Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
947 679,18 UAH
UA-2019-01-24-003866-b a692c8f13983428ebc99d4ec0c702fa7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бухгалтерия Бухгалтерия

+380567252841
+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЕМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №8" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899778
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської, буд. 53А
Контактна особа: Бухгалтерия Бухгалтерия
+380567252841,+380567253501
buh.tsentr8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2019 13:00
Очікувана вартість: 947 679,18 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

05 лютого 2019 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:18
ТД 33600000 (3)20191 зі змінами.doc
05 лютого 2019 11:18
14.pdf
05 лютого 2019 11:17
ТД 33600000 (3)20191 зі змінами.doc
05 лютого 2019 11:17
14.pdf
24 січня 2019 17:30
договір поставки лікарських засобів (2)2019.doc
24 січня 2019 17:29
договір поставки лікарських засобів (2)2019.doc
05 лютого 2019 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:18
ТД 33600000 (3)20191 зі змінами.doc
25 січня 2019 12:56
ТД 33600000 (3)2019.doc
24 січня 2019 17:29
ТД 33600000 (3)2019.doc
05 лютого 2019 11:18
14.pdf
05 лютого 2019 11:17
ТД 33600000 (3)20191 зі змінами.doc
25 січня 2019 12:56
ТД 33600000 (3)2019.doc
24 січня 2019 17:30
ТД 33600000 (3)2019.doc
05 лютого 2019 11:17
14.pdf
24 січня 2019 17:30
договір поставки лікарських засобів (2)2019.doc
24 січня 2019 17:29
договір поставки лікарських засобів (2)2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000046 ● 8d0841579fbc423b9d806986ac1421d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.01.2019 № 24

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.01.2019 № 24
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-24-003953-b 24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-29-003495-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-29-003691-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-26-001251-c 26.11.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
5 UA-2019-01-14-001423-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-14-000401-a
14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-22-002382-a
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-01-09-000238-a
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-01-09-000120-b
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10
UA-2019-01-21-000102-b
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11
UA-2019-01-25-000367-а
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12
UA-2019-01-29-001274- b
29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13
UA-2019-01-28-000395-b
28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-30-001505-b
30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15
UA-2019-01-25-000716-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16
UA-2019-01-25-003010-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17
UA-2019-01-17-001075- с
17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18
UA-2019-01-25-002259-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19
UA-2019-01-22-003344-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20
UA-2019-01-22-000356-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
21
UA-2019-01-24-003866-b
24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22
UA-2019-01-21-001949-с
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-01 10:04:49

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-003866-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Поясніть причину відсутності в пункті 1 розділу ІV тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 13 частини 2 статті 22 Закону.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-05 11:27:20

відповідь

У зв'язку з технічною помилкою було допущене данне порушення.На цей час порушення виправлене зміни внесенні в закупівлю.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛАМОТРИН 100
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 715,44 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3,58 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

7 пач
ЛАМОТРИН 100
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Lamotrigine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49087, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Софії Ковалевської 53-А
Дата доставки: 28 лютого 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
12 лютого 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій