Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
3 953 500,00 UAH
UA-2019-01-28-001334-a ● 970ed066a9bb46c0a8871238813e7f1a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім.В.П.Філатова Національної Академії Медичних Наук України." |
Код ЄДРПОУ: | 02012094 |
Місцезнаходження: | 65061, Україна , Одеська обл., Одеса, Французький бульвар 49/51 |
Контактна особа: |
Вовченко Світлана Михайлівна 0977991662 svet_lana17@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2019 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 3 953 500,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
ЛОТ №1 - "Препарати лікарські на основі антибіотиків"
ЛОТ №2 «Лікі з умістом гормонів»
ЛОТ № 3 "Препарати лікарські без антибіотиків і гормонів на основі алкалоїдів, вітамінів та інших речовин"
ЛОТ № 4 "Анестетичні засоби"
ЛОТ № 5 " Мелфалан Melphalan"
ЛОТ № 6 " - Афліберсепт Aflibercept"
ЛОТ № 7 "Препарати лікарські для лікування запальних захворювань очей"
Розгорнути
Згорнути
ЛОТ №2 «Лікі з умістом гормонів»
ЛОТ № 3 "Препарати лікарські без антибіотиків і гормонів на основі алкалоїдів, вітамінів та інших речовин"
ЛОТ № 4 "Анестетичні засоби"
ЛОТ № 5 " Мелфалан Melphalan"
ЛОТ № 6 " - Афліберсепт Aflibercept"
ЛОТ № 7 "Препарати лікарські для лікування запальних захворювань очей"
Тендерна документація
06 лютого 2019 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2019 12:24 |
перелік змін.pdf | |
06 лютого 2019 12:14 |
тд.docx | |
05 лютого 2019 14:57 |
перелік змін.png | |
04 лютого 2019 14:28 |
зміни до ТД.png | |
28 січня 2019 17:16 |
тд.docx |
06 лютого 2019 12:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
06 лютого 2019 12:24 |
перелік змін.pdf
|
|||||||||||||||||||||
06 лютого 2019 12:14 |
тд.docx
|
|||||||||||||||||||||
05 лютого 2019 14:57 |
перелік змін.png
|
|||||||||||||||||||||
04 лютого 2019 14:28 |
зміни до ТД.png
|
|||||||||||||||||||||
28 січня 2019 17:16 |
тд.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2019 17:17
Дата відповіді: 04 лютого 2019 12:58
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо постачання препаратів протягом 1 дня з моменту надходження заявок. Зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення антиконкурентних умов для учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки. Питання ж ургентної потреби можуть бути вирішені Замовником шляхом належного планування потреби та залишків без створення дискримінаційних умов.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Лист Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 не є нормативно-правовим актом та носить лише роз’яснювальний, інформаційний та рекомендаційний характер.
Під час складання тендерної документації на закупівлю фармацевтичної продукції з визначенням вимог стосовно постачання препаратів протягом 1 дня з моменту надходження заявок Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) та відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням специфіки роботи установи та необхідністю безперервного надання медичної допомоги.
Під час складання тендерної документації на закупівлю фармацевтичної продукції з визначенням вимог стосовно постачання препаратів протягом 1 дня з моменту надходження заявок Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) та відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням специфіки роботи установи та необхідністю безперервного надання медичної допомоги.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2019 17:17
Дата відповіді: 04 лютого 2019 12:56
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації, строк придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 80% від загального строку. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 80% від передбаченого інструкцією або не менше 12 місяців.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Лист Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 не є нормативно-правовим актом та носить лише роз’яснювальний, інформаційний та рекомендаційний характер.
Під час складання тендерної документації на закупівлю фармацевтичної продукції з визначенням вимог стосовно терміну придатності лікарських препаратів на момент їх постачання - п. 6 проекту договору: «термін придатності лікарських препаратів на момент їх постачання буде складати не менше 80% від терміну визначеного виробником. Постачання Товару з меншим терміном придатності - за погодженням Сторін.», Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) та відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням специфіки роботи установи.
Під час складання тендерної документації на закупівлю фармацевтичної продукції з визначенням вимог стосовно терміну придатності лікарських препаратів на момент їх постачання - п. 6 проекту договору: «термін придатності лікарських препаратів на момент їх постачання буде складати не менше 80% від терміну визначеного виробником. Постачання Товару з меншим терміном придатності - за погодженням Сторін.», Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) та відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням специфіки роботи установи.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ №2 «Лікі з умістом гормонів» |
Опис предмету закупівлі: |
ЛОТ №2 «Лікі з умістом гормонів»
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 43 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 217,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
500 пач
Ондансетрон Гідрохлорид.Р-н для ін'єкцій 2 мг/мл по 2 мл в ампулах №5,або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ondansetron
АТХ: A04AA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51.
Дата доставки:
31 грудня 2019
20 пач
Преднізолон Р-н для ін'єкцій по 30 мг на 1 мл №3,або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Prednisolone
АТХ: H02AB06
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51.
Дата доставки:
31 грудня 2019
700 пач
ДЕКСАМЕТАЗОН Р-н для ін'єкцій 4мг/1 мл по 1 мл в амп. №5,або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dexamethasone
АТХ: H02AB02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51.
Дата доставки:
31 грудня 2019
200 флак
ДЕКСАМЕТАЗОН Краплі очні, 1 мг/мл по 10мл № 1,або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dexamethasone
АТХ: S01BA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51.
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2019 17:24 |
тд.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Аметрін ФК" |
24 120,60
UAH з ПДВ
|
24 120,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
24 564,20
UAH з ПДВ
|
24 564,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
25 765,60
UAH з ПДВ
|
25 765,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Аметрін ФК" #38218086 |
Відхилено |
24 120,60
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 17:51
|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Рішення скасоване |
24 564,20
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 16:29
|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Відхилено |
24 564,20
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 16:47
|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
Переможець |
25 765,60
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 11:55
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 березня 2019 11:55
Учасник | Пропозиція | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" #21642228 |
25 765,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 12:17
|
пвзд.docx | зміни до договору |
27 листопада 2019 12:14
|
доп.1 дог-р 48.png | зміни до договору |
27 листопада 2019 12:12
|
доп.1 дог-р 48.png | зміни до договору |
27 листопада 2019 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2019 16:32
|
доп.1 к дог-ру48.png | зміни до договору |
02 жовтня 2019 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 11:25
|
дог-р 48.pdf | укладений |
25 березня 2019 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів "Постачальника". |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 48 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |