тобто надав його в повному обсязі. На підтвердження виконання цього Договору учасником надані копії видаткових накладних.
По другому питанню: згідно частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надати копію документа, що засвідчує якість запропонованої продукції (копію декларації виробника та/або іншого документа, підтверджуючого якість товару).
На підтвердження цієї вимоги учасник надав копію декларації виробника на готову продукцію тваринного походження ТЗОВ МП «ПЛАЙ», чим виконав вимоги тендерної документації.
В межах вимог тендерної документації, та оперуючи наявними документами учасника, ФОП Чичімов Є.О. виконав вимоги тендерної документації в повному обсязі.
Таким чином, Замовник не вбачає порушень вимог тендерної документації і законодавства учасником ФОП Чичімов Є.О. та, відповідно, підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Чичімов Є.О. згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи подані скаржником

22 лютого 2019 18:00
Вимога

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-28-001975-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАСОВ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3418712375
Дата подання: 01 березня 2019 16:57
Скарга до АМКУ
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції,
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 березня 2019 20:20
Рішення від 06.03.2019 № 2494.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 20:20
Рішення від 22.03.2019 № 3352.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 20:56

Документи Органу Оскарження

06 березня 2019 20:20
Рішення від 06.03.2019 № 2494.pdf
27 березня 2019 20:56
Рішення від 22.03.2019 № 3352.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 2 - курятина
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 395 680,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 980,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 лютого 2019 13:32
Закінчення: 14 лютого 2019 14:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

26000 кг
лот 2 - курятина
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Дата доставки: 23 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД 1 159 080,00
UAH з ПДВ
1 090 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІГО" 1 248 000,00
UAH з ПДВ
1 092 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 1 352 520,00
UAH з ПДВ
1 157 520,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Метро Кеш Енд Кері Україна" 1 254 240,00
UAH з ПДВ
1 246 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 18:29
Електронний підпис
25 лютого 2019 17:24
цінова остаточна
25 лютого 2019 17:24
довідка МВС
25 лютого 2019 17:24
довідка 1
25 лютого 2019 17:24
довідка з реєстру
25 лютого 2019 17:24
довідка
25 лютого 2019 17:24
Довідка ДФС
13 лютого 2019 17:07
Електронний підпис
13 лютого 2019 17:05
Цінова.PDF
13 лютого 2019 17:05
ст 17.pdf
13 лютого 2019 17:05
санкції.pdf
13 лютого 2019 17:05
протокол директор.pdf
13 лютого 2019 17:05
працівники.pdf
13 лютого 2019 17:05
печатка.pdf
13 лютого 2019 17:04
наказ директор.pdf
13 лютого 2019 17:04
мтб.pdf
13 лютого 2019 17:04
захист довікілля.pdf
13 лютого 2019 17:04
гігієнічні вимоги.pdf
13 лютого 2019 17:04
Відгук курица.pdf
13 лютого 2019 17:04
вимоги до якості.pdf
13 лютого 2019 17:04
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 16:00
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:59
Якісні документи.PDF
11 лютого 2019 15:59
Тендерна пропозиція.PDF
11 лютого 2019 15:59
Проект договору.PDF
11 лютого 2019 15:59
Паспорт Чичімов Є.О..PDF
11 лютого 2019 15:59
Мед. книжка Голомісюк.PDF
11 лютого 2019 15:59
Мед. книжка Гіренко.PDF
11 лютого 2019 15:59
Довідка ч.2 ст.17.PDF
11 лютого 2019 15:59
Довідка про МТБ.PDF
11 лютого 2019 15:59
Довідка п.6 ч.1 ст.17.PDF
11 лютого 2019 15:59
Довідка п.5 ч.1 ст.17.PDF
11 лютого 2019 15:59
Довідка п.4 ч.1 ст.17.PDF
11 лютого 2019 15:59
Довідка п.2 ч.1 ст.17.PDF
11 лютого 2019 15:59
Довідка ст.17.PDF
11 лютого 2019 15:59
Витяг з ЄДР.PDF
11 лютого 2019 15:59
Вимоги до якості.PDF
11 лютого 2019 15:59
Видаткові накладні.PDF
11 лютого 2019 15:59
Аналогічний договір.PDF

Публічні документи

13 лютого 2019 16:53
Лист відгук.pdf
13 лютого 2019 16:53
Мед.Книжки.PDF
13 лютого 2019 16:53
Гарантійні листи.pdf
13 лютого 2019 16:53
Довідки 16 ст..PDF
13 лютого 2019 16:53
Сан. Кравченко 11.02.2019.pdf
13 лютого 2019 16:53
договор ВПУ 17 Мясо.PDF
13 лютого 2019 16:53
4опп.pdf
13 лютого 2019 16:53
Статутні документи.PDF
13 лютого 2019 16:53
Витяг з ЄДР 04.10.2018.PDF
13 лютого 2019 16:52
Договір оренди складу.PDF
13 лютого 2019 16:52
ст.44.PDF
13 лютого 2019 16:52
Довідка ст. 17.PDF
13 лютого 2019 16:52
Декларація виробника.PDF
13 лютого 2019 16:52
Гарантійний лист кури.PDF
13 лютого 2019 16:52
Лист про викор.печатки.PDF

Публічні документи

13 лютого 2019 16:28
Копія статуту.pdf
13 лютого 2019 16:28
Декларация м'ясо.jpg
13 лютого 2019 16:28
Відгук Днепр.jpg
13 лютого 2019 16:27
Аналогічний договір.pdf
13 лютого 2019 16:27
проект договору.pdf
13 лютого 2019 16:27
декларация курица.pdf
13 лютого 2019 16:27
Сертифікат ISO 22000 UA.pdf
13 лютого 2019 16:27
документи.pdf
13 лютого 2019 16:27
Витяг з ЄДР 05.12.2018.pdf
13 лютого 2019 16:27
Сертифікати і СЕС.pdf
13 лютого 2019 16:26
Довіренність 2019.pdf
13 лютого 2019 16:26
Пропозиції.pdf
13 лютого 2019 16:26
Опис к статуту.pdf
13 лютого 2019 16:26
ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЬЯНС ФУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Метро Кеш енд Кері Україна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
Переможець 1 090 440,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 16:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС ФУД
#40422404
1 090 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 14:04
Додаткова угода № 5 до договору №9 від 01.04.2019_курятина_ТОВ_АЛЬЯНС_ФУД.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 13:57
Протокол №1.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 13:57
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 15:49
Додаткова угода №5 до договору №9 від 01.04.2019_курятина_ТОВ_АлЬЯНС_ФУД.pdf зміни до договору
31 березня 2020 15:41
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 14:42
Додаткова угода №4 до договору №9 від 01.04.2019 ТОВ_АЛЬЯНС_ФУД.pdf зміни до договору
22 січня 2020 14:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 11:24
Додаткова угода №3 до договору №9 від 01.04.2019 ТОВ_АЛЬЯНС_ФУД.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 10:17
Додаткова угода №2 до дог. №9 від 01.04.2019 ТОВ АЛЬЯНС-ФУД.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 10:14
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 11:09
Дод_угода_№1_до_Дог_№9_від_01.04.2019_ТОВ_АЛЬЯНС ФУД.pdf зміни до договору
31 липня 2019 11:04
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 10:54
Договір_№9_01.04.2019_ТОВ_АЛЬЯНС ФУД_лот_2 курятина.pdf укладений
01 квітня 2019 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті зміни ціни за одиницю товару загальна сума Договору зменшується на 0,12 грн. та становить 1 090 439,88 грн. у т. ч. ПДВ - 181 739,98 грн.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті зміни ціни за одиницю товару загальна сума Договору зменшується на 45,57 грн., та становить 1 090 394,31 грн. (Один мільйон дев'яносто тисяч триста дев'яносто чотири грн. 31 коп.) у т.ч. ПДВ - 181 732,39 грн.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди продовжити дію Договору про закупівлю на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року - до 31.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума згідно цієї додаткової угоди становить 218 074,97 грн. у т.ч. ПДВ 36 345,83 грн.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті зменшення обсягу закупівлі загальна сума договору зменшується на 34 464,77 грн. та становить 183 610,60 грн. у т.ч. ПДВ - 30 601,77 грн.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті зменшення обсягу закупівлі загальна сума договору зменшується на 34 464,36 грн. та становить 183 610,61 грн. у т.ч. ПДВ 30 601,77 грн.
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 274 004,92
UAH (в тому числі ПДВ 212 334,15 UAH)