Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
3 953 500,00 UAH
UA-2019-01-28-001334-a 970ed066a9bb46c0a8871238813e7f1a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вовченко Світлана Михайлівна

0977991662 svet_lana17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Інститут очних хвороб і тканинної терапії ім.В.П.Філатова Національної Академії Медичних Наук України."
Код ЄДРПОУ: 02012094
Місцезнаходження: 65061, Україна , Одеська обл., Одеса, Французький бульвар 49/51
Контактна особа: Вовченко Світлана Михайлівна
0977991662
svet_lana17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 17:00
Очікувана вартість: 3 953 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ЛОТ №1 - "Препарати лікарські на основі антибіотиків"
ЛОТ №2 «Лікі з умістом гормонів»
ЛОТ № 3 "Препарати лікарські без антибіотиків і гормонів на основі алкалоїдів, вітамінів та інших речовин"
ЛОТ № 4 "Анестетичні засоби"
ЛОТ № 5 " Мелфалан Melphalan"
ЛОТ № 6 " - Афліберсепт Aflibercept"
ЛОТ № 7 "Препарати лікарські для лікування запальних захворювань очей"
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

06 лютого 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 12:24
перелік змін.pdf
06 лютого 2019 12:14
тд.docx
05 лютого 2019 14:57
перелік змін.png
04 лютого 2019 14:28
зміни до ТД.png
28 січня 2019 17:16
тд.docx
06 лютого 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 12:24
перелік змін.pdf
06 лютого 2019 12:14
тд.docx
28 січня 2019 17:20
тд.docx
05 лютого 2019 14:57
перелік змін.png
04 лютого 2019 14:28
зміни до ТД.png
28 січня 2019 17:16
тд.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2019 17:17
Дата відповіді: 04 лютого 2019 12:58
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо постачання препаратів протягом 1 дня з моменту надходження заявок. Зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення антиконкурентних умов для учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки. Питання ж ургентної потреби можуть бути вирішені Замовником шляхом належного планування потреби та залишків без створення дискримінаційних умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Лист Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 не є нормативно-правовим актом та носить лише роз’яснювальний, інформаційний та рекомендаційний характер.
Під час складання тендерної документації на закупівлю фармацевтичної продукції з визначенням вимог стосовно постачання препаратів протягом 1 дня з моменту надходження заявок Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) та відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням специфіки роботи установи та необхідністю безперервного надання медичної допомоги.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2019 17:17
Дата відповіді: 04 лютого 2019 12:56
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації, строк придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 80% від загального строку. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 80% від передбаченого інструкцією або не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Лист Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 не є нормативно-правовим актом та носить лише роз’яснювальний, інформаційний та рекомендаційний характер.
Під час складання тендерної документації на закупівлю фармацевтичної продукції з визначенням вимог стосовно терміну придатності лікарських препаратів на момент їх постачання - п. 6 проекту договору: «термін придатності лікарських препаратів на момент їх постачання буде складати не менше 80% від терміну визначеного виробником. Постачання Товару з меншим терміном придатності - за погодженням Сторін.», Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) та відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням специфіки роботи установи.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ №2 «Лікі з умістом гормонів»
Опис предмету закупівлі:
ЛОТ №2 «Лікі з умістом гормонів»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 43 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 217,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 лютого 2019 13:27
Закінчення: 14 лютого 2019 13:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 пач
Ондансетрон Гідрохлорид.Р-н для ін'єкцій 2 мг/мл по 2 мл в ампулах №5,або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ondansetron
АТХ: A04AA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51.
Дата доставки: 31 грудня 2019
20 пач
Преднізолон Р-н для ін'єкцій по 30 мг на 1 мл №3,або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Prednisolone
АТХ: H02AB06
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51.
Дата доставки: 31 грудня 2019
700 пач
ДЕКСАМЕТАЗОН Р-н для ін'єкцій 4мг/1 мл по 1 мл в амп. №5,або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dexamethasone
АТХ: H02AB02
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51.
Дата доставки: 31 грудня 2019
200 флак
ДЕКСАМЕТАЗОН Краплі очні, 1 мг/мл по 10мл № 1,або еквівалент
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Dexamethasone
АТХ: S01BA01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65061, Україна, Одеська область, Одеса, Французький бульвар 49/51.
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2019 17:24
тд.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Аметрін ФК" 24 120,60
UAH з ПДВ
24 120,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 24 564,20
UAH з ПДВ
24 564,20
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 25 765,60
UAH з ПДВ
25 765,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 15:56
Комерційна частина.pdf
11 лютого 2019 15:54
Технічна частина.pdf

Публічні документи

20 березня 2019 13:35
Акцепт UA-2019-01-28-001334-a.pdf
18 березня 2019 13:54
Ценовое после аукциона.pdf
18 березня 2019 13:54
Ценовое после аукциона.docx
26 лютого 2019 16:52
Акцепт UA-2019-01-28-001334-a.pdf
22 лютого 2019 09:53
Ценовое Лот 2.docx
13 лютого 2019 12:34
Тех. частина_p126-250.pdf
13 лютого 2019 12:34
Тех. частина_p001-125.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p364-368.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p331-363.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p298-330.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p265-297.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p232-264.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p199-231.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p166-198.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p133-165.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p100-132.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p067-099.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p034-066.pdf
13 лютого 2019 12:34
Ком часть_p001-033.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Аметрін ФК"

ТОВ "БАДМ-Б"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аметрін ФК"
#38218086
Відхилено 24 120,60
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 17:51
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Рішення скасоване 24 564,20
UAH з ПДВ
05 березня 2019 16:29
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 24 564,20
UAH з ПДВ
05 березня 2019 16:47
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 25 765,60
UAH з ПДВ
07 березня 2019 11:55

Документи

18 лютого 2019 17:49
Електронний підпис
18 лютого 2019 17:46
прот відхилення.pdf

Документи

21 лютого 2019 11:40
Електронний підпис
21 лютого 2019 11:39
намір..png
21 лютого 2019 11:39
рішення ..pdf

Документи

05 березня 2019 16:36
Електронний підпис
05 березня 2019 16:33
скасування.png
05 березня 2019 16:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 березня 2019 11:54
Електронний підпис
07 березня 2019 11:50
прот. ріш-я,лот 2.pdf
06 березня 2019 18:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
25 765,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2019 11:54
Електронний підпис
07 березня 2019 11:50
прот. ріш-я,лот 2.pdf
06 березня 2019 18:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 12:17
пвзд.docx зміни до договору
27 листопада 2019 12:14
доп.1 дог-р 48.png зміни до договору
27 листопада 2019 12:12
доп.1 дог-р 48.png зміни до договору
27 листопада 2019 12:10
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2019 16:32
доп.1 к дог-ру48.png зміни до договору
02 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 11:27
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 11:25
дог-р 48.pdf укладений
25 березня 2019 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів "Постачальника".
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 527,90
UAH (в тому числі ПДВ 557,90 UAH)